اطلاعات تماس
  • 091268*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104186280219179

طناب پلی پروپیلن، قیمت و خرید توری مرغی

کد: 140104186280219179

https://bit.ly/3O1AIxv

، (اخبار رسمی): توری مرغی نمونه ای از انواع توری است که از جنس مفتول سیمی می باشد و از فروش بالایی برخوردار است.این نوع توری برخلاف نام آن می تواند در صنایع متفاوت استفاده شود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

طناب پلی پروپیلن،قیمت و خرید توری مرغی
طناب پلی پروپیلن، قیمت و خرید توری مرغی

قیمت توری مرغی:

توری از سیم مفتول های فلزی و پلاستیکی یا کشش میلگرد های فولادی به صورت گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد تولید می شوند که دارای ضخامت ها ، ابعاد وچشمه های مختلفی می باشند که این تفاوت ها مبنای اصلی در تقسیم بندی توری ها

هررول توری مرغی ساخته شده از سیم های گالوانیزه نازک وانعطاف پذیر در ضخامت های 0.40 تا 0.7 ودر چشمه های 1/2 ، 3/4 و 1 اینچ می باشند که وزن آنها با توجه به ضخامت وچشمه هایشان تغییر می کند.

یکی از پرکاربردترین انواع توری ها ، توری مرغی چشمه ی 3/4است

توری مرغی گالوانیزه سرد ابتدا در کشور چین تولید شد و به دیگر کشورها صادرمی شد اما امروزه کشور ایران با تولید توری مرغی گالوانیزه سرد با کیفیت برتر از نمونه ی چینی خود توانسته نیاز کشور خود و بقیه ی کشور ها را نیز تامین کند همچنین با تولید توری مرغی گالوانیزه گرم این امکان را برای مردم فراهم آورده تا طبق نیازی که دارند بتوانند از هر دو نوع آن استفاده کنند.از ویژگی های مهم توری مرغی گالوانیزه گرم میتوان به مقاومت آن در برابر رطوبت، زنگ زدگی و خوردگی نام برد.

قیمت توری مرغی ثابت نیست!

برای هربار خرید مفتول برای تولید توری مرغی با نوسان قیمت روبه رو خواهید شد ، این افزایش قیمت باعث شده ، قیمت توری مرغی ثابت نماند.

خرید توری مرغی:

خرید توری مرغی به طور عمده به منظور ساخت قفس برای حیوانات انجام می‌گیرد. این محصول به جز استفاده از آن برای حصارکشی و نگهداری حیوانات کاربردهای دیگری نیز دارد. خرید این نوع توری بنابر کاربرد‌های آن و مشخصات فنی این محصول از جمله طول و عرض رول و… انجام می‌گیرد.

مانند تمامی توری ها، توری مرغی نیز بسته به عوامل مختلف، دارای قیمت بالا و پایین است. قیمت گذاری این توری ها معمولا بر اساس  یک رول است. یکی از عوامل موثر در قیمت توری مرغی جدا از نوسانات بازار امروزی، وزن محصول است که بسته به قطر مفتول است.

طناب پلی پروپیلن:

طناب پلی پروپیلن یکی از پلاستیک هایی که به عنوان ماده اولیه در صنعت نساجی و همچنین صنعت پلاستیک مورد استفاده قرار میگیرد پلی پروپیلن است پلی پروپیلن جاذب آب نمیباشد و همین امر سبب شده است که  یک پلاستیک محبوب در صنعت نساجی محسوب شود.

تولید طناب پلی پروپیلن توسط شرکت های تولید کننده طناب

طناب های پلی پروپیلن از الیاف و گرانول های پلی پروپیلن در کارخانه های تولید کننده طناب به دست می آیند.مواد اولیه این نوع طناب ها تولید داخل می باشند و بر پایه مواد نفتی و پتروشیمی هستند. ثبات در قیمت مواد اولیه در صورت تولید داخل بودن به ثابت بودن قیمت نهایی انواع طناب در فرآیند تولید و فروش طناب کمک فراوانی می کند. کاربردهای فراوان انواع طناب پلی پروپیلن سبب می شود که بسیاری از شرکت های تولید کننده طناب اقدام به تولید این نوع طناب برای مشتریان کنند.

کیفیت در تولید طناب پلی پروپیلن سبب می شود که واردات این نوع طناب از کشورهای همسایه متوقف شده و مانع از خروج ارز از کشور شود، همچنین صادرات انواع طناب سبب رشد اقتصادی کشور می شود.

چرا از طناب پلی پروپیلن استفاده کنیم؟

پلی پروپیلن یک پلیمر مصنوعی است که توسط پتروشیمی و از نفت تولید می‌شود. این ماده پلیمری بسیار خاص است که بر اثر حرارت به حالت مایع و بر اثر سرمایش سخت مثل شیشه می‌شود.  از این ماده‌ی اولیه نوعی الیاف مصنوعی تولید کرده و در تولید طناب پلی پروپیلن از آن استفاده می‌شود. این پلیمر دارای خواص فیزیکی و شیمیایی خاصی است. پلی پروپیلن در مقایسه با پلی اتیلن از نظر خواص بسیار متفاوت است و کاربردهای ویژه‌تری نسبت به آن دارد. با توجه به انکه این پلیمر از مقاومت بیشتری نسبت به پلی اتیلن برخوردار است برای کارهای سنگین از طناب‌هایی که با این پلیمر تولید شده اند استفاده می‌شود. طناب‌های دریایی پلیمری در برابر مواد اسیدی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. پلی پروپیلن بکار گرفته شده در طناب‌های دریایی در دمای 170 درجه سانتی گراد ذوب می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091268*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی