اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103306146319057

نکات مهم درباره انتخاب مبل کلاسیک که نمیدانید

کد: 140103306146319057

https://bit.ly/3ygLoE1

، (اخبار رسمی): مبل‌ها همیشه یکی از مهمترین بخش‌های دکوراسیون منازل به حساب می‌آیند. این که شما چه مدل مبلی را برای پذیرایی خانه خود انتخاب کنید؛

نکات مهم درباره انتخاب مبل کلاسیک که نمیدانید!
مبلمان سبک کلاسیک طلایی

چرا مبلمان کلاسیک را انتخاب کنیم؟

اگر در انتخاب مبلمان اصالت و کیفیت فضای خانه یا محل کار شما اولویت اول است، مبلمان کلاسیک مبلمانی است که در نوآوری در طراحی و ساخت قرار دارد، اما از سوی دیگر با سنت درآمیخته است. استفاده از مواد اولیه خالص و با کیفیت مبلمان کلاسیک را به سبکی خاص تبدیل کرده است.

انتخاب مبلمان کلاسیک برای فضای داخلی به معنای انتخاب زیبایی و تعادل با یکدیگر است که به نظر می رسد همان هوای اصیل و تصفیه شده ای را تنفس می کند که زمانی در عمارت های قدیمی خانواده های اشرافی تنفس می کرد. این به معنای انتخاب مبلمان با مواد ارزشمندی مانند چوب ماهون، راش، گیلاس یا بلوط و عناصری مانند طلا، برنز و مرمر است.

مزایای خرید مبل کلاسیک چیست؟

اگر از طرفداران مبلمان کلاسیک هستید؛ باید گفت که در انتخاب خود اشتباه نکرده اید. این سبک مبل ها بسیار خوش ساخت هستند و خرید آنها مزایای زیادی دارد. در اینجا به برخی از مزایای آن اشاره می کنیم:

1. ماندگاری بالا: مبلمان کلاسیک بسیار بادوام هستند و معمولاً سالها دوام می آورند. آنها از چوب مرغوب با طراحی بسیار بادوام ساخته شده اند. مطمئن باشید مبلمان کلاسیک فیدار تا سال ها در کنار شما خواهد ماند و جلوه زیبایی در خانه شما خواهد داشت.

2. زیبایی: طرح های الیاف و پارچه این نوع مبلمان علاوه بر کیفیت بسیار زیبا و چشمگیر است و استفاده از رنگ طلایی در اکثر این سبک مبلمان توجه افراد زیادی را به خود جلب می کند. رنگ بندی جذاب این مبلمان را می توان با انواع سبک های دکوراسیون ترکیب کرد و رنگ جدیدی را به خانه شما آورد.

3. شیک و مجلل: اصل و نسب سلطنتی این قطعه مبلمان باعث می شود سبک های فعلی آن حس قوی لوکس و منحصر به فرد را به آن ببخشد. هنگام خرید مبل کلاسیک، اولین چیزی که توجه مهمانان را در خانه شما جلب می کند؛ این مبلمان آنها است که بسیار شیک و زیبا است.

4. قیمت های متنوع: خوشبختانه تنوع قیمت مبلمان کلاسیک زیاد است و افراد با بودجه های مختلف می توانند آن را بخرند. برای خرید مبل کلاسیک لازم نیست بودجه زیادی داشته باشید، اما می توانید مدل های بسیار زیبا را نیز با قیمت های پایین تهیه کنید.

قیمت مبل کلاسیک چقدر است؟

مبلمان کلاسیک یکی از مبلمان های لوکس و باکیفیت است. این سری از مبل ها دارای منبت کاری های ظریفی است که نظر همه را به خود جلب می کند. الیاف به کار رفته در این سری از مبلمان، پارچه و ابریشم با کیفیتی است که هوای متفاوتی به خانه شما می دهد.

با توجه به ویژگی های خاص این سبک مبلمان، قیمت آن معمولاً متوسط ​​تا زیاد است. با این حال انواع مختلفی از مبل های کلاسیک در بازار وجود دارد که با تنوع قیمتی که دارند می توانند نیاز شما را برطرف کنند. با یک جستجوی ساده برای خرید اینترنتی مبل های کلاسیک متوجه تنوع قیمت آن خواهید شد. شما می توانید با توجه به بودجه و سبکی که برای منزل خود در نظر گرفته اید یک مبل کلاسیک مجلل خریداری کنید و زیبایی منزل خود را چندین برابر کنید.

در حال حاضر بسته به نیاز شما انواع مختلفی از مبل های کلاسیک وجود دارد که قیمت آنها از 5 و 6 میلیون شروع و تا 100 میلیون تومان نیز به فروش می رسد. در فروشگاه اینترنتی مبلمان فیدار می توانید بنا به نیاز خود مبلمانی را سفارش دهید که متناسب با بودجه شما باشد و نیاز شما را برآورده کند.

کاربرد مبلمان کلاسیک در خانه

با توجه به تنوع این سبک مبلمان می تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال، سادگی برخی از مدل های مبل کلاسیک انگلیسی باعث می شود تا برای استفاده روزمره بسیار مناسب باشند و با قیمت کمتری قابل ارائه باشند.

اما برخی از مدل‌های این مبلمان به دلیل ظرافت و منبت کاری‌های کوچک، اغلب برای اتاق مهمان استفاده می‌شوند. این مدل مبلمان را معمولا مبل استیل کلاسیک می نامند که بسیار هنرمندانه طراحی و ساخته شده است.
یکی از پرکاربردترین انواع مبل کلاسیک برای خانه های کوچک مبل کلاسیک مصری، ترکی و راحتی است. برای خانه های بزرگ مبلمان کلاسیک فرانسوی و ایتالیایی به دلیل ابعاد بزرگتر مناسبتر است.

البته می توانید مبل کلاسیک خود را در فروشگاه فیدار سفارشی کنید و بر اساس نیاز خود خرید کنید. پس اگر می خواهید سبکی فرانسوی در مبلمان خانه کوچک خود داشته باشید; با گروه تغذیه دیگر نگران چیزی نباشید.

جزییات در مبل کلاسیک

تفاوت عمده مبلمان کلاسیک را میزان جزییات و کیفیت آن ها ایجاد می کند. منبت کاری هایی با جزییات و طرح های پیچیده  در تعیین قیمت مبلمان کلاسیک نیز تاثیر گذار است. هر چه جزییات بیشتر، قیمت هم بیشتر.معمولا این منبت‌کاری ها در دسته‌ها و پایه‌ و گاهی تاج مبل بکار می رود.

انواع مبلمان کلاسیک

مبل کلاسیک انگلیسی

مهمترین مشخصه ی این مبل استفاده از متریال چرم است. یکی از نمونه های بارز و آشنای این دستته از مبلمان، مبل چسترفیلد چرمی است.

مبل کلاسیک ایتالیایی

مشخصه ی اصلی مبل کلاسیک ایتالیایی، پارچه های مرغوب و نفیس به کار رفته در ساخت این مبلمان می توان دانست. زرق و برق و چشمگیری هدف اصلی در طراحی این دسته از مبلمان است. هدف طراح ایتالیایی در طراحی این مبلمان، نمایش شکوه این کشور است.

مبلمان کلاسیک فرانسوی

وجه تمایز مبلمان کلاسیک فرانسوی میزان منبت کاری ها و جانمایی آن هاست. در مبل کلاسیک فرانسوی، شاهد منبت کاری های ظریف و کم عمق هستیم. ویژگی دیگر، استفاده از کوسن است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل