اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107266777218539
در دسترس نیست

قیمت و خرید چرخ گوشت صنعتی 42 چگا

کد: 140107266777218539

، (اخبار رسمی): برای خرید چرخ گوشت چگا با بهترین قیمت، ابتدا لازم است که به یک مجموعه مطمئن مراجعه نمایید که ما این قابلیت یعنی خرید اینترنتی و حضوری را در فروشگاه فیدار فراهم ساخته ایم تا علاوه بر ارائه رقابتی ترین قیمت برای خریداران، بهترین امکانات را ارائه نماییم.

قیمت و خرید چرخ گوشت صنعتی 42 چگا
خرید چرخ گوشت چگا با بهترین قیمت

قیمت چرخ گوشت صنعتی 42 چگا برحسب مدل های ارائه شده توسط کمپانی chega که در سه مدل هستند، متغیر می شود که با توجه به نواسانات بازار این قیمت ها در حال تغییر هستند که البته برای مشاهده قیمت می توانید به وب سایت فیدار مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

لازمه هر خریدی شناخت درست دستگاه است، بنابراین لازم می دانیم که معرفی این دسته بندی از محصولات چگا را نیز برایتان ارائه دهیم تا در زمات خرید، انتخاب بهتری در پیش داشته باشید.

مدل C130-42 این محصول با داشتن نمایی ایستاده و عملکرد گیربکسی با سایز دهانه 42، مناسب برای استفاده در قصابی ها، رستوران ها، مراکز تولید و پخش غذا می باشد. مهندسین ایرانی ساخت دستگاهی را در دست تولید قرار داده اند، که از همه نظر نسبت به کالاهای خارجی برتری دارد. بدنه مستحکم، موتور پرقدرت، عملکرد فوق العاده و … از نکاتی هستند که تقاضا برای خرید این محصول شگفت انگیز را چند برابر می کند. نمونه بارز ویژگی این چرخ گوشت صنعتی در ساخت بدنه ای از استیل ضد زنگ است که علاوه بر ایجاد جلای زیبا در دستگاه مسبب افزایش مقاومت در آن می گردد. برای قطعات نیز از چدن بهره گرفته اند.

این کالا همانطور که در بالا نیز بدان اشاره کردیم از نوع گیربکسی است و گیربکس آن نیز از نوع هالوشافت SEW می باشد که جدید ترین و بهترین نوع است. اگر از لحاظ قرار گیری کالا در محیط سوال دارید بهتر است که بگوییم ابعاد بدنه این دستگاه در اندازه ی 104* 60 *130 سانتی متر قرار گرفته که با وزن 295 کیلوگرم عرضه می گردد. البته اگر از لحاظ وزن دستگاه مشکل دارید باید بگوییم که چرخ هایی در زیر محصول تعبیه شده که حمل را به راحتی برای کاربر مهیا می سازد.

لازم به ذکر است که دستگاه مذکور دارای سه دست تیغ و پنجره در اندازه های 18میلی تر (نخودی)، 4/5 میلی تر (کبریتی) و 3/5 میلی متر (سوزنی) می باشد که می توان خروجی از مدل های مختلف گوشت چرخ کرده را ارائه داد. قدرت موتور نیز برای آن 10 اسب بخار تعریف شده که کاربری استفاده از آن را برای مشاغل پرحجم به خوبی قرار می دهد. البته باید بگوییم که بر اساس این پنجره ها، میزان خروجی دستگاه نیز تغییر می کند برای مثال با پنجره ی 18 میلی متری بازدهی ای معادل 1800 کیلوگرم، پنجره ی 4/5 میلی متری، 1200 کیلوگرم و با پنجره ی 3/5 میلی متری، 850 کیلوگرم را در پیش دارید.

چرخ گوشت تمام استیل چگا C130-42 در دو نوع با موتور 10 و 15 اسب بخار عرضه می گردد. با این قدرت موتور می توانید بازدهی برابر با 850 الی 1800 کیلوگرم در 1 ساعت داشته باشید که حجم چشمگیری است. و اما در توضیح از مشخصات و ویژگی های دیگر باید به:

  • عملکرد گیربکسی
  • طراحی بدنه و قطعات از استیل ضد زنگ
  • طراحی ایستاده با وجود چرخ هایی در زیر آن برای حمل راحت تر
  • دارای تیغ و پنجره کبریتی نخودی و سوزنی
  • ابعاد 130 * 60 * 104 سانتی متر
  • وزن دستگاه 295 کیلوگرم
  • برق مصارف سه فاز
  • قابلیت چرخش معکوس و گلویی متحرک
  • دارای 2 دست تیغ و پنجره اضافه اشاره کرد.
  • برای خرید چرخ گوشت چگا با بهترین قیمت می توانید به مجموعه فیدار از جمله نمایندگی چرخ گوشت چگا در تهران مراجعه نمایید و مطابق با نیاز خود پس از انتخاب دستگاه، با بهترین قیمت آن را به صورت اینترنتی و حضوری سفارش دهید. مطمئن باشید که این محصول ایرانی، یکی از بهترین تولیدات بازار شناخته می شود که با خیال آسوده و راحت از خرید، می توانید برای محیط صنعتی استفاده نمایید. حتی در صورت تردید در انتخاب و ابهامات در این زمینه از کارشناسان شرکت فیدار مشاوره و راهنمایی های لازم دریافت نمایید. ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را تقدیمتان کنیم. بنابراین از جهت کیفیت کالا نیز خیالتان راحت باشد چرا که بهترین ها در این مرکز به فروش می رسد.

به همراه تمامی محصولات چگا 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش قرار گرفته است که این موضوع برای اعتماد خریداران به این مجموعه توانمند در خصوص مرغوب بودن سطح تولیدات آن است. فقط در زمان خرید توجه داشته باشید که رعایت یکسری نکات شرط لازم و ضروری در انتخاب است که می تواند بهترین خروجی را برای شما ارائه دهد. بنابراین در زمان خرید توجه به طراحی دستگاه این که رومیزی است یا ایستاده، تمام استیل است یا نیمه استیل، سایز دهانه یا تیغه، توان دستگاه، ظرفیت، پنجره، دارا بودن سیستم چرخش معکوس و سیستم حفاظت دمایی از نکاتی هستند که نیاز به بررسی از سوی کاربر را می طلبد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید