اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104056156119094

خرید انواع کفش کوهنوردی

آشنایی با قیمت انواع کفش کوهنوردی

کد: 140104056156119094

https://bit.ly/3A4LgZi

، (اخبار رسمی): قبل از اینکه بخواهید یک ورزش کوهنوردی را آغاز کنید، باید یک کفش مناسب خریداری کنید

قیمت انواع کفش کوهنوردی
خانه / کفش کوهنوردی

برای خرید انواع برند های کفش کوهنوردی با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت فروشگاه آنلاین اورامان مناسب ترین گزینه برای خرید انواع کفش کوهنوردی می باشد. اگر جزء علاقه مندان به ورزش کوهنوردی باشید، حتما می دانید که این ورزش نیاز به پوشاک بسیار مناسبی دارد.

به هر حال ورزش کوهنوردی یک ورزش پر ریسک است و اگر به تجهیزات مناسب آن دقت کافی نداشته باشیم، احتمال بروز آسیب های جسمی وجود دارد. متاسفانه برخی از کوهنوردان بدون داشتن کفش کوهنوردی، کوهنوردی می کنند و انتظار دارند که با بیشترین ایمنی به قله کوه برسند! اما برای داشتن کوهنوردی مناسب، اولین تجهیزاتی که نیاز دارید، یک کفش کوهنوردی مناسب است.

کفش های کوهنوردی

کفش های کوهنوردی یک درجه از کفش های کوهپیمایی گران تر و سنگین تر هستند. در واقع، این کفش ها ساق بلندتری نسبت به کفش های کوهپیمایی دارند و می توانند دارای رویه ضد آب و ضد رطوبت باشند. این نوع کفش ها بیشتر برای افرادی که قصد کوهنوردی های چند روزه و کوتاه را دارند، مناسب می باشند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این کفش، فناوری تنفسی آن ها می باشد که سبب تهویه هوای درون کفش شده و از تعرق و بوی نامطبوع پا جلوگیری خواهد شد. کفی کفش های کوهنوردی طوری طراحی می شوند که از اصطکاک بالایی برخوردار بوده و از لیز خوردن کوهنورد در سطوح مرطوب جلوگیری می نماید.

کفش های کوهنوردی سنگین پوش

اگر قصد انجام کوهنوردی حرفه ای را دارید، به یک کفش کوهنوردی سنگین پوش نیاز دارید. این کفش قیمت نسبتا بالایی نسبت به کفش های ذکر شده دارند و می توانند برای یخ نوردی هم مورد استفاده قرار گیرند. جنس این کفش ها معمولا ضد آب و ضد رطوبت بوده و همچنین، زیره آن ها برای نصب کرامپون هم مناسب می باشد. این نوع کفش ها، بدلیل ساختار تک پوشی که دارند لایه ها از هم جدا نمی شوند و امکان خشک شدن سریع آن ها وجود ندارد و برای کوهنوردی چند روزه گزینه مناسبی نمی باشند چرا که امکان وارد شدن آسیب به پا ها نیز وجود خواهد داشت.

کفش کوهنوردی سنگین دو پوش

اگر دوست دارید که در روزهای سرد زمستانی و برفی کوهنوردی کنید، حتما به یک کفش فوق سنگین نیاز دارید. کفش کوهنوردی سنگین دو پوش، یک کفش بسیار قوی بوده و تقریبا جزء گران ترین کفش های کوهنوردی محسوب می شود. کفش کوهنوردی سنگین دو پوش، مناسب استفاده در فصل زمستان و در مسیرهای برفی می باشد. کفش کوهنوردی دو پوش برای صعود ارتفاعات ۴۰۰۰ تا ۷۰۰۰ متری و دو روزه زمستانی گزینه مناسبی هستند و با نصب کرامپون امکان صعود در مسیر های یخی برای کوهنوردان نیز فراهم می گردد.

پوش بیرونی آن ها کاملا ضد آب بوده حتی در صورت خشک نشدن از پاهای فرد در برابر سرما و یخ زدگی محافظت می کند و پوش داخلی این کفش ها از عایق گرمایی پریمافوت پوشیده شده است.

کفش هیمالیا نوردی

کفش های کوهنوردی ذکر شده برای صعود مسافت های زیر 7000 متر مناسب هستند؛ اما اگر بخواهید که به ارتفاعات هیمالیا سفر کنید، به یک کفش قوی تر نیاز دارید. این کفش دقیقا مناسب شما است و می تواند با کرامپون، یک کفش بسیار مناسب برای کوهنوردی محسوب شود. پوش بیرونی آن بلند بوده و تا زیر زانو کوهنورد را در بر می گیرد و پوش داخلی جهت محفوظ ماندن و گرم شدن توسط الیاف پریمالوفت عایق بندی شده است.

بهترین کفش کوهنوردی

کفش های کوهنوردی دارای انواع مختلفی هستند و جنس آن ها نیز بسته به نوع کارکرد آن ها، متفاوت خواهد بود. بهترین کفش کوهنوردی، بستگی به نوع کوهنوردی شما دارد. بدیهی است که اگر یک کوهنورد مبتدی باشید و فقط بخواهید چند متر به بالای کوه صعود کنید، نیازی به خریدن کفش کوهنوردی دو پوش ندارید.
اما اگر جزء ورزشکاران حرفه ای هستید که باید مسافت های زیادی را کوهنوردی کنید، باید یک کفش کوهنوردی نیمه سنگین تا فوق سنگین بخرید. بنابراین، بهترین کفش کوهنوردی دقیقا بستگی به نیاز شما دارد و شما می توانید بسته به نیاز خود بهترین کفش ها را انتخاب کنید.

اما نکته حائز اهمیتی که برای انتخاب بهترین کفش کوهنوردی باید به آن توجه داشته باشید، جنس و نوع رویه به کار رفته در یک کفش کوهنوردی است. معمولا رویه های کفش کوهنوردی باید قابل انعطاف، محکم، ضد آب و ضد رطوبت باشند تا بتوانند محافظت خوبی از پای شما داشته باشند. همچنین، بهتر است که کفش های دارای رویه بلند را انتخاب کنید تا روی قوزک پای شما نیز پوشیده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش