اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103316148418539

نمایندگی چرخ گوشت براکس

نمایندگی اصلی چرخ گوشت براکس

کد: 140103316148418539

https://bit.ly/3zVKZYB

، (اخبار رسمی): نمایندگی چرخ گوشت براکس در تمامی شهرها گسترده شده و یکی از این مراکز، فیدارکو است. تنوع و سطح تولیدات وسیع این دستگاه‌ها، الزام وجود نمایندگی‌های متعددی را در شهرهای مختلف می طلبد تا بنا بر نیاز، از خرید گرفته تا تعمیر و تعویض قطعات را بتوان به راحتی و بدون کمترین مشکلی انجام داد.

نمایندگی اصلی چرخ گوشت براکس
نمایندگی اصلی چرخ گوشت براکس

فیدارکو از جمله این نمایندگی‌ها با در نظر گرفتن تمامی خدمات مربوط به این بخش در دستگاه های صنعتی، در نظر دارد تا بتواند بهترین ها را ارائه دهد. از قیمت فروش گرفته تا تعمیر و تعویض قطعات، با قیمت مناسب صورت می گیرد و کلیه خدمات مربوط زیر نظر افراد متخص و کاربلد در این زمینه انجام می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با این مرکز و همچین دستگاه چرخ گوشت براکس با ما همراه باشید. 

چرخ گوشت براکس 

براکس ( burax )، وارد کننده ی دستگاه‌های چرخ گوشت نیمه صنعتی در سایز 12 و 22 میلیمتر است که استفاده از این تجهیزات را هم برای مکان2های صنعتی و هم مصارف خانگی مناسب قرار می دهد. کیفیت این محصولات قابل تحسین است و به سبب داشتن بهترین عملکرد برای کاربران، نظر بسیاری از مخاطبان را به خود معطوف کرده‌اند. 

ظاهری شکیل ولی پربازده این چرخ گوشت‌ها هنر سازنده ی متبحر و توانا را می‌دهد که چنان ظرافت را در کنار قدرت تلفیق کرده که منجر به ارائه دستگاهی به بازار شده است که نتیجه عملکرد درست سازندگان را می‌رساند. در واقع اگر شما نیز در دسته افرادی هستید که به دنبال کیفیت هستید، از این دستگاه ها غافل نشوید. 

بدنه این محصولات را آلومینیوم می‌سازد که این پوشش در ضمن حفظ ساختاری زیبا برای دستگاه، باعث می‌شود تا در بهداشت آن نیز مفید واقع شود به این صورت که مانع از چسبیدن مواد گوشتی بر روی بدنه می‌شود. از لحاظ شست و شوی نیز کار را برای مخاطبان راحت ساخته و تنها کافیست تا دستمال مرطوبی را به بدنه بکشید تا از آلودگی تمیز شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار