کد: 140104186280318524

معرفی بهترین برندهای صندوق فروشگاهی

کد: 140104186280318524

https://bit.ly/3yxRsGV

، (اخبار رسمی): صندوق فروشگاهی یا پایانه فروشگاهی POS در تمام کسب و کارها یک نیاز اساسی است. روزانه معاملات زیادی در فروشگاه ها و سوپرمارکت‌ها در حال انجام است. شما میتوانید بسته به نیازی که دارید.

معرفی بهترین برندهای صندوق فروشگاهی
معرفی بهترین برندهای صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی POS

صندوق فروشگاهی یا POS، یک سیستم فروش الکترونیکی است که در امور مدیریت فروش، پرداختی ها، سوابق، موجودی کالاها و دیگر موارد به شما کمک می کند. از این سیستم کامپیوتری در فروشگاه هایی که دارای نرم افزار فروشگاهی هستند، استفاده می شود. علاوه بر صفحه نمایش لمسی، دستگاه بارکد خوان، صندوق کشوی پول و چاپگر برای چاپ فاکتورها، در کنار آن ها قرار می‌گیرند. شما میتوانید صندوق فروشگاهی را متناسب با نیاز کسب و کار خود تهیه کنید. شرکت تراز الکترونیک ارائه دهنده بهترین برندهای صندوق فروشگاهی است.

معرفی بهترین برندهای صندوق فروشگاهی

امروزه برندهای مختلفی از صندوق فروشگاهی در بازار وجود دارد. برای خرید یک صندوق فروشگاهی باکیفیت، باید آشنایی کامل با بهترین برندهای موجود در بازار داشته باشید. در این قسمت به معرفی بهترین برندهای صندوق فروشگاهی می‌پردازیم.

صندوق فروشگاهی برند Clover

POS Clover از بهترین برندهای صندوق فروشگاهی در بازار است و برای انواع کسب و کارها مناسب است. این نوع صندوق همراه با سخت افزارهای سفارشی است، بنابراین شما میتوانید بدون نیاز به سخت افزارهای اضافی، مجموعه خود را مدیریت کنید.

صندوق فروشگاهی Clover دارای یک صفحه نمایش 14HD با قابلیت چرخش، یک عدد بارکد خوان و دو عدد چاپگر است‌. مشتری می‌تواند با استفاده از یک صفحه نمایش کوچک، پرداخت‌ها را به صورت آنلاین انجام دهد و چاپگر دیگر آن، رسیدها را با سرعت چاپ می کند.

قابلیت خواننده اثر انگشت دستگاه، این امکان را به کارکنان فروشگاه می‌دهد، که به صورت کاملا ایمن وارد سیستم شوند و از داده ها به صورت کاملا امن نگهداری می‌کند.

این صندوق فروشگاهی در دو نسخه وب و سرور موجود است و دارای امکانات زیادی مانند امکان پرداخت آنلاین و سیستم POS تلفن همراه است. یک حافظه ۴ گیگابایتی دارد که می‌توان به کمک آن، نرم افزارهای بیشتری بر روی سیستم دستگاه نصب کرد. همچنین این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که به وسیله تبلت، موبایل و کامپیوتر شخصی خود سود و هزینه های کسب و کار خود را بررسی کنید.

صندوق فروشگاهی برند Epson

صندوق فروشگاهی Epson امروزه در سراسر جهان و در قسمت فروش میلیون ها فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. این صندوق‌ها دارای قابلیت‌های زیادی هستند که کارایی آن ها را افزایش می‌دهد‌. صندوق‌های فروشگاهی Epson قابلیت ادغام یکپارچه با تلفن های همراه و تبلت‌ها را دارند. همچنین ارائه گزارش‌های دقیق، تجزیه و تحلیل کسب و کارها به وسیله نرم افزارها، و دسترسی راحت به اطلاعات ذخیره شده، سبب استقبال از این صندوق فروشگاهی شده است‌. طراحی خاص آنها، هدر رفت زمان را به حداقل می‌رساند و از داده‌های مشتریان محافظت می‌کند.

یکی از بهترین مدل‌های برند Epson Epson Xtreme Turbo-ll است که مجهز به نمایشگر لمسی حرارتی ۱۵ اینچی است. همچنین قابلیت سازگاری با نمایشگر دوم و سایر تجهیزات جانبی را دارد. این صندوق ها برای استفاده در انواع سوپرمارکت ها فروشگاه‌های کوچک و بزرگ و حتی داروخانه‌ها مناسب هستند.

صندوق فروشگاهی Casio

  در ادامه معرفی بهترین برند های صندوق فروشگاهی به برند کاسیو می‌رسیم. شرکت کاسیو یکی دیگر از معروفترین تولید کنندگان صندوق فروشگاهی است. بعضی از مدل‌های این برند مانند V-R200 ، یک سیستم کارا و با مقیاس مناسب است. این مدل بر مبنای سیستم عامل اندروید طراحی شده است که همگام با تجارت شما رشد می‌کند. این صندوق برای برقراری ارتباط با دیگر سخت افزار ها، از اتصال اترنت استفاده می‌کند. همچنین شما میتوانید با استفاده از مجوز اختیاری تلفن همراه، گوشی خود را به سیستم صندوق وصل کنید و صندوق فروشگاه تان را همیشه همراه خود داشته باشید.

مدل های مبتنی بر وب صندوق های کاسیو، به شما این امکان را می‌دهد تا در هر زمان و مکان بتوانید به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. شرکت کاسیو مدل‌های مختلفی از صندوق‌های فروشگاهی را برای کسب و کارهای مختلف طراحی کرده است. مثلا مدل معرفی شده در بالا برای پوزهای صنعتی طراحی شده‌اند، اما در بیمارستان‌ها و برنامه‌های خرده فروشی نیز قابل استفاده هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ترازالکترونیک

مجموعه تراز الکترونیک ارائه دهنده ی تجهیزات توزین از قبیل ترازو و باسکول و… همچنین ارائه دهنده ی تجهیزات فروشگاهی از قبیل صندوق های فروشگاهی و کالباسبر و … این مجموعه با سابقه 20 ساله آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.