اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103166119918947

آموزش تعمیر پرینتر های حرارتی

کد: 140103166119918947

https://bit.ly/3aKi2V8

، (اخبار رسمی): پرینتر های حرارتی دستگاه هایی هستند که توسط حرارت یا گرما بر روی کاغذ های مخصوص متن مورد نظر خود را چاپ می کنند. در این دستگاه ها از تونر و جوهر استفاده نمی کنند؛ بنابراین نیازی به شارژ کاتریج ندارند.

تعمیر فیش پرینتر ،تعمیر لیبل پرینتر، تعمیر بارکدخوان
آموزش تعمیر پرینتر های حرارتی

تفاوت فیش پرینتر و لیبل پرینتر

فیش پرینتر ها برای چاپ رسید در اکثر فروشگاه ها و رستوران ها برای چاپ رسید استفاده می شوند .لیبل پرینتر یا همان بارکد پرینترها مخصوص چاپ برچسب های روی کالا هستند که با استفاده از آنها نوع کالا مشخص می شود.

مزایای استفاده از پرینترهای حرارتی

از جمله مزایای استفاده از پرینترهای حرارتی طول عمر طولانی بدون نیاز به سرویس و شارژ کردن دستگاه می باشد.این دستگاه ها نیازی به جوهر ندارند و از رول کاغذ های حرارتی که بسیار هم ارزان قیمت هستند استفاده می کنند به همین دلیل از محبوبیت زیادی در بین مشتریان برخوردارند.

از دیگر مزایای این دستگاه ها سرعت زیاد آنها می باشد که علاوه بر تسریع عملیات چاپ برخلاف پرینتر های لیزری و سوزنی آلودگی صوتی ایجاد نمی کنند .همچنین پرینتر های حرارتی حجم کمی را اشغال می کنند و محیط کاری منظم را برای شما فراهم میکنند .هزینه های جانبی این دستگاه ها بسیار پایین است.

شرکت فنی مهندسی      itc ارائه‌دهنده کلیه خدمات و قطعات انواعفیش پرینتر، لیبل پرینتر، بارکدخوان با 20  سال سابقه در زمینه تعمیر فیش پرینتر،تعمیرلیبل پرینتر،تعمیربارکدخوان،تعمیرپرینترهای بانکی و انواع سیستم های فروشگاهی خدمات خود را در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت ارائه می دهد. 

برای آشنایی با انواع خدمات مجموعه  به وب سایت  https://itcrepair.com   مراجعه نمایید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی