اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106246525018947

پرینتر حرارتی یا thermalprinter چیست؟

معایب و مزیت‌های پرینتر حرارتی

کد: 140106246525018947

https://bit.ly/3drz5gb

، (اخبار رسمی): در چاپگرهای حرارتی بر خلاف دیگر چاپگرها از جوهر یا تونر استفاده نمی کنند.عملیات چاپ در این چاپگر ها تا حد زیادی به کاغذ های حرارتی بستگی دارد . چاپگرهای حرارتی برای تولید برچسب به دلیل سرعت چاپ محبوبیت زیادی دارند.

معایب و مزیت های پرینتر حرارتی
تعمیر فیش رینتر

پرینتر حرارتی یک دستگاه چاپگر است که از گرما برای تولید تصویر روی کاغذ استفاده می‌کند.

پرینتر حرارتی یا thermalprinter چیست؟

پرینتر حرارتی یک دستگاه چاپگر است که از گرما برای تولید تصویر روی کاغذ استفاده می کند.
این نوع چاپگرها به دلیل کیفیت در چاپ ، سریع انجام دادن عملیات چاپ و سایر پیشرفت های تکنولوژیکی  بسیار محبوب هستند و در همه صنایع  از جمله صنایع هوایی ، بانکداری ، سرگرمی، خرده فروشی ، خوار و بار فروشی و صنایع بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند.پرینترهای حرارتی ، فیش پرینترها که همان پرینتر های چاپ رسید هستند  و پرینترهای چاپ برچسب که با عناوین لیبل پرینتر، دستگاه بارکد چاپ کن به کار می روند را شامل می شوند .
در چاپگرهای حرارتی   بر خلاف دیگر چاپگرها از جوهر یا تونر استفاده نمی کنند.عملیات چاپ در این چاپگر ها تا حد زیادی به کاغذ های حرارتی بستگی دارد .
چاپگرهای حرارتی برای تولید برچسب به دلیل سرعت چاپ محبوبیت زیادی دارند.

مزیت پرینتر حرارتی

  1. عدم نیاز به کارتریج در این پرینتر ها باعث صرفه جویی در هزینه سازمان ها می شود. پرینتر های حرارتی برم افزار خاص خود را دارند و به دلیل وجود دکمه های کمتر استفاده از آن ها آسان است. سرو صدا تولید نمی کنند و برای دفاتر عالی هستند. قیمت مناسبی دارند و در مدل‌ها و اندازه های مختلف وجود دارند. سریع و کار آمد هستند . نسبت به چاپگر های دیگر بادوام هستند.

معایب چاپگر حرارتی:

1. بعضی از پرینترهای حرارتی رنگ ها را به خوبی چاپ نمی کنند.

2. این پرینتر ها اگر به دلیل کار کردن زیاد گرم شوند، جوهر بیشتری مصرف می شود و چاپ به صورت دقیق انجام نمی شود.

3. هد پرینتر های حرارتی ممکن است به دلیل گرمای بیش از حد آسیب ببیند و نیاز به هزینه تعویض شود.

تعمیر پرینتر حرارتی پرینترهای حرارتی پس از استفاده طولانی مدت دچار مشکلاتی می شوند که نیاز به عیب یابی و تعمیر پیدا می کنند . از جمله مشکلات ایجاد شده می توان به روشن نشدن دستگاه ، باز نشدن درب پرینتر، افتادن خطوط سفید در چاپ ، روشن شدن چراغ اررور و ....اشاره کرد . در صورت ایجاد هر گونه مشکل برای پرینتر حرارتی حتما دستگاه را به یک نمایندگی مجاز تعمیر پرینتر حرارتی ارسال نمایید.
مجموعه فنی مهندسی itc  تنها نمایندگی مجاز تعمیر فیش پرینتر ،لیبل پرینتر ،بارکد خوان و تعمیرصندوق فروشگاهی در ایران است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی