اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104046154119094

انواع کوله پشتی کوهنوردی

خرید و قیمت انواع کوله پشتی کوهنوردی

کد: 140104046154119094

https://bit.ly/3xUbgnE

، (اخبار رسمی): معرفی خرید بهترین کوله پشتی

خرید و قیمت انواع کوله پشتی کوهنوردی
کوله پشتی 100 لیتری کایلاس مدل Summit Trekking

خرید کوله پشتی کوهنوردی باید متناسب با هدف و کاربرد مد نظر مشتری صورت گیرد، کوله پشتی کوهنوردی یک محفظه بزرگ با زیپ های بزرگ و کوچک است که شما می توانید به خوبی لوازم مختلف خود را در آن جای دهید، در اطراف این کوله جیب های کوچکتری نیز قرار دارد که بتوانید سایر لوازم مورد نیاز خود را با خود به همراه داشته باشید.

در قسمت جلو و کوله حمل کوله پشتی ها، جیب های بزرگ زیپ دار تعبیه می شود تا بتوانید ابزار و تجهیزات سفر ضروری و ارزشمند خود را در این بخش محفوظ نمایید.

طراحی بهترین کوله پشتی کوهنوردی متناسب با آناتومی بدن انسان انجام می گیرد، یک بافت ویژه برای تهویه هوا در پشت این کوله پشتی ها با ظرافت خاصی طراحی شده است تا اگر بدن شما به هنگام فعالیت عرق کرد، گرما و حرارت اضافی بدن شما جذب این بافت شود. فریم مستحکم آلومینیومی که در پشت برخی کوله ها طراحی شده به ثابت ماندن کوله پشتی بر روی بدن شما کمک زیادی خواهد کرد و بهترین کوله پشتی برای پیمایش مسیر های سخت و صعود محسوب می گردند.

کوله پشتی استاندارد دارای بندهایی در ناحیه کتف و باسن است، بندهای کوله پشتی وزن کوله را در کل بدن توزیع می کند تا به بدن شما فشار کمتری وارد شود، نکته مهم برای تهیه کوله پشتی مناسب راحتی آن است، کوله پشتی زیبا، ضد آب و گران قیمت در صورتی که به بدن شما آسیب برساند هیچ ارزشی نخواهد داشت بر همین اساس باید راحتی را به عنوان ملاکی مهم برای خرید کوله در نظر بگیرید در ادامه با بررسی برخی از ویژگی ها، شما را جهت خرید کوله پشتی کوهنوردی با کیفیت راهنمایی خواهیم کرد.

حجم و ظرفیت مناسب

حجم و ظرفیت کوله پشتی از مهمترین نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید، کوله پشتی شما باید گنجایش کافی برای حمل لوازم ضروری و مورد نیاز شما را داشته باشد بنابراین شما باید با توجه به میزان لوازمی که دارید جهت خرید کوله اقدام نمایید. با طراحی کوله حمل یا همان حجم اضافی در کوله پشتی ها نگران حمل وسایل بیشتر و ضروری در سفر های خود نباشید، میزان حجم آنها در کوله ها متفاوت بوده و شما می توانید متناسب با زمان و حجم تجهیزات خود بهترین کوله پشتی را انتخاب نمایید.

هنگام خرید کوله پشتی کوهنوردی به دوام و کیفیت آن توجه کنید، کوله پشتی باید توانایی نگهداری لوازم مختلف را داشته باشد در غیر این صورت در کمترین زمان ممکن آسیب می بیند و پاره می شود. موادی مثل نایلون و پلی استر جز بهترین متریال برای ساخت کوله پشتی با دوام است، کوله پشتی با دوام تا چندین سال سالم باقی خواهد ماند.

ویژگی های فنی یک کوله پشتی کوهنوردی مناسب

در بازار انواع، مارک ها و مدل های زیادی از انواع کوله پشتی کوهنوردی وجود دارد و همیشه نمی توان به راحتی در خرید آن به سمت یک محصول خاص جهت گیری کرد. در زیر برخی از ویژگی های فنی یک کوله پشتی مناسب را متذکر می شویم:

توانایی

این عامل، بسیار مهم است زیرا میزان تجهیزاتی را که می توان داخل کوله پشتی حمل کرد را تعیین می کند. واضح به نظر می رسد که کوهنوردان متخصص می توانند ظرفیت یک کوله پشتی را بهتر سازماندهی و بهینه کنند. در واقع در داخل یک کوله پشتی 40/50 لیتری می توانند تمام تجهیزات لازم برای انجام گشت و گذار هایی را که حتی بیشتر از چند روز طول می کشد، قرار دهند.سد.

مواد سازنده

این عامل یکی دیگر از عناصری است که هنگام خرید کوله‌پشتی کوهنوردی باید به آن توجه کرد. زیرا بسته به الیاف مورد استفاده، محصول نه تنها می تواند سبک باشد، بلکه می تواند کم و بیش مقاوم نیز باشد. سبک ترین و کاربردی ترین کوله پشتی های موجود در بازار کوله پشتی هایی هستند که با نایلون Ripstop یا با الیاف مکعبی (پارچه کامپوزیت Dyneema) ساخته شده اند.

خرید کوله پشتی کوهنوردی

جنس کوله پشتی

کوله پشتی باید در برابر نفوذ آب مقاوم باشد تا آسیبی به لوازم موجود در درون آن وارد نشود. اگر می خواهید که لپ تاپ خود را در درون کوله قرار دهید بهتر است هنگام خرید کوله پشتی دقت کنید که حتما محفظه مناسب و ویژه برای قرارگیری لپ تاپ و یا تبلت داشته باشد تا خیالتان از بابت سلامت لوازم مهم و گران قیمت خود راحت باشد. بهترین کوله پشتی ها جهت مانع نفوذ آب، باران و خاک دارای کاور ضد باران می باشند که از آسیب های احتمالی به لوازم شما جلوگیری خواهد کرد و همچنین امکان آسیب توسط تابش نور خورشید نیز وجود دارد که با وجود این کاور ها تجهیزات در برابر گرما نیز محافظت می شوند.

ویژگی هایی مثبت یک کوله پشتی کوهنوردی

  1. کوله پشتی حمل بار جدا شونده
  2. محفظه مخصوص حمل کیسه خواب
  3. زیپ سرتاسری کوله پشتی کوهنوردی
  4. پد و بند های قابل تنظیم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح