اطلاعات تماس
  • 026445*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103316148518055

عوامل تاثیرگذار روی قیمت کارتن بسته بندی

بررسی قیمت کارتن در کارخانه کارتن سازی فاطر

کد: 140103316148518055

https://bit.ly/3ugo5Yz

، (اخبار رسمی): قیمت کارتن بسته بندی عرضه شده در فروشگاه های اینترنتی با قیمت کارتن در کارخانه کارتن سازی متفاوت است. یکی از دلایل این اختلاف قیمت، تفاوت بازار هدف و مشتریان میباشد.

بررسی قیمت کارتن در کارخانه کارتن سازی فاطر
قیمت کارتن در کارخانه کارتن سازی

کارخانه کارتن سازی فاطر یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع کارتن سه لایه، کارتن پنج لایه، کارتن لمینتی، کارتن تخم مرغ، کارتن میوه و همچنین انواع جعبه بسته بندی مانند جعبه پیتزا است.

قیمت کارتن یکی از مهمترین فاکتورها برای محاسبه هزینه بسته‌بندی محصولات و کالاهای تولید شده است. برای بررسی عوامل تاثیر گذار روی قیمت کارتن بسته‌بندی از کارتن سازی فاطر کمک گرفته ایم تا به مهمترین موارد در این خصوص بپردازیم.

کارخانه کارتن سازی فاطر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع کارتن سه لایه، کارتن پنج لایه، کارتن لمینتی، کارتن تخم مرغ، کارتن میوه و همچنین انواع جعبه بسته بندی مانند جعبه پیتزا است که به شکل تخصصی در این زمینه فعالیت میکند. قیمت کارتن بسته بندی عرضه شده در فروشگاه‌های اینترنتی با قیمت کارتن در کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولید کننده کارتن متفاوت است. یکی از دلایل این اختلاف قیمت، تفاوت بازار هدف و مشتریان است. در ادامه به معرفی عوامل موثر بر قیمت کارتن می‌پردازیم.

عوامل موثر بر قیمت کارتن

قیمت کارتن در کنار کیفیت آن یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های تولیدکنندگان در زمینه بسته‌بندی محصولات است. به همین منظور ما تصمیم داریم در ادامه اطلاعات جامعی در خصوص هزینه تولید انواع کارتن و عوامل مؤثر بر قیمت کارتن برای شما ارائه کنیم. طبق نظر کارشناسان کارتن سازی فاطر، اصلی‌ترین عوامل تأثیرگذار در قیمت کارتن عبارت‌اند از:

  • نوع و جنس کاغذ کارتن
  • جنس ورق کارتن و تعداد لایه‌های آن
  • نوع چاپ و تعداد رنگ‌های به کار رفته در چاپ
  • نوع کارتن (ساده یا دایکاتی)
  • هزینه قالب و کلیشه
  • هزینه ارسال و بسته بندی
  • تعداد سفارش مشتری
  • نحوه محاسبه قیمت کارتن

برای محاسبه قیمت کارتن، به طول و عرض ورق کارتن نیاز است. طول ورق کارتن از مجموع 2 عرض به‌اضافه 2 طول به‌اضافه اندازه لب چسب به‌دست می‌آید. برای محاسبه عرض کارتن ارتفاع و عرض را باهم جمع می‌کنیم. درنهایت برای اینکه بتوانیم قیمت ورق کارتن را به‌دست آوریم باید ضرب مساحت کارتن در قیمت هر متر ورق کارتن را حساب کنیم. در پایان برای محاسبه قیمت نهایی کارتن باید هزینه تبدیل ورق به کارتن را نیز به قیمت ورق خام اضافه کنیم.

قیمت انواع کارتن

همان‌طور که می دانید کارتن ها انواع مختلفی دارند و قیمت هر کدام با توجه به نوع ورق و موارد دیگر متفاوت خواهد بود. برای مثال قیمت کارتن های ساده با کارتن های لمینتی تفاوت دارد. چرا که هر کدام از انواع مختلف کارتن با تکنولوژی ها و دستگاه‌های خاص خود ساخته شده اند و همچنین مواد اولیه به کار رفته در آنها هم متفاوت خواهد بود. برای مشاهده قیمت انواع کارتن بسته بندی می توانید به سایت faterpack.ir مراجعه نمایید.

جنس مواد اولیه و مصرفی

در فرایند کارتن سازی بیشترین هزینه‌ای که برای تهیه مواد اولیه مصرف می‌شود مربوط به کاغذ و تولید ورق کارتن است. به همین دلیل هرچقدر که کیفیت کاغذ بیشتر بوده و قیمت بیشتری داشته باشد، قیمت نهایی کارتن هم افزایش خواهد یافت. قیمت کاغذ را میتوان به عنوان مهمترین فاکتور موثر روی قیمت کارتن به حساب آورد.

قیمت کاغذ را میتوان به عنوان مهمترین فاکتور موثر روی قیمت کارتن به حساب آورد.

تاثیر تعداد لایه‌ها و نوع فلوت کارتن

نوع فلوت کارتن و تعداد لایه‌های آن تشکیل دهنده آن یکی مهمترین عوامل موثر روی هزینه تولید کارتن است. کارتن سه لایه با نام کارتن 3 لا نیز از آن یاد میشود، که به عنوان پرکاربردترین نوع کارتن شناخته میشود قیمت به مراتب کمتری از کارتن پنج لایه دارد. دلیل این اختلاف قیمت مصرف کاغذ کمتر برای تولید کارتن 3 لایه میباشد. 

قیمت کارتن ساده و قیمت کارتن دایکاتی

برای ساخت کارتن های دایکاتی از دستگاه‌ها و تجهیزات خاصی استفاده می شود. همچنین در ساخت آن ها میزان ورق بیشتری مصرف خواهد شد. اما عملیات تولید کارتن های ساده بسیار راحت تر است. به همین دلیل قیمت کارتن دایکاتی و کارتن ساده با یکدیگر متفاوت هستند.

قیمت کارتن لمینتی

فرایند تولید کارتن لمینتی به این صورت است که ابتدا طرح مورد نظر روی پوستر چاپ شده و سپس این پوستر روی کارتن چسبانده می شود. فرایند تولید این نوع کارتن کمی پیچیده بوده و به دستگاه‌های خاصی نیاز دارد. به همین دلیل کارتن های لمینتی معمولا با قیمت بالاتری نسبت به دیگر کارتن ها عرضه می شوند.

نوع کارتن و نوع چاپ

نوع کارتن و چاپ کارتن یکی از مهم ترین عواملی است که روی قیمت آن تاثیر می گذارد. کسانی که یک کارتن مقاوم و مستحکم نیاز داشته باشند، باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. همچنین افرادی که چاپ دقیق تر و با کیفیت تری بخواهند هم مستلزم به پرداخت هزینه‌های بیشتر خواهند بود.

ابعاد کارتن، عاملی مؤثر در تعیین قیمت

یکی دیگر از مهم‌ترین عواملی که روی قیمت کارتن تأثیر دارد، ابعاد کارتن است. بدیهی است که هر چقدر ابعاد کارتن بزرگ‌تر باشد، مواد اولیه بیشتری برای ساخت آن نیاز بوده و در نتیجه قیمت آن هم بیشتر خواهد بود.

هزینه بسته‌بندی و ارسال

هزینه‌های مربوط به بسته‌بندی و ارسال بخش مهمی از قیمت نهایی کارتن را تشکیل می‌دهد. در صورت لزوم هزینه پالت و هزینه سلفون را باید برای بسته بندی کارتن در نظر گرفته شود. کسانی که تجربه لازم برای خرید کارتن را ندارند ممکن است این هزینه‌ها را در زمان محاسبه قیمت تمام شده کارتن از قلم بیاندازند. درصورتیکه هزینه بسته‌بندی و ارسال میتواند تأثیر زیادی در قیمت کارتن داشته باشد.

کدام نوع کارتن را بخریم؟ کارتن ارزان قیمت یا گران قیمت؟

متأسفانه بسیاری از افراد در زمان خرید کارتن فقط به قیمت آن توجه دارند و از موارد دیگر غافل می‌شوند. اما شما باید بدانید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و به قول معروف، هرچقدر پول بدهی همان‌قدر آش می‌خورید! یعنی هرچقدر که یک کارتن مزایا و برتری‌های بیشتری داشته باشد، با قیمت بالاتری هم عرضه خواهد شد.

بنابراین شما باید در زمان خرید کارتن علاوه بر قیمت به فاکتورهای دیگر هم توجه کنید تا خرید موفق‌تری داشته باشید. برای مثال توجه به میزان استحکام مورد نیاز، ابعاد کارتن، جنس کارتن، نوع طرحی که قرار است روی کارتن چاپ کنید و... از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید هستند. به عبارت ساده‌تر، شما باید ابتدا نیاز خود را مشخص کرده و سپس برای خرید اقدام کنید.

آیا خرید از تولیدکننده معتبر روی قیمت کارتن تاثیر میگذارد ؟

یکی از مهم ترین مواردی که در تعیین قیمت کارتن یا هر کالای دیگر تاثیر دارد، فروشنده آن کالا می باشد. فروشندگان و تولیدکنندگان معتبر تمام تلاش خود را به کار می برند تا بدون افت کیفیت محصولات، آن ها را با قیمتی مقرون به صرفه به دست مشتریان برسانند. در این صورت هم اعتبار خود را حفظ کرده اند و هم باعث رفاه حال مشتریان خود شده اند.

بنابراین شما باید برای خرید کارتن به یک کارخانه کارتن سازی معتبر و قابل اعتماد مانند کارتن سازی فاطر مراجعه کنید. چراکه فقط در این صورت است که می توانید یک کارتن با کیفیت و با دوام را با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب خریداری نمایید.

به عنوان مثال، کارخانه کارتن سازی فاطر یکی از بزرگ ترین و معتبرترین کارخانه‌های کارتن سازی تهران است که محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی به مشتریان خود عرضه می کند. این کارخانه از تجهیزاتی بسیار پیشرفته و مدرن برخوردار بوده و برای ساخت تمام کارتن ها از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می نماید.

مجموعه چاپ و بسته بندی فاطر همواره در تلاش بوده رضایت مشتریان خود را جلب نماید و از هر نظر قابل اطمینان است. بنابراین شما می توانید با خیال راحت برای خرید کارتن مورد نظر خود و همچنین ثبت سفارش جعبه و کارتن به این کارخانه مراجعه کنید.

در این مطلب سعی کردیم شما را با مهمترین عوامل موثر بر قیمت کارتن آشنا کنیم. همان‌طور که متوجه شدید، قیمت کارتن به موارد مختلفی بستگی دارد و با توجه به نیاز و کاربرد مورد انتظار مشتری متفاوت خواهد بود. شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت انواع کارتن ها و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان کارتن سازی فاطر تماس از طریق شماره تماس های این مجموعه 02644526000 و 09125792489 تماس بگیرید و یا به سایت کارتن سازی faterpack.ir مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 026445*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار