اطلاعات تماس
  • 091268*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104206282119179

خرید پشم شیشه و قیمت روز پشم شیشه

کد: 140104206282119179

https://bit.ly/3P1WIK0

، (اخبار رسمی): پشم شیشه نوعی الیاف معدنی است که در حقیقت به نوعی عایق حرارتی صوتی محسوب می‌شود.پشم شیشه تشکیل شده از مواد بازیافت شده شیشه ذوب شده همراه با مقداری ماسه معمولی و رزین است.از پشم شیشه در مجرای لوله کشی، کاشی‌های سقف، ساخت مخازن و ... استفاده می‌شود.

خرید پشم شیشه و قیمت روز پشم شیشه
خرید پشم شیشه و قیمت روز پشم شیشه

قیمت روز پشم شیشه :

قیمت این محصول با توجه به عوامل مختلفی نظیر نوع. مشخصات فنی، دانسیته(تراکم پشم شیشه در هر مترمکعب)، ضخامت و نوع روکش آن تعیین می‌شود. این محصول  زمانی که در معرض آتش یا گرمای نامتعارف قرار می‌گیرد به راحتی شعله‌ور نشده و گازهای سمی از خود منتشر نمی‌کند بنابراین می‌تواند تا ساعت‌ها از فرو ریختن سازه محافظت کند. به دلیل همین ویژگی، ازآن به عنوان عایق حرارتی و صوتی در صنعت ساختمان‌سازی، ساخت سوله، پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها به صورت گسترده استفاده می‌شود.

قیمت پشم شیشه با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع، ابعاد، دانسیته، ضخامت، نوع لفاف، برند و کیفیت آن تعیین می‌شود. تنوع چگالی(دانسیته) پشم شیشه بین 24 تا 96 کیلوگرم بر متر مکعب است، متناسب با افزایش دانسیته پشم شیشه، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود.
در ایران کارخانه‌های پشم شیشه ایران (ایزوران)، پشم شیشه آریانا پارس و پشم شیشه پارس از جمله برترین تولیدکنندگان پشم شیشه محسوب می‌شوند که تولیدات خود را به صورت پشم شیشه رولی، پشم شیشه پانلی و پشم شیشه عایق لوله عرضه می‌‌کنند.
پرفروش‌ترین نوع پشم شیشه در بازار ایران، پشم شیشه متالایز آریانا و پشم شیشه ایزوران به صورت رول و با ضخامت 2 اینچ و با عرض 120 سانتی‌متر و طول 15 متر است. دانسیته پشم شیشه متالایز 8 و 10 کیلوگرم بر متر مکعب و دانسیته پشم شیشه ایزوران 10 کیلوگرم بر متر مکعب است.

خرید پشم شیشه:

در زمان خرید پشم شیشه باید با توجه به نوع کاربرد خود، نوع پشم شیشه را انتخاب نمود. بهتر است پشم شیشه‌ای را انتخاب کنید که لفاف و روکش خوبی داشته باشد.
استاندارد ضخامت الیاف پشم شیشه مابین ۲.۳ میکرون تا ۴.۶ میکرون معادل ۰.۰۰۲ میلی‌متر تا ۰.۰۰۴ میلی‌متر است. هرچه طول پشم شیشه بیشتر و ضخامت الیاف آن کمتر باشد، پشم شیشه انعطاف پذیری بیشتری دارد و دوام آن نیز بیشتر خواهد بود و هرچه الیاف پشم شیشه ضخیم‌تر باشد، الیاف شکننده‌تر است و پس از مدتی حفره‌های بین الیاف خرد شده و از ضخامت عایق پشم شیشه کم می‌شود و در نهایت فقط پشم بدون عایق باقی خواهد ماند.

یکی از عوامل مهمی که در هنگام خرید پشم شیشه باید به آن توجه نمود میزان مقاومت حرارتی آن است. این عامل در قیمت این محصول نیز تاثیر بسزایی دارد.

برای خرید پشم شیشه باید سه عامل مهم را درنظر گرفت:

  • دانسیته (density) که به وزن یک مترمکعب در کیلوگرم می‌گویند.
  • ضخامت که مهم‌ترین عامل در ضرایب و انتقال حرارتی و جذب صوت به حساب می‌آید.
  • جنس روکش یا لفاف که برای جلوگیری از نفوذ رطوبت فضا و حفظ حفره‌های هوایی بین الیاف است.

به عنوان نکته آخر، با توجه به تحقیق دانشمندان الیاف این محصول سرطان‌زا و موجب بیماری‌های ریوی و پوستی است. به همین دلیل باید از تماس مستقیم جلوگیری کرد. کارگران و نصابان باید از عینک و کلاه و دستکش و لباس‌های بلند و یکبار مصرف استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091268*****
[نمایش اطلاعات]