اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104136272013230

استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل و لجستیک ساینا در شرکت حمل و نقل چند وجهی مپنا

استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل در شرکت حمل و نقل چند وجهی مپنا

کد: 140104136272013230

https://bit.ly/3nV3GEO

، اصفهان , (اخبار رسمی): با استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل و لجستیک ساینا، کلیه فرآیندهای حمل و نقل و لجستیک شرکت حمل و نقل چند وجهی مپنا در حوزه جاده ای، ریلی، دریایی، ترکیبی و کانتینری و همچنین فرآیندهای بازرگانی به صورت یکپارچه مدیریت می گردد.

استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل در شرکت حمل و نقل چند وجهی مپنا
استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل در شرکت حمل و نقل چند وجهی مپنا

شرکت حمل ­و ­نقل چندوجهی مپنا، با هدف فعالیت در زمینه کسب و کار حمل و نقل ترکیبی با اولویت حمل ریلی در سال 1399 تاسیس شد. این شرکت با سرمایه ­گذاری در حوزه تامین انواع لکوموتیو، واگن و تجهیز امکانات سخت ­افزاری و نرم ­افزاری در خدمات مهندسی لجستیک بار، فعالیت خود را آغاز کرد و  بر خدمات اصلی زیر تمرکز دارد: 

  • خدمات لجستیک و تکمیل سیکل حمل و نقل داخلی 
  • توسعه به سمت ایجاد چرخه حمل و نقل بین الملل 
  • خدمات الکترونیک
  • توسعه لجستیک بار

یکی از پروژه ­های بزرگ و مهم این شرکت، حمل مواد اولیه به میزان سالانه 200000 تن از کشتی و انتقال آن­ها به اسکله شهید رجایی و تحویل آن به شرکت آلومینیوم المهدی است که بزرگترین و پیشرفته ­ترین شرکت تولید کننده شمش آلومینیوم خالص در کشور است.

با استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل و لجستیک ساینا، کلیه فرآیندهای حمل و نقل و لجستیک شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا در حوزه جاده­ای، ریلی، دریایی، ترکیبی و کانتینری و همچنین فرآیندهای بازرگانی به صورت یک پارچه مدیریت می شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساینا سیستم

شرکت مهندسی ساینا سیستم اسپادان (سهامی خاص) از سال ۱۳۸۸ باهدف تولید و پشتیبانی نرم‌افزار و ارائه راهکارهای یکپارچه فناوری اطلاعات در صنایع مختلف فعالیت خود را آغاز نمود. نتیجه فعالیت چندساله ساینا سیستم تولید نرم‌افزارهای مالی، نگهداری و تعمیرات، مدیریت تعمیرگاه، سرور گزارش‌ها، داشبورد مدیریتی ، مدیریت حمل و نقل ریلی آریاز و راهکار جامع یکپارچه حمل‌ونقل ساینا Sayna ITS می‌باشد. در حال حاضر با تکیه‌بر قابلیت‌های سیستم‌های تولیدشده و تجربه موفق در صنایع مختلف، این شرکت درحال‌توسعه سیستم‌های خود جهت ارائه راهکارهای جامع نرم‌افزاری در صنعت حمل‌ونقل ریلی و شرکت‌های تعمیراتی (تعمیرگاه) می‌باشد. یکی از بزرگ‌ترین توانمندی‌های ساینا سیستم، نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات (Sayna CMMS) می‌باشد که قابلیت رقابت با محصولات بزرگ دنیا در این زمینه را دارا بوده و قابل بومی‌سازی در صنایع مختلف می‌باشد. با توجه به ارتباط یکپارچه آن با سایر سیستم‌های ساینا، این شرکت سعی در تبدیل آن به یکی از مطرح‌ترین سیستم‌های جامع مدیریت دارایی فیزیکی (EAM) را در آینده نزدیک دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]