اطلاعات تماس
  • 031322*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208307695619249
در دسترس نیست

در هنگام خرید حوله به چه نکاتی دقت کنیم؟

در هنگام خرید حوله به چه نکاتی دقت کنیم؟

کد: 140208307695619249

، (اخبار رسمی): بیشتر ما در زمان خرید حوله معیار مشخصی برای تعیین کیفیت آن در نظر نمیگیریم. اما قیمت، طرح و رنگ حوله و هماهنگی آن با دکوراسیون حمام برایشان اهمیت دارد. از این رو بعد از مدت کوتاهی استفاده از حوله، با یک حوله ی زبر و خشک روبرو میشویم که لطافت و جذب آب خود را از دست داده است و به پوست آسیب میرساند...

در هنگام خرید حوله به چه نکاتی دقت کنیم؟
در هنگام خرید حوله به چه نکاتی دقت کنیم؟

وقتی برای خرید حوله به فروشگاه مراجعه می‌کنید، برندهای داخلی و خارجی زیادی را مشاهده خواهید کرد. اما این موضوع نباید شک و تردید شما در خرید را افزایش دهد.....

  بیشتر ما در زمان خرید حوله معیار مشخصی برای تعیین کیفیت آن در نظر نمیگیریم. اما قیمت، طرح و رنگ حوله و هماهنگی آن با دکوراسیون حمام برایشان اهمیت دارد. از این رو بعد از مدت کوتاهی استفاده از حوله، با یک حوله ی زبر و خشک روبرو میشویم که لطافت و جذب آب خود را از دست داده است و به پوست آسیب میرساند. در چنین شرایطی تنها راه حل، تعویض حوله است. آیا شما هم تجربه استفاده از حوله های گران قیمت اما بی کیفیت را داشته اید؟ حوله ای که پس از چند بار شستشو، رنگ و بافتش تغییر کرده و باعث حساسیت پوستی میشود؟ اگر شما هم این موارد را تجربه کرده اید، مقاله راهنمای خرید حوله برای شما مناسب است.

در این مقاله نکات مهمی که هنگام خرید حوله مناسب باید به آن دقت شود را برای شما شرح داده ایم.

معیارهای تاثیرگذار در خرید حوله؛ سردرگم نشوید!  در شرایط اقتصادی کنونی، هیچکس دوست ندارد به دلیل انتخاب نادرست هزینه های مکرر برای یک وسیله پرداخت کند. این موضوع در مورد حوله نیز صدق می‌کند. ممکن است در ظاهر معیار مشخصی برای انتخاب حوله مناسب وجود نداشته باشد به همین دلیل قبل از هر اقدامی باید راهنمای خرید حوله را مطالعه کنید.

در حال حاضر حوله‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و برندهای متنوعی، در بازار عرضه می‌شوند؛ ممکن است از نظر کیفیت، تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته باشند، اما از نظر قیمت، اختلاف زیادی داشته باشند. این موضوع انتخاب یک حوله با متریال مناسب را به یک وظیفه دشوار تبدیل کرده است. اگر می‌خواهید بفهمید که این تفاوت قیمتی به چه دلیل است، با ما همراه شوید.

وزن حوله وزن حوله‌ها بسته به استفاده و جنسی که دارند، متفاوت است. حوله‌ها از بافت‌های حوله‌ای، که زنجیره‌های تنگستن پنبه هستند تولید می‌شوند و هرچقدر تراکم این پنبه‌ها بیشتر باشد، توان جذب و رطوبت آن نیز بیشتر خواهد بود. وزن حوله که با واحد GSM (گرم بر متر مربع) اندازه گیری می‌شود، به عنوان مثال حوله‌هایی با GSM بین ۳۰۰ الی ۴۰۰ برای آشپزخانه مناسب هستند. حوله‌های حمام، استخر، سونا و جکوزی، بین ۶۰۰ الی ۹۰۰ GSM وزن خواهند داشت.

برای بررسی تراکم زنجیره‌های پنبه حوله، بخشی از پارچه خارجی حوله را بین انگشتان فشار دهید تا بتوانید زنجیره‌ها را حس کنید. با انجام این کار شما اگر حوله با کیفیت باشد، زنجیره‌ها فاصله کمی از یکدیگر نگرفته و نزدیکی را حفظ می‌کنند. در حالیکه در حوله‌های کم‌کیفیت، می‌توانید فاصله گره‌های پنبه را مشاهده کنید.

جنس حوله حوله باید از الیاف ارگانیک تولید شود بهترین نوع الیاف، نخ پنبه است. نخ پنبه گریدهای مختلفی دارد. هر چقدر گرید نخ پنبه بالاتر باشد حوله جذب آب بهتری دارد و بو نمیگیرد. بنابراین در تولید یک حوله هر چقدر کیفیت نخ پنبه ای که در بافت حوله استفاده شده ، مرغوب تر باشد ، حوله با کیفیت تر است. در واقع هر چقدر بافت حوله متراکم تر باشد، کیفیت بهتری دارد. اما حوله‌های پنبه‌ای هم از نظر کیفیت، یکسان نیستند. در حوله‌های با کیفیت از سه نوع پنبه استفاده می‌شود:

· پنبه ترکی: این پنبه با کیفیت در کشور ترکیه کشت می‌شود و حوله‌های تولید شده از این پنبه نرم، راحت و بادوام هستند.

· پنبه سوپیما: این پنبه در آمریکا کشت می‌شود و به عنوان بهترین پنبه جهان شناخته می‌شود. حوله‌های تولید شده از این پنبه، قیمت بسیار بالایی دارند.

· پنبه مصری: این پنبه‌ها در مصر کشت می‌شوند و الیافی بلند، فیبری و کرکی داشته و بسیار با دوام و پرطرفدار هستند.

اگر حوله‌ای از جنس الیاف مصنوعی مد نظر دارید، ابریشم مصنوعی را انتخاب کنید تا بیشترین توان جذب رطوبت را داشته باشد. انتخاب حوله‌ای از جنس ویسکوز نیز، به سرعت شما را از خرید پشیمان خواهد کرد؛ زیرا این حوله‌ها با چندبار شستشو، کیفیت خود را از دست می‌دهند.

اندازه حوله ممکن است اندازه حوله را به عنوان مهم‌ترین فاکتور در انتخاب آن در نظر بگیرید؛ به خصوص زمانی که خرید آنلاین انجام می‌دهید و باید از پشت صفحه مانیتور انتخاب کنید. در ادامه به تعریف اندازه‌های مختلف و رایج حوله حمام می‌پردازیم.

حوله حمام با اندازه ۶۰*۳۵: حوله‌هایی با این اندازه، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین نوع حوله هستند.

حوله حمام با اندازه ۵۲*۲۷: این حوله‌ها که اغلب به عنوان حوله استخری استفاده می‌شوند، تمام بدن را پوشش می‌دهند و به سرعت خشک می‌شوند.

حوله دستی با اندازه ۳۰*۱۶: برای خشک کردن دستان یا صورت بعد از شست و شو، مناسب است.

رنگ حوله عده ای بر این باورند که رنگ حوله باید روشن باشد. تا از بهداشت حوله خیالشان راحت باشد. اما این عقیده اشتباه است چرا که با توجه به پیشرفت صنعت حوله و رنگ و طرح های متنوع، اکثر افراد ترجیح می‌دهند از حوله های با طرح و رنگ های شاد و جدید استفاده کنند. مهم‌ترین نکته ای که در رابطه با رنگ حوله باید به آن توجه کرد، به کارگیری رنگ ری اکتیو در چاپ حوله است. رنگ های ری اکتیو دارای خاصیت ضد حساسیت بوده و دارای رنگ ثابت است که در شستشو به هیچ عنوان تغییر رنگ نمیدهد.

اما اگر فرزندانتان رنگ‌ها و طرح‌های تیره را برای حوله می‌پسندند، نگران تشخیص کثیفی حوله کودک نباشید. متخصصان بیولوژی و پاتولوژی در دانشگاه پزشکی نیویورک، توصیه می‌کنند که حداکثر پس از سه بار استفاده از حوله باید آن را بشویید.

برند تولید کننده حوله وقتی برای خرید حوله به فروشگاه مراجعه می‌کنید، برندهای داخلی و خارجی زیادی را مشاهده خواهید کرد. اما این موضوع نباید شک و تردید شما در خرید را افزایش دهد؛ زیرا در این شرایط، باید حوله‌هایی با برند ایرانی که شناخت بیشتری دارند و قدمت دارند را انتخاب کنید.برای خرید حوله در اصفهان و انتخاب بهترین برند حوله میتوانید به فروشگاه آلتین کالا مراجعه کنید .

تفاوت حوله استخری و حوله تن پوش چیست؟ سیاری از افراد با این سؤال مواجه هستند که حوله تن پوش و ابعادی چه تفاوتی دارند؟ حوله های ابعادی در واقع به حوله های ساده گفته میشود که در ابعاد مختلف حمامی، استخری و دستی تولید میشود. حوله های تن پوش معمولا به طور کامل بدن را پوشش می‌دهد و تا زانو یا پایین تر از زانو است. بیشتر حوله های تن پوش دارای کلاه هستند و به سرعت رطوبت بدن را جذب می‌کنند و به طور کلی احساس خوشایندی برای افراد ایجاد می‌کند .

حوله تن پوش قابل استفاده مانند یک لباس برای خشک کردن بدن است. سایز حوله‌های تن پوش می‌تواند به طور کامل بدن را پوشش دهد یا تا زانو یا بالاتر از زانو باشد. این حوله‌ها تمام قسمت‌های بدن را به سرعت خشک می‌کنند و با داشتن کلاه، نم را جذب می‌کنند و حس گرمای بیشتری ایجاد می‌کنند. حوله تن پوش در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و در اندازه‌های مردانه و زنانه و حتی برای کودکان نیز تولید می‌شود.

تجربه‌ای متفاوت از خرید آنلاین!  امروزه دغدغه امور زندگی، بسیار بیشتر از سال‌های قبل است و اکثر افراد فرصت مراجعه و حضوری فیزیکی به بازار را ندارند. با وجود فروشگاه های آنلاین و تجربه ی حس خوب خرید آنلاین، دیگر نیازی به مراجعه و صرف وقت برای خرید حضوری نیست. افراد می‌توانند با چند کلیک ساده و بدون صرف وقت زیاد کالای مورد نیازشان را در آنلاین شاپها پیدا کنند. یکی از فروشگاه های معتبر آنلاین، آلتین کالا است که با بیش از چند دهه تجربه و فعالیت در زمینه ی کالای خواب و حمام، امکان خرید راحت و بی دغدغه را برای مشتریان فراهم نموده است.

منبع : altinkala.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031322*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل