اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104296307219259

گیفت کارت rixty

گیفت کارت ریکستی، بهترین بازی‌های آنلاین

کد: 140104296307219259

https://bit.ly/3PQ5s5M

، (اخبار رسمی): با فراهم شدن شرایط خرید آنلاین، دیگر شیوه های سنتی برای پرداخت ، شیوه کارآمدی نیست و به همین علت هم درگاه‌های پرداخت اینترنتی جایگزین شیوه های سنتی پرداخت شدند. با ما در اخبار رسمی همراه باشید تا در این رابطه به شما بگوییم.

با فراهم شدن شرایط خرید آنلاین، دیگر شیوه های سنتی برای پرداخت ، شیوه کارآمدی نیست و به همین علت هم درگاه‌های پرداخت اینترنتی جایگزین شیوه های سنتی پرداخت شدند.

 بکارگیری از حساب بانکی و پرداخت درون شبکه‌ای شیوه های رایج در دهه اخیر در همین راستا بوده و در حال حاضر شاهد شکل‌گیری و استفاده از گیفت کارت‌ها می باشیم.

 گیفت کارت ریکستی  نیز به عنوان یکی از شیوه های مطمئن و امن در همین زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 لاوجود آشکار شدن اطلاعات مربوط به تراکنش‌های مالی از ویژگی‌های مهم این درگاه پرداخت به حساب می آید که سبب شده در سراسر جهان مورد استقبال و استفاده تعداد زیادی کاربر قرار گیرد.

با توجه به اینکه که تعداد بیشماری از فروشگاه‌های آنلاین معتبر مخصوصا در زمینه بازی در آمریکا، برزیل و آسیا واقع هستند، گیفت کارت ریکستی به عنوان شیوه پرداخت قابل قبول این سایت‌ها دارای اعتبار بالایی است.

 اگر شما هم از مخاطبان بازی‌های آنلاین و دیگر محتواهای دیجیتال هستید؛ بکارگیری از این گیفت کارت برای شما بسیار کاربردی خواهد بود که در ادامه به توضیحات بیشتر این گیفت کارت می پردازیم.

  فراهم بودن شرایط خرید بازی‌های محبوب دنیا و پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای هر بازی:

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری و آنلاین باشید، قطعا می‌دانید که بعضی بازی‌ها را باید به صورت پولی تهیه کرد، همینطور در هر بازی آیتم‌ها، امکانات و تجهیزات خاصی با توجه به سبک آن وجود دارد که بدون پرداخت درون برنامه‌ای نمی توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

 مزیت مهم استفاده از گیفت کارت ریکستی که می توان به آن اشاره کرد: خرید بازی و پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی است.

 بازی‌هایی که به وسیله این گیفت کارت می توانید به خرید خود آنها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای آنها بپردازید عبارتند از:

  • بازی معروف Cross Fire
  • بازی Arche Age
  • اکثر بازی‌‌های کمپانی Aeria Games
  • بازی جذاب World Of Tank
  • بازی Warframe
  • بازی Roblox
  • بازی‌های کمپانی Talisman Game

بازی‌های نامبرده شده از گزینه‌های معروف و محبوب در بین گیمرها بود و هزاران بازی دیگر را نیز به وسیله این گیفت کارت، می‌توان خریداری کرد.

 همینطور اگر در طی بازی به سکه یا اعتبار برای خرید امکانات و آیتم‌های خاص یا ارتقاء کاربری نیاز داشته باشید، این گیفت کارت برای شما بسیار کاربردی خواهد بود.

شیوه استفاده از گیفت کارت ریکستی:

برای استفاده از گیفت کارت ریکستی دو شیوه وجود دارد که با توجه به  نیاز و نوع کاربرد می‌توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید. این دو شیوه به شرح زیر است:

شیوه اول، بکارگیری از ریکستی به عنوان درگاه پرداخت: اگر وارد سایت یا فروشگاه اینترنتی شدید که ریکستی را به عنوان درگاه پرداخت قبول دارد، می‌توانید آن را انتخاب کرده و در صفحه پرداخت الکترونیکی کد گیفت کارت خود را وارد کرد و پرداخت به راحتی برای شما انجام شود.

شیوه دوم پرداخت از راه موجودی اکانت ریکستی: با این شیوه می‌توانید موجودی گیفت کارت ریکستی خود را به حساب اکانتتان واریز کنید و در صورت لزوم از این موجودی برای پرداخت هزینه‌های مدنظر استفاده کنید. برای این کار کافی است که طبق مراحل زیر عمل نمایید:

در ابتدا به سایت ریکستی به آدرس زیر وارد شوید:

https://www.rixty.com/

سپس وارد اکانت خود شوید.

از بالای صفحه بر روی گزینه ردیم کد کلیک کنید.

در باکس مشخص شده کد 16 رقمی گیفت کارت خود را وارد کنید.

روی گزینه ردیم کد کلیک کنید تا مبلغ کارت به موجودی اکانت شما اضافه شود.

همینطور می‌توانید کلیه تراکنش‌های خود را از راه گزینه اکانت ستینگ  ارزیابی کنید و از آنها اطلاع پیدا کنید.

 نکته مهمی هم که باید در طی تمام این مراحل در نظر داشته باشید این است که آی پی خود را بر روی کشوری به جز ایران تنظیم کنید.

همانگونه که گفتیم ریکستی به عنوان یک درگاه امن پرداخت الکترونیک مخصوصا برای گیمرها بسیار مطرح شده است.

 به ویژه اینکه با گیفت کارت ریکستی  امکان پرداخت برای هر بازی نیز فراهم شده است. طرف قرارداد بودن این پلتفرم با منتشرکنندگان و بازی سازان بزرگ دینا نیز مزیت دیگری است که تمایل به استفاده از گیفت کارتهای ریکستی را تا حد زیادی افزایش داده است.

گیفت کارت ریکستی از وب سایت پیمنت 22

با توجه به تحریم بودن کشور ایران، سایت های معتبری در زمینه گیفت کارت ها فعالیت دارند که باعث شده اند کاربران علاقه مند در این حوزه به بازی های آنلاین و مطرح دنیا دسترسی داشته باشند و از جمله یکی از وب سایت های معتبر در زمینه تهیه گیفت کارت که می توان به آن شاره کرد، وب سایت پیمنت22 است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی