اطلاعات تماس
  • 011333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105036316219286

گیفت کارت وار کرافت

گیفت کارت وار کرافت چیست و کاربرد آن چگونه است؟

کد: 140105036316219286

https://bit.ly/3J6dTrq

، (اخبار رسمی): در چند سال اخیر هدف کمپانی ‌های معروف و مطرح بازی های ویدئویی، این بوده است که محتواهای سرگرم کننده، جذاب و برنامه‌ای طراحی کنند تا بازیکنان بتوانند از راه آن به کسب درآمد برسانند.

 این خصوصیت سبب شده در بین بازیکنان و گیمر‌ها هم علاقه ویژه‌ای ایجاد شود. یکی از این بازی‌ها که بسیار مورد توجه قرار گرفته و از محبوبیت بسیاری برخوردار است، بازی وار کرافت است که در ادامه به توضیح اینکه  گیفت کارت آف وارکرفت و بازی آن چیست و نحوه کسب درآمد از آن می پردازیم.

بازی ورلد آف وارکرفت چیست؟

ورلد آف وارکرفت یک بازی به عنوان یک بازی اکشن، ماجراجویی و هیجانی مورد توجه گیمرها قرار گرفته است که برای کاربران خود شرایط کسب درآمد را فراهم کرده است. برای اینکه بتوانید به انجام این بازی بپردازید در مرحله اول لازم که از عضویت برخوردار باشید.

قبل از شروع بازی ورلد آف وارکرفت لازم است که از چه اطلاعاتی برخوردار باشیم؟

بازی ورلد آف وارکرفت بیشتر از 13 سال است که وارد دنیای بازی شده است و از آن زمان تا به الان از رشد و پیشرفت‌ بسیار زیاد برخوردار بوده است.

 این پیشرفت‌ها عبارتند از قسمت‌ها و آیتم‌های متنوع که طی این مدت به بازی اضافه شده است. آموزش همه قسمت‌ها و ترفند‌ها مختلف این بازی کمی پیچیده بوده و لازمه آن کسب تجربه زیاد است.

جهان‌های بازی

این بازی به سه دنیای متفاوت به نام‌های Draenor، Terrallende و Azeroth تقسیم بندی می شود. هر کدام از این جهان‌ها با یک داستان متفاوت شروع می‌شود و هر کدام از قاره‌های متفاوت و هر قاره از استان‌های مختلف تشکیل شده است. بر این اساس اولین گام، شناسایی این جهان‌ها و ویژگی‌های هر کدام است.

ایجاد کاراکتر

در ابتدای بازی باید کاراکتر خود را برگزینید. این بازی از تعداد بسیار زیادی کاراکتر برخوردار است که شاید بین انتخاب یکی از آن‌ها شک کنید.

ولی دقت داشته باشید که تفاوت بین کاراکتر‌ها تفاوت زیادی وجود ندارد و شما بر طبق علاقه و تمایل خود انتخاب می‌کنید. هرچند پیشنهاد می گردد کارکرد هر کاراکتر را ببینید و هر کدام که فکر می‌کنید عملکرد بهتری دارد را برگزینید.

حمل و نقل

بیشتر حرکات و جابجایی‌ها در بازی تا سطح 20 پیاده است و از سطح 20 به بعد قابلیت استفاده از اولین مانت خود را خواهید داشت.

بازیکنان از سطح 40 به بعد نیز به مانت پرواز دستیابی داشته و آن را مورد استفاده قرار می دهند. لازم به ذکر است که با دست یافتن به امتیاز‌های خاصی شما می‌توانید مانت‌های پرواز را اجاره کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

حالت‌های بازی:

اکتشاف: قسمت اصلی بازی یک فضایی است که در آن تفحص و جست و جو می‌کنید. در همین فضا ماموریت‌ها را انجام می‌دهید و با جهان و نقشه بازی آشنا می‌شوید.

 در این حالت بایستی کنترل کردن کاراکتر، مکانیسم بازی، نحوه پیشرفت و بالا بردن سطح خود و مهم تر از همه بدست آورن طلاهای بیشتر فرا بگیرید.

سیاه چاله‌ها: این ماموریت یک کار تیمی است و باید به صورت گروه های پنج نفره وارد شوید. اگر به صورت تک نفره به این ماموریت وارد شوید احتمال اینکه به سرعت به وسیله هیولاها کشته شوید، خواهید شد.

 در بازی برای سرچ و جست و جو گزینه ای در نظر گرفته شده است که قادر خواهید بود با بکارگیری از آن دوستان خود و دیگر بازیکنان را پیدا کنید و در گروه‌های 5 نفره به این ماموریت‌ها بپیوندید.

عرصه‌های مبارزه: در این قسمت شما می‌توانید با دوستان خود و دیگران بازی‌های دوئل و مسابقات مرگ راه بیاندازید که در صورت پیروزی امتیازات بیشتر و امکانات ویژه‌ای به شما تعلق می گیرد.

حرفه‌ها: با کاراکتر خود می‌توانید بین دو حرفه‌ی اصلی و چندین حرفه‌ی ثانویه انتخاب کنید. حرفه‌های اصلی بر پایه‌ی بدست آوردن و ساختن هستند.

درآمد کسب شده از بازی ورلد آف وارکرفت را به چه صورت می توان نقد کرد؟

برای برداشت پول‌های خود در این بازی راه‌های بسیاری وجود دارد. در ابتدا باید پول خود را با استفاده از یکی از شیوه پرداخت زیر برداشت کنید.

  • Paypal
  • Neteller
  • Google Wallet
  • Payza

با استفاده از حساب‌های بالا می‌توانید درآمد خود را که در بازی به دست آورده اید، نقد کنید. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که برای کاربران ایرانی احتمال دارد کمی انجام این کار مشکل باشد.

چون دستیابی به حساب‌های بین المللی فراهم ناست. به منظور نقد کردن درآمد خود بایستی از کارت های اعتباری نامبرده شده در بالا برخوردار باشید. یکی از وب سایت های معتبر که در زمینه کارت های اعتباری دارای سابقه درخشانی است و از کارشناسان خبره در این حوزه یاری گرفته است، می‌توان به سایت پیمنت22 اشاره کرد که با مراجعه کردن به این سایت می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از این کارت های اعتباری برخوردار شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 011333*****
[نمایش اطلاعات]