اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110186911118539
در دسترس نیست

آشنایی کامل با انواع ترازوی زعفران

کد: 140110186911118539

، (اخبار رسمی): زعفران به عنوان یک گیاه که خواص دارویی بسیاری دارد در کشور ایران تولید می شود که به سبب داشتن قیمت بسیار بالا، نیازمند به توزین دقیق نیز هست که این کار تنها به وسیله ی ترازوی مثقالی صورت می پذیرد که در اصطلاح به عنوان ترازوی زعفران ذکر می شود. وزن کشی زعفران توسط ترازوی فروشگاهی امکان پذیر نیست!

آشنایی کامل با انواع ترازوی زعفران
آشنایی کامل با انواع ترازوی زعفران

ترازوی گرمی: ترازوی گرمی را می توان نمونه ای از ترازوی زعفران نامید که با دقت دو صفر ( 0.1 گرم )، و سه صفر ( 0.01 گرم ) اندازه گیری را انجام می دهد. ترازوی زعفران گرمی یکی از بهترین انتخاب برای کاربرانی ست که به دنبال خرید یک مقیاس توزین حساس و با کیفیت برای زعفران فروشی هستند.

در زمان خرید ترازوی گرمی زعفران باید دقت زیادی را بکار برد تا بتوان محصولی متناسب با نیاز خود را خریداری کرد. عوامل مهمی بر انتخاب این دستگاه ها تأثیر گذار هستند که می توان به رنگ، دقت، برند، اندازه، ظرفیت حداکثر، جنس بدنه و … اشاره کرد. قیمت در این محصولات نیز بر حسب همین آپشن ها متغیر می شود.

ترازوی دیجیتالی: این ترازو زعفران که با نام ترازوی مثقالی یا مثقال کش نیز شناخته می شود، از دقت های متفاوتی برخوردارند که این حساسیت بنا به مدل دستگاه متغیر می شود. حمل و نقل راحت این دستگاه ها سبب شده تا به یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین مقیاس های توزین تبدیل شوند.

محاسبه ترازوی زعفران دیجیتال برحسب گرم است و از کارکرد راحت و ساده ای برخوردار می باشد. در توضیح از سایر قابلیت های این سیستم های توزین باید به داشتن بدنه ای از استیل ضد زنگ، مصرف کم باطری و خاموش شدن خودکار دستگاه اشاره کرد. مهم ترین نکته در زمان خرید این ترازو ها توجه به برند، کم مصرف بودن، عمر طولانی دستگاه، مقاومت، حمل آسان و … می باشد.

طرز استفاده از ترازو زعفران

واحد وزن کشی زعفران، مثقال است. هر مثقال نیز معادل 4/6875 گرم می باشد.

برای استفاده درست و توزینی دقیق با استفاده از این ترازو ها، باید دقت داشته باشید که این محصولات را در مکان هایی قرار دهید که بدور از وزش باد کولر، پنکه یا سایر وسایل دیگر باشند. قرار دادن محصول در سطحی تراز شده، از دیگر نکاتیست که در هنگام استفاده از دستگاه باید بدان توجه نمود.

توجه* قبل از وزن کشی زعفران لازم است تا دکمه Tare را فشار دهید تا عدد مربوطه بر روی نمایشگر صفر گردد، سپس به توزین بپردازید.

  • بهترین ترازوی زعفران کشی
  • ترازو کیا مدل TX200
  • ترازوی BLK600 کیا
  • ترازوی 600 گرمی MH777
  • ترازو MH886
  • ترازو SF-400C
  • ترازوی گرمی SF-400D

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید