اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104096165219135

تولید لوله پلی اتیلن گازی از شرکت یزد پلیمر

معرفی لوله پلی اتیلن مخصوص گازرسانی و مزایا و کاربرد آن

کد: 140104096165219135

https://bit.ly/3OZbeSo

، یزد , (اخبار رسمی): لوله پلی اتیلن گازی کاربردهای زیادی در صنایع گاز و نفت دارد. این نوع لوله ها پس از تولید با استقبال زیادی روبرو شدند، به طوری که امروزه در اندازه های مختلف برای رفع نیازهای مختلف در صنایع گاز و نفت تولید می شوند

معرفی لوله پلی اتیلن مخصوص گازرسانی و مزایا و کاربرد آن
لوله پلی اتیلن مخصوص گازرسانی

آشنایی با لوله پلی اتیلن گازی

برای طراحی خطوط لوله گاز پلی اتیلن از مواد مرغوب با کلاس تجاری PE100 استفاده می شود. در تولید این نوع لوله ها باید دقت و حساسیت لازم به عمل آید همچنین در تولید این نوع خطوط لوله گاز باید از مواد با کیفیت استفاده شود.

انواع لوله های پلی اتیلن گازرسانی بر اساس استانداردهای EN 1555 و IGS-M-PL-014-01 (2) تولید می شوند. در تولید این نوع لوله از PE100 و سنگ های قیمتی استفاده می شود. مواد پلی اتیلن به کار رفته در تولید این نوع لوله ها همگن و خود رنگ بوده و هیچ گونه ماده افزودنی و رنگدانه ای به آن ها اضافه نمی شود بنابراین رنگ این نوع لوله ها مشکی می باشد.

انواع سایز لوله پلی اتیلن گاز رسانی

لوله های پلی اتیلن گازرسانی در سایزهای مختلف تولید می شوند. اندازه استاندارد این نوع لوله بین 25 تا 250 میلی متر می باشد. در برخی موارد لوله های پلی اتیلن گازرسانی با توجه به نیاز مشتری در اندازه ها و قطرهای مختلف تولید می شود. این نوع لوله ها در فشار کاری 2.5 تا 20 اتمسفر پایداری خوبی دارند.

ابعاد لوله های پلی اتیلن گاز بر حسب میلی متر و اینچ عبارتند از:

  • لوله پلی اتیلن گازرسانی 4.3 اینچ
  • لوله پلی اتیلن گازرسانی 2 اینچ
  • لوله پلی اتیلن گازرسانی 3 اینچ
  • لوله پلی اتیلن گازرسانی 4 اینچ
  • لوله پلی اتیلن گازرسانی 5 اینچ
  • لوله پلی اتیلن گازرسانی 6 اینچ
  • لوله پلی اتیلن گازرسانی 8 اینچ
  • لوله پلی اتیلن گازرسانی 9 اینچ
  • لوله پلی اتیلن گازرسانی 10 اینچ

ویژگی لوله پلی اتیلن گازرسانی 

وزن کم و خواص کششی : 
این نوع لوله ها با خاصیت کشسانی که دارند به راحتی به صورت حلقه ای در می آیند و در مسیرهایی که دارای انحنا هستند از لوله گاز پلی اتیلن بسیار استفاده می شود. وزن کم این نوع لوله ها حمل و نقل را نیز تسهیل می کند.

کیفیت بالا :
لوله گاز پلی اتیلن به دلیل حفظ پایداری در برابر اشعه UV مقاومت خوبی دارد. این نوع لوله ها در هنگام نصب به صورت دفنی نیز دارای قدرت ارتعاش زلزله بالایی هستند.

ماندگاری طولانی :
عمر لوله پلی اتیلن گازرسانی حدود 50 سال می باشد.

ماهیت اسیدی :
لوله گاز پلی اتیلن به دلیل ماهیت اسیدی خود مقاومت بالایی در برابر خوردگی و سایش دارد. این نوع لوله ها کارایی بالایی نیز دارند.

در دسترس :
لوله پلی اتیلن گازرسانی با تمام مزایایی که دارد نسبت به سایر لوله ها برای پروژه های گازرسانی مقرون به صرفه تر است.

مقاومت بالا :
این نوع لوله در برابر مواد خورنده، مایعات قلیایی، مایعات اسیدی و عوامل طبیعی مقاومت بالایی دارد. لوله گاز پلی اتیلن نیز مقاومت بالایی در برابر ضربه و جوش پذیری دارد.

بدون نشت و بارندگی :
این نوع لوله دارای خاصیت نشتی و ته نشین شدن در برابر فشار ناشی از گاز است.

با علامت استاندارد :
لوله پلی اتیلن گاز بر اساس استانداردهای بین المللی تولید می شود به همین دلیل هم اکنون این نوع لوله در پروژه های گازرسانی مورد توجه قرار می گیرد.

مقاومت شیمیایی و فیزیکی بالا : 
از دیگر ویژگی های این نوع لوله ها مقاومت شیمیایی و فیزیکی بالای آن می باشد که باعث پوسیدگی و سوراخ نشدن لوله گاز پلی اتیلن می شود. این نوع لوله های پلی اتیلن نیز مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی دارند.

مواد اولیه با کیفیت بالا :
برای تولید این نوع لوله های گاز از مواد اولیه مرغوب استفاده می شود. وجود اتصالات بادوام از دیگر مزایای لوله های گاز پلی اتیلن است.

نصب آسان :
نصب لوله پلی اتیلن گاز آسان است. تعمیر این نوع لوله نیز آسان و بسیار ارزان است.

نکات مهم هنگام خرید لوله پلی اتیلن گازی

  1. هنگام خرید این نوع لوله باید از اداره گاز نیز گواهی تاییدیه بگیرید تا بتوانید از این لوله استفاده کنید.
  2. هنگام خرید لوله پلی اتیلن گاز به تاریخ ساخت لوله توجه کنید. هرگز لوله هایی را که بیش از 6 ماه از تولید آنها می گذرد، خریداری نکنید زیرا غیر قابل استفاده هستند.
  3. در تولید مواد اولیه لوله های پلی اتیلن گازرسانی نباید بیش از 20 درصد کربن استفاده شود. هنگام خرید لوله به میزان کربن مصرفی در تولید آن توجه کنید.
  4. برای تولید هر متر لوله نباید بیش از 2 تا 2.5 درصد پلی اتیلن استفاده شود. هنگام خرید لوله به درصد پلی اتیلن توجه کنید.
  5. ماده دیگری که باید در ساختار لوله گازرسانی پلی اتیلن استفاده شود مواد ضد اشعه ماوراء بنفش است. این مواد اثر UV خورشید را کاهش می دهند و در نتیجه دوام لوله به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

قیمت لوله پلی اتیلن گازرسانی

  1. کشور و برند سازنده لوله های گاز پلی اتیلن (لوله های پلی اتیلن گاز تولیدی داخل کشور قیمت مناسب تری دارند. استفاده از این نوع لوله ها بسیار مقرون به صرفه است.)
  2. کیفیت مواد به کار رفته در ساخت لوله
  3. استانداردهای بین المللی و ملی وجود دارد
  4. با تایید وزارت نفت و گاز

کاربرد لوله پلی اتیلن گازی

  • صنعت پتروشیمی
  • صنعت نفت
  • تامین گاز

شرکت یزد پلیمر تولید کننده لوله پلی اتیلن گازی با کیفیت

با توجه به مزایایی که خطوط لوله گاز پلی اتیلن نسبت به خطوط لوله قدیمی گاز دارد، امروزه درصد صنایع نفت، گاز و پتروشیمی حدود 90 درصد از این نوع لوله ها را برای انجام پروژه های خود استفاده می کنند. به دلیل استفاده زیاد از این نوع لوله ها، تولید آنها نیز افزایش یافته است.

در نظر داشته باشید که بهتر است لوله های گاز پلی اتیلن را از شرکت های معتبری مانند یزد پلیمر خریداری کنید. یزد پلیمر فروش لوله و اتصالات پلیمری را با بهترین قیمت به مشتریان خود عرضه می کند به همین دلیل این شرکت مورد توجه افراد زیادی در داخل و خارج از ایران قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید