اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104016150419057

آیا به دنبال خرید سرویس خواب عروس یا تغییر وسایل و مبلمان اتاق خواب خود هستید؟

نکاتی درباره سرویس خواب کلاسیک که از آن بی‌خبرید!

کد: 140104016150419057

https://bit.ly/39NCTqA

، (اخبار رسمی): شما می‌توانید با تهیه یک سرویس کامل اتاق خواب، کار خود را راحت ‌تر کرده و از صرف زمان زیاد و مشکل خرید لوازمی که با هم همخوانی ندارند، جلوگیری کنید. در واقع راه ساده و معقول برای جمع‌آوری مجموعه ‌ای از وسایل اتاق خواب، مثل تخت، میز پاتختی، میز و آینه آرایش، دراور و ... خرید یکجای سرویس خواب است.

نکاتی درباره سرویس خواب کلاسیک که از آن بی‌خبرید!
سرویس خواب کلاسیک کرم رنگ چسترفیلد

در زمان خرید سرویس خواب نوجوان بهتر است به مواردی چون تعداد و نوع اقلام همراه، سبک و جنس آن توجه کنید. از نظر جنس و سبک دکوراسیون، سرویس خواب‌ ها به دسته های زیر تقسیم می‌ شوند.

سرویس خواب کلاسیک

این نوع از ست اتاق خواب شامل طرح‌ های قدیمی و سنتی می‌شود که استفاده از ریزه ‌کاری‌های مختلف جزء مشخصه‌ های اصلی آن است. به مدل‌هایی که دارای منبت کاری فراوان هستند، سرویس خواب سلطنتی یا استیل گفته می ‌شود. قیمت سرویس خواب کلاسیک به دلیل استفاده از چوب مرغوب و پیچیدگی منبت کاری، تقریبا از تمامی انواع دیگر بالاتر است. البته برخی از تولید کنندگان با استفاده از مواد پلیمری و رزینی به جای چوب، سرویس خواب کلاسیک ارزان قیمت تری را نیز به بازار عرضه می‌کنند.

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب کلاسیک

این سبک از سرویس خواب همانند سایر سرویس خواب‌ها از اجزای مختلفی تشکیل شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به تخت خواب دو نفره، پاتختی، میز آرایش و آینه، کمد و پاف اشاره نمود و با این چیدمان به دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک و زیبا رسید که در ادامه بیشتر به معرفی آن ها می پردازیم.

تخت خواب دو نفره

تخت خواب یکی از مهم ترین و اصلی ترین اجزای سرویس خواب کلاسیک محسوب می‌شود که کیفیت و راحتی آن بسیار حائز اهمیت است. تخت خواب کلاسیک از تنوع بالایی برخوردار است و دارای انواع و اقسام مختلفی می‌باشد که می‌توانید با توجه به علاقه و نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

میز آرایش

میز آرایش از اجزای جدایی ناپذیر سرویس خواب است و برای بانوان بسیار کاربردی و پر اهمیت است. میزهای آرایش کلاسیک دارای مدل‌های چشمگیر و زیبایی هستند که می‌توانید بر اساس سلیقه خود زیبا ترین میز آرایش را انتخاب نمایید.

آیینه

آینه در کنار سایر وسایل دیگر تکمیل کننده سرویس خواب کلاسیک است که از تنوع بالایی برخوردار است و افراد می‌توانند با توجه به علاقه خود زیبا ترین آینه را انتخاب کنند. امروزه آینه‌ها به صورت قدی تولید شده‌اند و با استفاده از آن‌ها می‌توان به بهینه سازی فضای روی میز آرایش پرداخت. البته در سبک کلاسیک بیشتر آینه را بر روی میز آرایش قرار می‌دهند.

پا تختی

یکی از لوازم اصلی و همراه سرویس خواب پا تختی است که به شکل قرینه در دو طرف تخت قرار می‌گیرد و می‌توان از آن جهت قرار دادن لوازم مورد نیاز و ضروری استفاده نمود. لازم است که اشاره کنیم پاتختی‌ها در ابعاد مختلفی تولید شده‌اند و دارای مدل‌های متنوع و زیبایی هستند.

کیفیت سرویس خواب کلاسیک

کیفیت سرویس خواب بسیار حائز اهمیت است، زیرا بی کیفیت بودن آن می‌تواند سلامت شما را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین بهتر است که پیش از انتخاب و خرید سرویس خواب تحقیق کنید که از چه متریالی در آن استفاده شده است تا بعدها با مشکل مواجه نشوید. تخت خواب‌های چوبی یکی از بهترین گزینه‌های ممکن هستند و ضمن راحتی که دارند بسیار ساده و زیبا می‌باشند.

2 نکته مهم در زمان انتخاب و خرید سرویس خواب

در زمان تصمیم گیری برای انتخاب و تهیه سرویس خواب جدید برای اتاق خواب خود به دو فاکتور مهم باید توجه کنید.

اندازه : برای خرید سرویس خواب جدید، مهم ‌ترین نکته ‌ای که باید در نظر گرفت، انتخاب درست اندازه است. پیش از انتخاب و دل بستن به یک مدل خاص، اندازه و ابعاد دقیق اتاق خواب خود را تعیین کنید و با در نظر گرفتن فضای مورد نیاز برای رفت و آمد و قرار دادن وسایل، نوع و اندازه سرویس خواب قابل استفاده را معلوم کنید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که اندازه تخت استاندارد باشد؛ زیرا تشک تخت خواب تنها در اندازه ‌های استاندارد تولید و عرضه می‌ شوند.

سبک : فرقی نمی‌کند که قصد خرید چه نوع وسیله‌ ای را برای منزل خود دارید؛ در هر صورت باید تم و قالب کلی را رعایت کنید. سعی کنید سرویس خوابی را انتخاب کنید که از نظر نوع (مدرن یا کلاسیک) و رنگ با سایر وسایل و دکوراسیون شما همخوانی و هماهنگی داشته باشد.

سرویس خواب مدرن

این روزها دکوراسیون مدرن به یک از پر طرفدارترین سبک‌های طراحی و دیزاین تبدیل شده است. یک خانه با مبلمان و لوازم دکوراسیون مدرن در اتاق پذیرایی و نشیمن، نیاز به یک سرویس تخت خواب مدرن در اتاق خواب نیز دارد. معمولا در طراحی سرویس خواب مدرن، خطوط هندسی موازی، صاف و مینیمال به چشم می‌خورد که استفاده از فلز در قسمت پایه‌ها‌ و دستگیره‌ها، می‌تواند ظاهری چشم نواز و شیک به آن‌ می‌بخشد.

https://www.irandecor.com/%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل