اطلاعات تماس
  • 026445*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103196125718055

معرفی کارخانه کارتن سازی فاطر

همه چیز درباره کارخانه کارتن سازی

کد: 140103196125718055

https://bit.ly/3zxCQte

، (اخبار رسمی): کارتن سازی یکی از مهمترین صنایع برای بسته بندی انواع محصولات مختلف است که تمام مشاغل و تولید کننده هایی که محصولی برای ارائه دارند

همه چیز درباره کارخانه کارتن سازی
مهمترین نکات درباره کارخانه کارتن سازی

اگر برای بسته بندی محصولات خود نیاز به کارتن دارید و به دنبال یک کارخانه کارتن سازی معتبر میگردید، در ادامه توضیحات جامعی در مورد کارتن سازی و چگونگی انتخاب یک کارگاه کارتن سازی مناسب برای شما آماده شده است.

کارتن سازی

کارتن سازی یکی از مهمترین صنایع برای بسته بندی انواع محصولات مختلف است که تمام مشاغل و تولید کننده هایی که محصولی برای ارائه دارند، نیاز به کارتن های مناسب برای بسته بندی محصولات خود دارند. کارخانه کارتن سازی تهران، کارتن سازی تهران و گارکاه کارتن سازی از جمله مواردی هستند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

کارتن ها برای محافظت از محصولات در برابر جا به جایی، ضربه و آلودگی های مختلف استفاده می شوند و کاربرد بسیار زیاد و گسترده ای دارند. به خصوص در مورد محصولات حساس یک بسته بندی با کارتن اهمیت زیادی دارد.

کارخانه کارتن سازی تهران , جعبه سازی ، تولید انواع کارتن 3 لایه و 5 لایه ؛ لمینتی ، دایکاتی با استعلام قیمت کارتن ، جعبه و استند.. از جمله خدمات فاطر کارتن است. تولید کارتن نیاز به تجهیزات ویژه ای دارد که کارخانه آن باید از آن ها بهره مند باشد تا بتواند سفارش های مشتری خود را به بهترین شکل انجام دهد. کارخانه های زیادی در این صنعت مشغول به فعالیت هستند که کارخانه کارتن فاطر یکی از پیشرفته ترین های آن ها در میان کارخانه های کشور است.

کارتن سازی تهران

کارتن سازی تهران، شهر تهران به عنوان مهمترین مرکز کارتن سازی در ایران، دارای چندین کارخانه در این زمینه است که بخش زیادی از تولیدات کارتن کشور را انجام می دهند. کارخانه کارتن فاطر  یکی از بزرگترین کارخانه های کارتن سازی تهران و کرج است که در محدوده غرب استان تهران و در منطقه گلسار استان البرز واقع شده است.

صنایع و تولیدی هایی که برای بسته بندی محصولات خود نیاز به کارتن دارند، می توانند سفارشات خود را از سراسر ایران به این کارخانه بدهند. یکی از دلایل محبوبیت این کارخانه قیمت آن است که در رقابت با سایر کارخانه های تولید کارتن است.

این کارخانه انواع مختلفی از کارتن را در ابعاد مختلف با ضخامت های متفاوت تولید می کند که مشتریان می تواند با توجه به خصوصیات محصول و نیاز خود، هر نوعی را که مایل بودند، سفارش دهند.

کارخانه کارتن سازی

کارخانه کارتن سازی، کارگاه ها و مراکز کوچک بسیاری هستند که به کار تولید کارتن مشغول هستند. در کنار این ها مراکزی که بیشترین مشتری را داشته اند، توانسته اند به کار خود را گسترش داده و یک کارخانه کارتن سازی ایجاد کنند. بدیهی است که با رضایت مشتری بخاطر کیفیت محصولات و قیمت مناسب می توان به چنین دستاوردی دست پیدا کرد.

مجموعه فاطر کارتن نیز در ابتدا دهه 90 یک کارگاه کوچک کارتن سازی بود که با ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود توانست به یکی از کارخانه های شناخته شده استان تهران و البرز تبدیل شود.

صنایع بسته بندی فاطر یکی از با سابقه ترین کارخانه های تولید کننده کارتن در ایران است که طبق استانداردهای تایید شده صنعت چاپ و بسته بندی انواع سفارشات مشتریان را برای کارتن های ساده که نیاز به قالب ندارند و همچنین انواع کارتن های با قالب انجام می دهد.

کارتن سازی ارزان

کارتن سازی ارزان، قیمت کارتن ها به عوامل متعددی بستگی دارد که ضخامت و مواد اولیه به کار رفته برای ساخت کارتن مهمترین آن ها هستند. ظاهر محصول اولین چیزی است که مشتری از آن مشاهده می کند. علاوه بر آن، همان طور که ذکر شد، کارتن ها برای حفاظت محصولات نیز کاربرد دارند. با این وجود برخی از افراد و تولیدی ها به دنبال کارتن سازی ارزان هستند و نمی خواهند برای این مسئله هزینه زیادی در نظر بگیرند.

اصلی ترین مورادی که روی قیمت کارتن تاثیرگذار هستند میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نوع کاغد رویه
  • نوع کاغذ فلوت
  • نوع کاغد زیره
  • نوع چاپ
  • هزینه لمینت
  • هزینه تبدیل
  • تعداد سفارش

که در میان موارد ذکر شده، نوع و کیفیت کاغذ بیشترین تاثیر را روی قیمت نهایی کارتن میگذارند.

برای این که بتوانید با کمترین قیمت کارتن با کیفیتی خریداری کنید، می توانید به طور مستقیم به کارخانه ها سفارش محصول دهید. البته باید از قبل در مورد کیفیت کارتن ها و قیمت های موجود در بازار تحقیق کنید تا بتوانید تولید کنند کارتن با قیمت مناسب را بیابید. کارتن سازی فاطر یکی از مراکزی است که می توانید ارزان ترین کارتن های با کیفیت مناسب را از آن جا تهیه کنید.

تولیدات کارخانه کارتن سازی

کارتن هایی که در کارخانه های کارتن سازی تولید می کنند بستگی به دستگاه ها و امکاناتی دارد که از آن بهره می برند. شما می توانید با توجه به نیاز و مشخصات محصولات خود کارتن ها در هر اندازه ای و با هر کیفیتی به کارتن فاطر سفارش دهید. کارتن ها از نظر ضخامت 3 لایه  و 5 لایه و 7 لایه هستند که هر چه ضخامت آن ها بالاتر می رود، قیمت آن ها نیز افزایش می یابد و در مقابل استحکام و مقاومت آن ها نیز بیشتر می شود.

با توجه به کارآیی کارتن ها نیز می توان آن ها را دسته بندی کرد. به عنوان مثال، کارتن های مخصوص بسته بندی یا کارتن های وسایل خانگی مانند یخچال و تلویزیون و کارتن های مخصوص مواد غذایی انواع دیگری از کارتن ها هستند که می توان به کارخانه سفارش داد. کارتن های ساده و لمینتی نیز در کارخانه های کارتن سازی تولید می شوند.

شرکت کارتن سازی

یک شرکت کارتن سازی مجموعه ای است که در کار چاپ و کارتن بسته بندی فعالیت می کند و محور فعالیت های آن را فرآیند تولید کارتن تشکیل می دهد. مراکزی که به عنوان شرکت رسمی ثبت شده اند از اعتبار بالایی برخوردارند و این اعتبار با کیفیت کارتن هایی که به مشتریان ارائه می دهند رابطه مستقیمی دارد. کارتن فاطر با نام شرکت فاطر فرادیس زرین ثبت شده است و مشغول فعالیت است. پس اگر اعتبار کارخانه تولید کننده کارتن برای شما مهم است، کارتن فاطر انتخاب مناسبی برای شما است.

دستگاه های کارتن سازی

ساختار کارتن ها بسیار ساده است اما یک کارخانه کارتن سازی مجهز، به دستگاه های زیادی نیاز دارد تا بتواند بهترین کارتن ها در تعداد بالا تولید کند. در ادامه برخی از این دستگاه ها را به شما معرفی می کنیم.

دستگاه ورق سازی

همان طور که می دانیم، کارتن ها از چند ورق تشکیل می شوند. به همین دلیل در اولین گام باید با فراهم کردن مواد اولیه برای تولید کارتن، ورق ها مورد نیاز را تولید کرد که این کار توسط دستگاه ورق سازی انجام می شود.

بسته به نوع محصولات مورد نیاز کارخانه، این دستگاه ورق های مختلف را به صورت ترکیبی یا چند لایه تولید می کند و نتیجه آن ممکن است به صورت ورقه ای یا رول شده باشد که در ادامه روند تولید کارتن به بخش های دیگر تحویل داده می شود.

دستگاه خط کش برش

پس از تولید ورقه ها لازم است که برای سایز بندی اولیه کارتن ها روی آن ها خط انداخت که این ار با استفاده از دستگاه خط کش برش انجام می شود.

دستگاه دایکات

پس از خط انداختن روی کارتن ها، باید آن ها را برش داد. از دستگاه دایکات برای برش ورقه های کارتن ها در کارخانه کارتن سازی استفاده می شود. این دستگاه قادر است تا همه انواع ورقه های مقوایی پلاستیکی و حتی فلزی را برش دهد.

دستگاه دایکات بدون نیاز به کمک دست، ورقه ها در اشکال مختلف و به صورت یک اندازه برش می دهد. اهمیت این دستگاه در نتیجه نهایی بسیار زیاد است زیرا نتیجه این برش ها در ظرافت و زیبایی نهایی کارتن ها تعیین کننده است.

دستگاه دایکات انواع مختلفی دارد که به ترتیب کارآیی با نام های رفت و برگشتی، فکی و BOBEST شناخته می شوند. هر چه کیفیت کارتن ها مهمتر باشد، بهتر است از دستگاه دایکات بهتری برای برش آن استفاده کرد.

دستگاه چاک

دستگاه دیگری که برای برش استفاده می شود، دستگاه چاک است. این دستگاه در کارتن سازی دارای دو نوع دستی و اتوماتیک است که نوع اتوماتیک آن برای ساخت کارتن هایی که نیاز به چاپ ندارند، استفاده می شود. البته می توان در صورت لزوم با یک دستگاه فلکسو که همراه دستگاه چاک است استفاده کرد.

این دستگاه با تیغه های بزرگ و فولادی نقش مهمی در کارخانه تولیدکننده کارتن دارد و معمولا از آن برای برش کارتن های بزرگ، مانند کارتن یخچال، استفاده می شود. حجم کارتن های تولید شده با این دستگاه کم است و برای تولید کارتن های سه لایه و پنج لایه استفاده می شود.

دستگاه لب چسب کارتن

پس از این که کارتن ها در اندازه های لازم برش خوردند، باید لبه های آن ها را به یکدیگر چسباند. برای این کار از دستگاه لب چسب کارتن استفاده می کنند. تمام کارخانه های کارتن سازی باید حتما این دستگاه را در خط تولید خود داشته باشند. کار این دستگاه چسب زدن به لبه کارتن و پرس کردن آن ها بر روی یکدیگر است.

دستگاه تسمه کش

از نوع فلزی این دستگاه برای تولید کارتن هایی استفاده می شود که کیفیت در آن ها اهمیت بسیار زیادی دارد. برای کراتن هایی که کیفیت آن ها متوسط است از نوع پلاستیکی این دستگاه برای تسمه کشی استفاده می شود.

دستگاه منگنه

در نهایت یکی از ساده ترین کارها که در کارخانه انجام می شود این است که کارتن را با استفاده از منگنه و توسط دستگاه مخصوص آن به نوعی می دوزند. نتیجه نهایی این کار، کارتن های بسیار محکم است که می توانند فشار بیشتری را در جا به جایی ها تحمل کنند.

دستگاه چاپ

کاری که در نهایت روی کارتن ها انجام می شود، چاپ مشخصات محصولات بر روی آن ها است که برای این کار نیاز به یک ماشین چاپ مناسب است. انواع مختلفی از ماشین های چاپ در وجود دارند که کیفیت آن ها، کیفیت چاپ بر روی کارتن ها را تعیین می کند.

کارگاه کارتن سازی

کارگاه کارتن سازی در مقایسه با کارخانه های کارتن سازی دستگاه های کمتری دارد. تولیدات کارگاه کارتن سازی عبارتند از انواع کارتن 3 لایه و پنج لایه، کارتن لمینتی، کارتن تخم مرغی، کارتن دایکاتی، کارتن میوه، کارتن بسته بندی، کارتن اسباب کشی و انواع سینی ... که برای سفارش آنها میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

از جمله مزایای خرید از کارگاه های تولید کننده کارتن امکان سفارش کارتن در تیراژ پایین و تعداد کم است. چراکه معمولاً کارخانه های ورق سازی و کارتن سازی برای دریافت سفارش در تعداد پایین محدودیت دارند.

شما میتوانید برای ثبت سفارش انواع کارتن به سایت کارتن سازی فاطر (faterpack.ir) مراجعه کنید و همچنین برای تماس با کارشناسان فروش این شرکت با شماره تماس ۴۴۵۲۶۰۰۰-026 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 026445*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید