اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105046317819101

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو

آفتابگیر تبلیغاتی

کد: 140105046317819101

https://bit.ly/3PEIQpo

، تهران , (اخبار رسمی): فروش تابستانه آفتابگیر تبلیغاتی ماشین مجموعه بهارگیفت یکی از بزرگترین تولید کننده آفتابگیر تبلیغاتی ماشین با کیفیت بالا و نازلترین قیمت است. این مجموعه با تولید آفتابگیر شیشه عقب ماشین، آفتابگیر شیشه جلو، آفتابگیر شیشه بغل خودرو مانع تابش مستقیم نور خورشید به خودرو شما میشود.

آفتابگیر تبلیغاتی
آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر تبلیغاتی ارزان

چنانچه نگران هزینه های بالای بنر ها و بیلبورد های شهری هستید ، میتوانید با صرف هزینه کم، برای خود یک بیلبورد تبلیغاتی تهیه کنید و در معرض دید عموم ارائه دهید. شما با صرف هزینه پایین میتوانید کسب و کار خود را به دیگران معرفی نمایید. آفتابگیر تبلیغاتی ماشین ، یکی از هدایای تبلیغاتی کاربردی و مفید است. به عنوان مثال ، به تازگی شما نمایشگاه اتومبیل تاسیس کرده یا صنف شما مربوط به تعمیر خودرو یا آژانس تاکسی تلفنی است، شما با تهیه آفتابگیر تبلیغاتی ماشین میتوانید به سرعت در ذهن مخاطبین شناخته شوید. غالبا برای شیشه های جلو اتومبیل ، مدل های دایره ای استفاده میشود و برای شیشه عقب، مدل های پرده ای آفتابگیر . آفتابگیر تبلیغاتی یکی از پر تقاضاترین محصول تبلیغاتی در مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت است. این محصول تبلیغاتی ارزان قیمت ، از نظر تاثیر گذاری در ذهن مخاطب نسبت به سایر محصولات تبلیغاتی برتری داشته و قیمت آن با توجه به کاربردی که دارد بسیار مناسب است.

جنس آفتابگیرها

جنس این آفتابگیر ها شمعی است. این جنس را میتوان شست و شو داد. اگر طرحی هم روی آن چاپ کنید با استفاده از چاپ سیلک امکان پذیر است. این آفتابگیر رنگ های زیبایی مانند: آبی کاربنی ، آبی آسمانی ، سورمه ای ، مشکی ، زرد ، نقره ای ، قرمز ، نارنجی و فیلی دارند.

آفتابگیر ماشین | آفتابگیر تبلیغاتی

 مجموعه بهارگیفت یکی از بزرگترین تولید کننده آفتابگیر تبلیغاتی ماشین با کیفیت بالا و نازلترین قیمت است. این مجموعه با تولید آفتابگیر شیشه عقب ماشین ، آفتابگیر شیشه جلو ، آفتابگیر شیشه بغل خودرو مانع تابش مستقیم نور خورشید به خودرو شما میشود. در ضمن بخاطر داشتن فضای چاپ زیاد ، آفتابگیر تبلیغاتی همانند یک تابلو عمل کرده و شما قادر هستید تبلیغات خود را روی آفتابگیر چاپ نمایید و در معرض دید عموم قرار دهید.

داریم به تابستون نزدیک میشیم و یک مشکل اساسی بخصوص در مسافرت اینه که آفتاب سرنشینان توی ماشین بخصوص بچه ها رو کلافه میکنه. بهترین راه حل استفاده از آفتابگیر ماشین است ... بهار گیفت مجری و تولید کننده انواع آفتابگیر شیشه جلو و شیشه کناری های ماشین است که با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در خدمت شما مشتریان غزیز قرار می دهد.

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو از جمله هدایای تبلیغاتی کاربردی محسوب می شود که با قرار گرفتن بر روی شیشه های اتومبیل می تواند برای کسب و کار شما نقش یک بیلبورد تبلیغاتی را ایفا کند از همین دلیل باز خورد این نوع هدایای تبلیغاتی نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی بیشتر است. نکته قابل توجه این است که آفتابگیر های تبلیغاتی به دلیل داشتن فضای بزرگ تبلیغاتی و همچنین امکان چاپ تبلیغات بر روی آن ها یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی ، بین کاربران قرار گرفته است.

شما با ارائه یک آفتابگیر تبلیغاتی ماشین به مشتریان خود، حقیقتا به آن ها سود میرسانید و از ضرر رسیدن به آنها جلوگیری میکنید. این محصول تبلیغاتی در حین ساده بودن یک هدیه کاربردی و عالی بشمار میآید.

آفتابگیر تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی می باشد.  آفتابگیر تبلیغاتی ماشین با کاربرد مثبتی که دارد از تابیدن نور آفتاب به داخل خودرو جلوگیری می کند. سایبان تبلیغاتی اتومبیل از ایجاد آثار نامطلوب نور خورشید در مواقعی که خودرو متوقف است جلوگیری میکند. آفتابگیر ارزان تبلیغاتی اتومبیل از رنگ پریدگی و ترک داشبورد جلوگیری می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهارگیفت

معرفی مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت دانش فنی ، استعداد هنری ، تجربه ، مدیریت زمان ، فضای کار گروهی ، شناخت صحیح و به روز تکنولوژی و توان ارائه قیمت های مناسب و رقابتی ، مهارت هایی است که بهارگیفت را از دیگران متمایز می کند و به آن اعتبار می بخشد. مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت مجموعه است که تخصصی در زمینه هدایای تبلیغاتی ارزانپردازی، طراحی، چاپ ، هدایای تبلیغاتی و خدمات وابسته این صنعت فعالیت دارد. ما با تکیه برتجربه و شناخت صحیح از امکانات و ابزار های این صنعت ، خدمات رسانی کاملی را ارائه می دهیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]