اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104046155319057

بررسی علل و روش های مهاجرت به اروپا

خروج ایرانیان به قصد اقامت و زندگی در اروپا

کد: 140104046155319057

https://bit.ly/3ynjdTT

، (اخبار رسمی): لازم به ذکر است اخذ اقامت از طریق ویزای کار، جست‌‌وجوی کار، تحصیل و بازنشستگی ارزان‌ترین راه مهاجرت به کشورهای اروپایی است. برای آگاهی از مدارک، شرایط و هزینه‌های لازم کافی است به سایت موسسه مهاجرتی افق ویزا مراجعه کنید و با ما در تماس باشید

خروج ایرانیان به قصد اقامت و زندگی در اروپا
دریافت اقامت دائم اروپا

افزایش تب مهاجرت و اخذ اقامت اروپا

به نقل از خبرگذاری اقتصاد آفرین: امروزه مهاجرت به اروپا طرفداران بسیاری در میان جوامع مختلف دارد. شاید تا مدت‌ها قبل کسی به اقامت و زندگی در کشورهای اروپایی فکر نمی‌کرد اما در چند سال اخیر شاهد افزایش صف پشت درب سفارتخانه‌ها به‌ منظور دریافت ویزای اقامت اروپا بوده‌ایم. وجود شرایط و عوامل بی‌نظیر در کشورهای این قاره بسیاری را علاقه‌مند به مهاجرت کرده‌ است. مؤسسه مهاجرتی افق ویزا با کادری مجرب متشکل از مشاوران و وکلای متخصص در زمینه مهاجرت به کشورهای گوناگون اروپا آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. به این منظور ما در این صفحه هر آنچه که درباره مهاجرت به قاره اروپا نیاز دارید، ذکر کرده‌ایم. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و از مشاوره مهاجرتی رایگان استفاده کنید.

اروپا قاره سبز

اروپا یا همان قاره سبز در مقایسه با دیگر قاره‌ها از نظر اندازه در رتبه دوم و از نظر جمعیت جایگاه سوم را کسب کرده‌ است. ۵۵ کشور تشکیل‌دهنده این قاره هستند. موقعیت این قاره عمدتاً در نیمکره شرقی و به‌ طور کامل در نیمکره شمالی قرار گرفته‌ است. حدود ۱۱ درصد از جمعیت جهان با وجود متقاضیان بسیاری که برای اقامت دائم اروپا وجود دارد در این قاره زندگی می‌کنند. کشور آلمان با بیش‌ از ۸۱ میلیون نفر بزرگ‌ترین جمعیت را در قاره اروپا دارد.

کشورهای متعدد صنعتی چون انگلستان، ایتالیا، اوکراین و قسمت اروپایی روسیه در قاره اروپا دیده می‌شوند. قاره اروپا با انواع مواد معدنی چون زغال‌سنگ به تولید مقدار قابل‌ توجهی از برق می‌پردازد. نیروگاه‌های برق آبی در نروژ و سوئد درصد زیادی از این قدرت را تامین کرده‌اند اما شایان‌ ذکر است بیش ‌از ۲۵ درصد نیاز برق اروپا از طریق قدرت هسته‌ای برآورده می‌شود. زبان‌های رایج در اروپا شامل زبان‌های رومانشی، آلمانی و اسلاوی است. حال زمان آن رسیده که به این پرسش پاسخ دهیم که به راستی علت این همه تقاضا برای مهاجرت به اروپا چیست؟

چرا همه رؤیای مهاجرت به کشورهای اروپایی را در سر دارند؟

در همین ابتدا ذکر این نکته لازم است، هیچ ‌چیزی آسان به دست نمی‌آید و برای دستیابی به هر چیز باید زحمت زیادی کشید. مهاجرت به کشورهای اروپایی نیز یک مسیر پرپیچ ‌و خم است، اما نگران نباشید. مؤسسه مهاجرتی افق ویزا با چندین سال سابقه درخشان در هموارسازی این راه شما را کمک می‌کند. با دریافت اقامت اروپا چه چیزی می‌توانیم به دست آوریم؟ دلایل متنوعی برای این امر می‌توان برشمرد که به‌ طورخلاصه به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

  • با داشتن اقامت اروپا به تمامی کشورهای عضو شینگن بدون ویزا سفر کنید.
  • به شکل رایگان به تحصیل بپردازید.
  • از خدمات بهداشتی رایگان بهره‌مند شوید.
  • خدمات رفاهی به شکل رایگان ارائه می‌شوند.
  • به سادگی اقدام به خرید خانه، ملک و اتومبیل کنید.
  • با دریافت اقامت به‌ راحتی اقامت دیگر کشورها چون آمریکا را به دست آورید.
  • در کل اروپا به صفر و گردش آزادانه بپردازید.
  • در تمامی کشورهای اروپایی فرزندتان می‌تواند اقدام به تحصیل کند.

تمامی این موارد به آرامش، امنیت روانی، اقتصادی و فرهنگی منجر می‌شود. پس بدیهی است افراد بسیاری به فکر مهاجرت به کشورهای اروپایی و دریافت اقامت دائم آن باشند.


چگونه آرزوی مهاجرت به اروپا را تحقق بخشم؟ در این بخش از مطلب به انواع راه‌های اخذ اقامت اروپا می‌پردازیم:

خرید ملک: کار چندان ساده‌ای نیست و تنها در چند کشور اروپایی قابل ‌اجرا است. این عامل به ‌تنهایی عامل اخذ اقامت نمی‌شود. با این‌ حال انجام آن روند پرونده را سرعت می‌بخشد. شرایط آن را در سایت سفارتخانه بررسی کنید.

تمکن مالی: در چند سال گذشته با در نظر گرفتن وضع اقتصادی مردم و افزایش قیمت دلار افرادی که مهاجرت کرده‌اند نیز در صورت اقدام مجدد قادر به این امر نخواهند بود. برای این منظور لازم است با ارائه مدرک به سفارت حضور مبلغ بالا در حساب را ثابت کنید. همچنین قادر به پرداخت هزینه زندگی در اروپا باشید.

بسته به آنکه کدام کشور اروپایی را برای مهاجرت انتخاب کرده‌اید مبلغ متفاوت خواهد بود. اما فرانسه و اسپانیا شرایط سخت‌گیرانه‌تری در نظر گرفته‌اند. مهاجرت به اروپا از طریق تمکن مالی حتما به ثابت کردن تمکن مالی نیاز دارد. اگر از این طریق به مهاجرت اقدام کردید از مزایای زیر نیز بهره‌مند می‌شوید:

  1. از مالیات معاف می‌شوید.
  2. به مدرک زبان هیچ ‌گونه نیازی ندارید.
  3. از امکانات عمومی می‌توانید استفاده کنید.

تحصیل: اخذ اقامت اروپا از این طریق بسیار ساده و راحت خواهد بود. بسیاری از جوانان با مشاهده سطح بالای کیفیت دانشگاه‌های اروپایی برای ادامه تحصیل به کشورهای اروپایی چون آلمان، فرانسه، ایتالیا و دانمارک مهاجرت می‌کنند‌. متقاضیان پس‌ از اتمام دوره  تحصیل در اروپا می‌توانند برای گرفتن اقامت دائم اروپا اقدام کنند. دانشجویان در اروپا به مدت ۱۰ تا ۳۰ ساعت در هفته اجازه کار دارند. پس با دستیابی به رزومه‌ی مناسب می‌توانند برای اقامت اروپا درخواست دهند. مزیت‌های این روش به شکل زیر است:

  • در کنار تحصیل می‌توانید به کار پاره‌ وقت بپردازید.
  • بعد از اتمام درس امکان دریافت اقامت اروپا وجود دارد.
  • از دیگر روش‌ها سریع‌تر است.
  • به مدارک خاصی احتیاج ندارید.

کار: یکی از روش‌های پرطرفدار برای مهاجرت به اروپا است. برای این روش نیاز به اثبات مهارت و تبحر در رشته خاص دارید. همچنین با مدارک هویتی معتبر حداقل سابقه سه سال کار نیز لازم است. مهاجرت پزشکان به اروپا یکی از پرتقاضا ترین رشته برای مهاجرت کاری به اروپا است که در سالهای اخیر تعدادی زیادی از دانشجویان پزشکی و پزشکان ایرانی از این طریق برای اخذ ویزای کاری اقدام کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روش های مهاجرت پزشکان به اروپا توصیه میکنیم مقاله ای در همین خصوص را از لینک زیر بخوانید.

https://ofoghvisa.com/blog/migration-of-doctors-to-europe/

مهاجرت کاری به اروپا در مجموع مزایای زیر را دارد:

  • هزینه‌ی کمی دارد.
  • به شکل فوری صاحب شغل می‌شوید.
  • در کمترین بازه زمانی از حقوق و مزایا برخوردار می‌شوید.

مهاجرت به اروپا از طریق ازدواج

ازدواج: یکی دیگر از راه‌های اخذ اقامت کشورهای اروپایی ازدواج با افراد دارای تابعیت اروپا است. البته این روش در تمام کشورها عملی نیست. قبل‌ از هرگونه اقدام جدی به‌ دقت به مطالعه قوانین و مقررات مهاجرت کشور مورد نظر بپردازید. کشورهایی چون اتریش، یونان، آلمان، دانمارک و اسپانیا از طریق ازدواج به دریافت اقامت اجازه می‌دهند. فرد تبعه اروپا باید از تمکن مالی برخوردار باشد؛ یعنی فرد ثابت کند هزینه‌های زندگی مشترک را می‌تواند بپردازد. 

تولد فرزند: این روزها این روش توجه افراد زیادی را جلب کرده‌ است. لازم است بدانید این روش تنها زمانی به دریافت اقامت اروپا کمک می‌کند که یکی از والدین اقامت دائم کشور اروپایی را داشته باشد. قوانین خاک در کشورهای اروپایی اعمال نمی‌شود.

هنرمندان و ورزشکاران: ارائه رزومه قابل‌توجه از سوی هنرمندان و ورزشکاران برای اثبات موفقیت می‌تواند به اخذ اقامت اروپا کمک کند. علاوه‌بر این متقاضی باید در عرصه جهانی نیز موفقیت چشمگیر داشته باشد. پس‌ از اخذ اقامت در همان رشته قادر به فعالیت هستید.

ثبت شرکت: قوانین ثبت شرکت در کشورهای اروپایی متفاوت است. با آن ‌که برخی کشورها به‌ سادگی به این امر اجازه می‌دهند اما شماری از آن‌ها قوانین سختگیرانه وضع کرده‌اند. اگر از طریق ثبت شرکت قصد مهاجرت به اروپا را دارید از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

  • بدون هیچ ‌گونه محدودیتی می‌توانید مجوز کار دریافت کنید.
  • برای اعضای زیر هجده‌ سال خانواده امکان اخذ اقامت وجود دارد.
  • حق مالکیت کامل شرکت
  • مشکل محدودیت سنی از این طریق وجود ندارد.
  • مجوز فعالیت آزاد اقتصادی را دریافت می‌کند.
  • از امکانات رفاهی برخوردار می‌شوید.

چرا موسسه مهاجرتی افق ویزا را انتخاب کنم؟

مؤسسه مهاجرتی افق ویزا با چندین سال فعالیت و کسب تجربه در زمینه مهاجرت به کشورهای اروپایی مختلف چون آلمان، سوئد، نروژ، اسپانیا، ایتالیا و… آشنایی لازم را دارد. شما کافی است کشور موردنظر خود را انتخاب کنید و باقی مسیر را به ما بسپارید. مشاوران حرفه‌ای این مؤسسه با بررسی کامل شرایط مشتریان بهترین راهکارهای ممکن را برای مهاجرت پیش روی شما می‌گذارند. تیم ما با صدها پرونده موفق، تخصص و دانش می‌تواند شما را از دریافت ویزا به طرق مختلف مطمئن سازد. ما از صفر تا صد مهاجرت به اروپا شما را همراهی می‌کنیم.

منبع: https://eghtesadafarin.com/world-economic-news/international/121705/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون