اطلاعات تماس
  • 031322*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104286302519249

امنیت خانه را با این روش نوین افزایش دهید

کد: 140104286302519249

https://bit.ly/3yQ3yvb

، (اخبار رسمی): اگرچه باورش کمی سخت است، اما یکی از رایج‌ترین راه‌های ورود سارقان به یک ملک، استفاده از درب اصلی برای ورود به خانه است. در واقع اکثر سارقان از درب ورودی وارد می شوند و بسیاری از آنها به سادگی هرچه تمام تر آن را باز کرده و همه اینها به این دلیل است.......

امنیت خانه را با این روش نوین افزایش دهید
امنیت خانه را با این روش نوین افزایش دهید

برای داشتن یک لایه حفاظتی بیشتر، یک محافظ نرده ای در ورودی‌های اصلی خانه نصب کنید و همچنین برای اهداف امنیتی مطمئن شوید که درب یک قفل سه گانه دارد نه یک سیستم قفل ساده.

هستند افرادی که برای بدست آوردن اشیاء گران بها دست به سرقت از خانه ها برده و همین کار باعث می‌شود زیان زیادی برای اموال مسروقه شده به عمل آورد، مگر اینکه خانه خود را به یک قلعه تبدیل کنید که از نفوذ سارقان به داخل آن جلوگیری شود که عملاً این کارغیرممکن است . امنیت خانه یکی از اولیت‌های اصلی هر خانه دار است  چرا که هر خانه حکم نگهداری اموال شخصی را دارد، هرچقدر هم گران‌بها باشد، اما اگر امنیت کافی را برای محافظت از خانه خود انجام ندهید سرقت راحت‌تر و ضرر اموال زیادتر می‌شود. در مطلب روبیکس بهترین روش ها که هرکاربری می‌تواند به سادگی برای افزایش امنیت خانه انجام دهد را معرفی می‌کند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت اصفهان

روش های افزایش امنیت خانه:

درب ورودی را ایمن کنید(درب ضد سرقت)

اگرچه باورش کمی سخت است، اما یکی از رایج‌ترین راه‌های ورود سارقان به یک ملک، استفاده از درب اصلی برای ورود به خانه میباشد. در واقع اکثر سارقان از درب ورودی وارد می شوند و بسیاری از آنها به سادگی هرچه تمام تر آن را باز کرده و همه اینها به این دلیل است که از درهای ضد سرقت استفاده نشده است و توصیه روبکیس استفاده از درب های ضد سرقت میباشد که در این درب‌ها از پیچیده ترین قفل‌ها استفاده می‌شود.

اگر یکی از کاربرانی هستید که به خانه جدیدی نقل مکان می‌کنید، قفل و کلیدها را عوض کنید چرا که شما نمی دانید چند مجموعه کلید از خانه شما دست افراد مختلف است.

کلید یدک خانه را جایی امن پنهان کنید و از مخفی کردن آنها در گلدان ، طاقچه، پنجره ویا زیر تخت سنگ خودداری کنید. اگر شما بتوانید به مکان خوبی برای مخفی کردن کلید فکر کنید، یک سارق نیز می تواند به آن فکر کند.

اگر درب ورودی شما دارای شیار پستی است، مطمئن شوید که کسی قصد ندارد از طریق آن عبور کند و قفل در را باز کند.

یکی دیگر از روش ها برای افزایش درب اصلی این است که در را بررسی کنید تا مطمئن شوید که چارچوب ها و لولاهای آن هنوز ثابت هستند و اگر ثابت نیستند، آنها را تعویض کنید

برای داشتن یک لایه حفاظتی بیشتر، یک محافظ نرده ای در ورودی های اصلی خانه نصب کنید و همچنین برای اهداف امنیتی مطمئن شوید که درب یک قفل سه گانه دارد نه یک سیستم قفل ساده.

استفاده از لامپ‌ها

لامپ‌هایی را در داخل خانه قرار دهید که با کلید زمان کار می‌کنند یا به‌طور تصادفی روشن می‌شوند.

میتوانید از قرار دادن نورافکن مناسب PIR (که گرمای بدن را تشخیص می دهد) در اطراف بیرونی خانه خود استفاده کنید. این نوع چراغ بعد ازتشخیص گرمای بدن شخص متجاوز روشن میشود ومحیط را کاملا روشن می‌کند.

استفاده از دوربین مداربسته:

استفاده از دوربین مداربسته نمیتواند از سرقت اموال جلوگیری کند اما شما میتوانید با دید کافی محیط خود را زیر نظر داشته باشید و اگر هم اموالی به سرقت رفت میتوانید با دریافت فیلم دوربین مداربسته آن را به پلیس اگاهی نشان دهید تا هر چه زودتر آن را پیدا کنند اگر از آن دسته از افرادی هستید که هنگام خرید دوربین مداربسته به مشکل میخورید میتوانید از تستر دوربین مداربسته استفاده کنی .

بهترین مکان ها برای نصب دوربین مداربسته امنیتی عبارتند از:

درب جلو (که می تواند شامل دوربین زنگ در باشد) با صدای دو طرفه

درهای پشتی یا جانبی

نمای کلی حیاط جلو و پشت

ورودی پارکینگ

استفاده از چشمی درب آپارتمان دیجیتال

استفاده از چشمی درب آپارتمان دیجیتال روبیکس یک وسیله ای است که برای هر خانه ای ضروری میباشد چرا که میتوانید با استفاده از چشمی درب فردی که پشت درب اصلی قرار را مشاهده کنید و اگر به مورد مشکوکی برخوردید در را باز نکنید .

استفاد از گاوصندق برای اموال گرانبها

اگر در خانه خود لوازم گرانبهایی دارید میتوانید گاوصندوقی که روی دیوار یا کف خانه نصب شده باشد استفاده کنید،این عمل باعث میشود اشیاء قیمتی را در برابر سارقان آماتور ایمن نگه دارید .

جهت آموزش بیشتر و کاربردی به مقاله روش هایی ساده و کاربردی برای افزایش امنیت خانه مراجعه نمایید

آژانس دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت اصفهان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031322*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان