کد: 140104146275218524

آشنایی با خرید و قیمت ترازوی فروشگاهی

کد: 140104146275218524

https://bit.ly/3NECl3T

، (اخبار رسمی): یکی از ابزار های بسیار پرطرف‌دار، مهم، و حیاتی که باید در هر فروشگاهی وجود داشته باشد ترازوی فروشگاهی است. فروشگاه ‌ها به فروش انواع مختلف و گوناگونی از محصولات می‌پردازند. به ‌همین دلیل به ترازوی فروشگاهی نیاز دارند تا بتوانند وزن و قیمت را در سریع‌ترین زمان محاسبه کنند

خرید و قیمت ترازو فروشگاهی
ترازو فروشگاهی

ترازوی فروشگاهی چیست؟

ترازوی فروشگاهی وسیله‌ ای می‌باشد که شما به‌ عنوان فروشنده می‌توانید از آن استفاده کنید تا وزن اجسام را بسنجید. شما می‌توانید با توجه به واحد اندازه‌گیری که می‌خواهید ترازو را برای خودتان خریداری کنید. در ایران معمولاً واحد اندازه‌ گیری گرم و کیلوگرم می‌باشد. با توجه به این موضوع، انواع مختلف ترازو هایی که در ایران وجود دارند براساس گرم و کیلوگرم تولید شده‌اند.

ترازوهای فروشگاهی به منظور وزن کردن کالاهای مختلف در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند، از یک سوپرمارکت کوچک تا یک هایپر مارکت، همه ی آنها نیازمند یک ترازوی فروشگاهی هستند. انتظاراتی که هر یک از صنف ها از این تجهیزات دارند با توجه به نیاز آنها متغیر است، معمولا ظرفیت این نوع از ترازوها بین 30 تا 70 کیلوگرم است.

بررسی انواع ترازوی فروشگاهی برای خرید ترازو فروشگاهی ‌در مناسب‌ترین مدل

توجه کنید که ترازو های فروشگاهی در گذشته با نام ترازو های دو کفه‌ای  و آویز شناخته می‌شدند. این ‌گونه ترازو ها با وزنه های گوناگون کار می‌کردند و نیاز به باطری و انرژی برقی نداشتند. اما یک نوع ترازویی که در دنیای امروز در بسیاری از فروشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد مدل دیجیتالی می‌ باشد که یکی از مدرن‌ترین ترازوهای موجود است. شما می‌توانید برای خرید ترازو فروشگاهی از نوع دیجیتالی، از طریق فروشگاه‌ های گوناگونی اقدام کنید.

حداکثر تحمل وزن ترازو

گزینه دیگری که شما هنگام خرید ترازو فروشگاهی بعد با دقت و توجه داشته باشید حداکثر وزن می‌باشد که ‌یک ترازو می‌تواند تحمل کند. شما باید به این ‌موضوع دقت کنید که می‌خواهید به فروش محصولات در چه حجم بپردازید تا بتوانید یک گزینه مناسب و کاربردی را برای خودتان خریداری کنید. ترازو ها با تحمل وزن ها در بازه های وزنی گوناگونی تولید میشوند.

وزن و جنس ترازو

مورد دیگری که شما هنگام خرید ترازو فروشگاهی باید به آن دقت داشته باشید وزن و جنس ترازو می‌باشد. ترازو یکی از مهم‌ ترین کالا ها در فروشگاه‌ ها می‌باشد و شما حتما باید از انواع مقاوم آن ‌ها بهره ببرید. ترازو باید مقاوم باشد تا برای وزن کردن اجسام گوناگون مشکلی برای شما به وجود نیاید.

ترازوی صنعتی

ترازوی صنعتی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ترازوهایی که دقت اندازه گیری آنها بین 0.1 تا 10 گرم است معمولا در بین ترازوهای صنعتی قرار می گیرند. با توجه به کاربرد آنها، این نوع از ترازوها دارای ویژگی و قابلیت های مختلفی هستند از جمله ضد آب بودن، داشتن عملک یا داشتن کفه ی بزرگ! متناسب با نیاز خود می توانید این نوع از ترازوها را سفارش دهید.

ترازوهای صنعتی در تنوع زیادی موجود هستند. متناسب با طول عمر، مقاومت و کارایی که این نوع از ترازوها دارند می توان از آنها در صنایع مختلف استفاده کرد. با توجه به داشتن چاپگر یا نداشتن چاپگر و البته علمک دار بودن و نبودن می توان آنها را در دسته بندی های مختلف قرار داد. ترازوهای صنعتی بیشتر در فروشگاه های ابزار آلات مورد استفاده قرار می گیرند.  یک ترازوی صنعتی خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد :

⦁ مقاوم بودن
⦁ داشتن قابلیت شمارش قطعات
⦁ داشتن بدنه ی مستحکم
⦁ ضد آب بودن
⦁ داشتن خاصیت ضد رطوبت

برای خرید ترازوهای صنعتی متناسب با شرایط کاری خود، حتما مشخصات آنها را مورد بررسی قرار دهید. ترازوهای صنعتی دیجیتال به گونه ای طراحی می شوند که قابل شستشو هستند زیرا قرار است از آنها در کارخانجات و کارگاه های تولید مواد مختلف استفاده شود.

خرید انواع ترازو  

خرید انواع ترازو را به صورت آنلاین از ما نهایی کنید. در لیست فروش ما می توانید انواع مختلف از ترازوهای پرکاربرد را مشاهده کنید. اطلاعات کامل در مورد مشخصات هر یک از ترازوها نیز در وب سایتمان درج شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال برای خرید انواع ترازو تردید نکنید با ما در تماس باشید. ما راهنمایی لازم را در اختیار شما قرار خواهیم داد. از مهمترین مزیت انتخاب ما برای خرید انواع ترازو می توان موارد زیر را نام برد:

⦁ گارانتی 100%
⦁ قیمت مناسب
⦁ تنوع زیادی از مدل ها و برندها
⦁ کیفیت عالی
⦁ مشاوره ی رایگان
⦁ امکان ارسال به همه ی نقاط کشور

هم اکنون می توانید سفارش خود را برای خرید ترازو تکمیل کنید. انواع ترازوهای فروشگاهی، صنعتی و... پرکاربرد را می توانید با ما به صورت آنلاین سفارش دهید. حتما اطلاعات اولیه و مشخصات هر یک از ترازوها را بررسی کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ترازالکترونیک

مجموعه تراز الکترونیک ارائه دهنده ی تجهیزات توزین از قبیل ترازو و باسکول و… همچنین ارائه دهنده ی تجهیزات فروشگاهی از قبیل صندوق های فروشگاهی و کالباسبر و … این مجموعه با سابقه 20 ساله آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی