اطلاعات تماس
  • 021366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105016310719233

بلبرینگ؛ قطعه‌‍ای حیاتی در صنعت

کد: 140105016310719233

https://bit.ly/3J2OqiA

، (اخبار رسمی): بلبرینگ در واقع یاتاقانی است که برای به چرخش در آوردن اجسام با وزن بالا استفاده می شود و قطعه‌ای مهم در ماشین آلات صنعتی به شمار می‌رود. بلبرینگ‌ها انواع مختلفی دارند از جمله آن‌ها بلبرینگ کف گرد، بلبرینگ شیار عمیق است. اگر به دنبال بلبرینگ‌های با کیفیت هستید بلبرینگ skf بهترین انتخاب است.

بلبرینگ قطعه ای حیاتی در صنعت
بلبرینگ - خرید بلبرینگ - بلبرینگ کف گرد - بلبرینگ skf

بلبرینگ در لغت به معنای یاتاقان توپی است. بلبرینگ‌ها برای به چرخش در آوردن اجسامی که وزن بالایی دارند استفاده می‌شوند و قدرت تحمل بارهای محوری، شعاعی و یا هر دو آن‌ها را دارند. از آن جایی که بلبرینگ‌ها برای استفاده در وسیله‌های مختلف و در صنعت های متفاوتی ساخته می‌شوند، انواع بسیاری دارند که هر کدام از آن‌ها، دارای ویژگی مخصوص به خود هستند.

انواع بلبرینگ

با پیشرفت صنایع و نیاز آن‌ها به انواع متفاوت بلبرینگ‌ها با ویژگی های مختلف، تنوع زیادی در بلبرینگ‌ها به وجود آمد. به طوری که امروزه طیف گسترده  ای از بلبرینگ‌های مختلف با عملکردها و ساختارهای مخصوص به هر کاری تولید می شود که فروش بلبرینگ را نیز بسیار گسترده کرده است به طوری ک هر دستگاه یا مجموعه‌ای که درحوزه صنایع یا دستگاه های صنعتی مشغول به فعالیت است در همان ابتدای کار نیاز به خرید بلبرینگ را احساس می کنند. در ادامه چند نوع از بلبرینگ‌ها را معرفی می کنیم.

  • بلبرینگ شیار عمیق:

اصطکاک کم، عدم تولید سر و صدا و سرعت بالا سبب شده تا بلبرینگ شیار عمیق بسیار مورد استفاده قرار گیرد.بلبرینگ‌های شیار عمیق یکی از پرکاربردترین و پر استفاده ترین نوع بلبرینگ‌ها هستند. دلایلی که باعث رواج بلبرینگ‌های شیار عمیق و فروش بلبرینگ شیار عمیق دو چندان شده است به طوری که کارفرماهای زیادی به دنبال خرید بلبرینگ شیار عمیق هستند، اصطکاک کم آن ها بود؛ همین اصطکاک کم آن ها باعث می‌شود که بلبرینگ‌ها در حین کار صدای زیادی تولید نکرده و همین طور سرعت بالاتری هم داشته باشند، جالب است بدانید قیمت بلبرینگ شیار عمیق نسبت به کارایی که دارد بسیار مناسب است.

  • بلبرینگ کف گرد:

اگر بار سیستم شما از نوع محوری است بلبرینگ کف گرد مخصوص سیستم شما ساخته شده است.می توان گفت که ساختار بلبرینگ‌های کف گرد نسبت به انواع دیگر بلبرینگ‌ها متفاوت است. بلبرینگ‌های کف گرد در تحمل بارهای محوری بسیار عالی و مقاوم عمل می کنند، لذا اگر بار ورودی به مجموعه شما از نوع محوری است اولین قدم برای شما در جهت بهبود کیفیت و بهره وری خرید بلبرینگ کف گرد است؛ نکته‌ای که درباره بلبرینگ‌های کف گرد یک طرفه وجود دارد این است که آن‌ها به هیچ وجه نباید تحت تاثیر نیروی بارهای شعاعی قرار بگیرند در غیر این صورت به سرعت تغییر حالت داده و شما مستلزم به تعویض آن ها و خرید بلبرینگ جدید هستید. قیمت بلبرینگ کف گرد بسیار مناسب است لذا اگر کارایی لازم را برای شما دارد می توانید با خرید بلبرینگ کف گرد در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

  • بلبرینگ خود تنظیم:

اگر زاویه سیستم مرتبا در حال تغییر است بلبرینگ خود تنظیم ساخته شده است تا کارایی آن را بالاتر ببرد.همان طور که می دانید ممکن است بلبرینگ‌ها در معرض صدمات و خطرات زیادی قرار بگیرند. یکی از خطراتی که می تواند مشکلات زیادی را برای بلبرینگ‌ها و دستگاه هایی که بلبرینگ‌ها در آن ها قرار گرفته اند ایجاد کند، تغییر زاویه محوری آن ها است به همین دلیل اگر شما در هنگام خرید بلبرینگ دقت کافی نداشته باشید ممکن است با خرید بلبرینگ نامناسب در صورت تغییر زاویه هزینه های هنگفتی را متحمل شوید.

  • بلبرینگ تماس زاویه‌ای:

نوعی خاصی از بلبرینگ که به دلیل تنوع اندازه، کاربرد وسیعی دارد، بلبرینگ تماس زاویه‌ای است. حلقه‌های خارجی و داخلی بلبرینگ تماس زاویه‌ای با همدیگر تشکیل زاویه‌ای می‌دهند که سبب می‌شود بتوانند همزمان بارهای شعاعی و محوری را تحمل کنند. این بلبرینگ‌ها با زاویه‌ تماس 15 درجه، 30 درجه و 40 درجه ساخته می‌شوند. قابلیت تعلیق بار به میزان این زاویه بستگی دارد. هرچه میزان زاویه بیشتر باشد تعلیق بار محوری نیز افزایش می‌یابد. هر چقدر که درجه زاویه کمتر باشد کاربرد آن برای متصل شدن به ماشین آلاتی با سرعت‌های دورانی زیادتر، بیشتر می‌شود.

بلبرینگ skf

بلبرینگ skf یکی از بهترین برندهای بلبرینگ در جهان است که توسط شرکت سوئدی skf تولیدشده است. بلبرینگ skf دارای انواع مختلفی است که هر یک مناسب کار خاصی طراحی و تولید شده است. برند SKF در کنار برندهای مطرح دنیا همچون FOG، KOYO و … قرار داشته و در دنیا دارای نمایندگی های زیادی است. زیرا مواد بکار رفته در ساخت این محصول از مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و به دلیل دارا بودن استاندارد بین المللی و درجه کیفیت بالا مورد تقاضا بسیاری از صنایع بزرگ و مطرح دنیا همچون خودرو سازی، هواپیما سازی، صنایع فولاد سازی و … است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021366*****
[نمایش اطلاعات]