اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105036315619101

ساک دستی تبلیغاتی پارچه‌ای، سوزنی

ساک دستی تبلیغاتی

کد: 140105036315619101

https://bit.ly/3oubQEa

، تهران , (اخبار رسمی): محصولاتی که با محیط سازگاری دارند و از پارچه های سوزنی بدون بافت تهیه می شوند و در اولویت آن ها ساکدستی های تبلیغاتی پارچه ای بدون بافت است که نسبت به رقیبان خود ، یعنی کیسه های پلاستیکی و کاغذی بیشتر مورد اهمیت و دوستدار محیط زیست قرار گرفته اند.

ساک دستی تبلیغاتی
ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی

امروزه این مسئله، معرف حضور همه است که سازگاری با محیط زیست، تبدیل به یک مسئله مهم جهانی و پر اهمیت شده است. محصولاتی که با محیط سازگاری دارند و از پارچه های سوزنی بدون بافت تهیه می شوند و در اولویت آن ها ساکدستی های تبلیغاتی پارچه ای بدون بافت است که نسبت به رقیبان خود، یعنی کیسه های پلاستیکی و کاغذی بیشتر مورد اهمیت و دوستدار محیط زیست قرار گرفته اند. لذا با توجه به وضعیت کنونی اقتصاد مملکتمان، ساک دستی‌های پارچه ای سوزنی از لحاظ هزینه فردی و اجتماعی برای تبلیغات به صرفه‌تر از دو رقیب دیگر هستند.

شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت این افتخار را دارد محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد … چاپ ساکدستی در این مجموعه در کارگاه های اختصاصی و با ماشین آلات به روز و دستگاه های تمام اتوماتیک انجام میشود … برای چاپ و طراحی صفر تا صد انواع ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای در سایز ها و رنگ های مختلف در ابتدا این نکته را متذکر شویم که تمام کسب و کار ها چه از یک فروشگاه کوچک گرفته تا تمام سازمان های بزرگ، نیاز مبرم به این محصول دارند، کسب و کار های خیلی بزرگ نظیر سازمان های دولتی و ارگان های حکومتی، برای مشهود کردن نام و نشان خود با ارایه بسته های معیشتی برای مردم یا موسسات خیریه ها، کالاها را در داخل این ساکدستی ها گذاشته و تبلیغات خود را به گوش مردم میرسانند یا مجموعه کوچکی که محصولی را تولید و ارایه میدهند، با چاپ ساکدستی تبلیغاتی، محصول خود را داخل آن گذاشته و مشتریان با حمل آن ساکدستی در مکان‌های مختلف، نام و نشان آن مجموعه را در معرض دید عموم قرار میدهند.

ساکدستی تبلیغاتی، محصولی تبلیغاتی مناسب برای همه کسب و کارها

ساکدستی تبلیغاتی، یکی از روش های متداول برای تبلیغات و ارائه محصولات و کالاهای شما به مشتریان خود در نظر گرفته شده است. این محصول یکی از مصرفی ترین هدایای تبلیغاتی است. ساکدستی تبلیغاتی دارای جنس های متفاوتی شامل ساکدستی پارچه ای، ساک دستی سوزنی، ساک دستی واتر، ساک دستی کتان، ساک دستی برزنتی و شوزبگ است.

یکی از دلایلی که ساک دستی تبلیغاتی سوزنی را به بگ های پلاستیکی ترجیح میدهیم، مقایسه فواید ساک دستی پارچه در مقابل مضرات کیسه‌های نایلونی است. کیسه های نایلونی از ماده شیمیایی به نام پلی اتیلن ساخته شده است که ضررهای زیادی برای سلامتی دارد.

جنس ساک دستی

همه ساکدستی های پارچه ای ( برزنتی، سوزنی، واتر، کتان و … ) قابل شست و شو با دست یا ماشین لباسشویی هستند به همین دلیل باعث محبوبیت آن ها در میان مشتریان شده است و باعث میشود که بسیاری از کسب و کار ها این محصول را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برگزینند.

ساک دستی پارچه ای جهت آسان کردن حمل کالای خریداری شده برای مشتری استفاده میشود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد داشته باشید کالایی سنگین را حمل کنید و میدانید نمیتوانید از نایلون یا پاکت‌های کاغذی برای حمل آن استفاده کنید، در این مواقع تنها راه حل شما استفاده از ساک دستی سوزنی یا پارچه‌ای است. این ابزار بسیار مفید میتواند تا ۱۰ کیلو را دارد.

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای چاپ شده باشد اما شما از خرید خود راضی هستید و با علم به این موضوع که شما دارید با حمل آن ساک دسنی تبلیغ آن شرکت یا مجموعه و فروشگاه را انجام میدهید، ولی شما حاضر هستید علاوه بر آن محصولی که خریدید بلکه محصولات فروشگاه های دیگر و جنس های دیگر را برای حمل و نقل با آن ساکدستی تبلیغاتی حمل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهارگیفت

معرفی مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت دانش فنی ، استعداد هنری ، تجربه ، مدیریت زمان ، فضای کار گروهی ، شناخت صحیح و به روز تکنولوژی و توان ارائه قیمت های مناسب و رقابتی ، مهارت هایی است که بهارگیفت را از دیگران متمایز می کند و به آن اعتبار می بخشد. مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت مجموعه است که تخصصی در زمینه هدایای تبلیغاتی ارزانپردازی، طراحی، چاپ ، هدایای تبلیغاتی و خدمات وابسته این صنعت فعالیت دارد. ما با تکیه برتجربه و شناخت صحیح از امکانات و ابزار های این صنعت ، خدمات رسانی کاملی را ارائه می دهیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]