اطلاعات تماس
  • 011333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105086324319286

گیفت کارت گیم استاپ

همه چیز درباره گیفت کارت گیم استاپ

کد: 140105086324319286

https://bit.ly/3BtNRgb

، (اخبار رسمی): گیفت کارت گیم استاپ به عنوان یکی از گیفت کارت‌های معروف در جهان به حساب می آید که کمپانی این گیفت کارت روزانه بیش از هزاران دلار از این راه فروش دارد.

همه چیز درباره گیفت کارت گیم استاپ
خرید گیفت کارت گیم استاپ

گیفت کارت گیم استاپ به عنوان یکی از گیفت کارت‌های معروف در جهان به حساب می آید که کمپانی این گیفت کارت روزانه بیش از هزاران دلار از این راه فروش دارد.
 گیفت کارت‌ها، به کارت‌های اعتباری گفته می شود که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته شده است و اکثر گیمرها به طور رایج از این کارت‌های هدیه استفاده می‌کنند و به کمک آن‌ها قادر خواهند بود اعتبار حساب‌های مختلف خود را شارژ کنند و با شارژ کردن اکانت خود شرایطی ایجاد می شود که می توانند از سرویس‌ها و آیتم‌ها بی نظیر فروشگاه‌های بازی استفاده کنند.
گیفت کارت‌های گیم استاپ اغلب درون بازی‌ها استفاده می‌شود و این شرایط را برای شما فراهم می سازد که هر آیتمی را که درون بازی از آن خوشتان آمد را خریداری کنید.
 این گیفت کارت‌ها به طور معمول به دلار خرید و فروش می‌شوند و برای گیمرها از ارزش زیادی برخوردار هستند.

گیفت کارت گیم استاپ چیست؟
اگر یک گیمر باشید، حتما متوجه هستید که بیشتر پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی‌ها یا با پرداخت مستقیم یا با گیفت کارت صورت می گیرد.
 در کشور ایران شرایط پرداخت مستقیم برای بیشتر بازی‌ها، به علت تحریم‌های آمریکا فراهم می باشد و نمی‌توان از راه ارز ریال پرداخت‌ها را انجام داد، بر این اساس یک راه می‌ماند که آن گیفت کارت‌ها می باشند.
 گیفت کارت‌های گیم استاپ در شرکت گیم استاپ طراحی می‌شوند و شعبه اصلی آن در کشور آمریکا واقع است.
 اما این مرکز تولید گیفت کارت، شعبه‌های زیادی دارد که آن‌ها در دیگر کشورهای قرار دارند که شرایط  خریداری گیفت کارت از آن کشورها ممکن است.

ساخت اکانت گیم استاپ
به منظور ساخت اکانت گیم استاپ کافی است که به صفحه اصلی این سایت مراجعه کنید و بر روی گزینه ثبت نام (Sign In) کلیک کنید.
بعد از آن یک پنجره برای شما به نمایش در می آید که در آن باید به ترتیب، نام، نام خوانوادگی، نام کاربری، رمز عبور، تایید رمز عبور، شماره تلفن و کلمه عبور سایت را وارد کنید.
بعد از پشت سر گذاشتن این مرحله می‌توانید با شارژ کردن اکانت خود با گیفت کارت گیم استاپ به خرید بازی‌ها و آیتم‌های مورد علاقه خود بپردازید.

خرید گیفت کارت گیم استاپ
ساخت اکانت گیم استاپ و به کارگیری از سرویس‌های مختلف آن بسیار ساده و کاربردی بوده است. در این قسمت شیوه ساخت این اکانت را به صورت مختصر و روان به شما توضیح می دهیم.
 برای ساخت اکانت گیم استاپ بایستی به صفحه اصلی این سایت بروید و بر روی ثبت نام بزنید.
بعد از باز شدن یک پنجره که در آن باید به ترتیب، نام، نام خوانوادگی، نام کاربری، رمز عبور، تایید رمز عبور، شماره تلفن و کلمه عبور سایت را وارد کنید.
 بعد از گذراندن این مرحله می‌توانید با شارژ حساب خود با گیفت کارت گیم استاپ بازی‌ها و آیتم‌های مورد علاقه خود ار خریداری کنید.

خرید گیفت کارت گیم استاپ در ایران
اکنون فروشگاه‌های زیادی نسبت به خرید و فروش گیفت کارت گیم استاپ اقدام کرده اند، اما بعضی از آن‌ها معتبر و قابل اطمینان نیستند و احتمال دارد که در کار آن‌ها دروغ باشد.
 به همین علت یک وب سایت معتبر را به شما معرفی می‌کنیم که با خیالی آسوده بتوانید از آن چیزهایی که برای بازی نیاز دارید را تهیه نمایید.
وب سایت پیمنت22 یکی از معتبرترین سایت ها برای خرید گیفت کارت گیم استاپ و گیفت کارت‌های دیگر است و شما به آسانی قادر خواهید بود خرید خود را از آنجا انجام دهید.
 این سایت همه محصولاتش را در کوتاه ترین زمان ممکن بعد از فروش تحویل می‌دهد تا مشتریان خود را راضی نگه دارد و شعار این مجموعه اعتماد شما سرمایه ماست.

کاربرد گیفت کارت گیم استاپ
با خرید این گیفت کارت و در دست داشتن کد اعتباری آن می‌توانید محصولات مختلفی که دارای شی و حجم هستند را نیز خریداری کرده و به آدرس‌های خارجی بفرستید.
این امر یکی از مزیت‌های این گیفت کارت‌ها به حساب می آید و شما می‌توانید برای دوستانتان در خارج از کشور به عنوان سوپرایز یک هدیه ارسال کنید.
همینطور با این گیفت کارت می‌توانید انواع آیتم‌های بلاک و همینطور قفل شده بازی‌ها را باز کرده و از خدمات و امکانات بیشتر آن استفاده کنید، با باز کردن این آیتم‌های قفل شده، شما می‌توانید در طی بازی هیجان بیشتری را تجربه و موضوعات جدیدی به بازی خود بیفزایید.
وب سایت پیمنت22 یکی از سایت های خرید و فروش گیفت کارت است که هر روزه محصولات زیادی را به کاربران خود می‌فروشد.
 شما می‌توانید انواع گیفت کارت‌ها را بدون برخورداری از مستر کارت و یا ویزا کارت از پیمنت22 خریداری کنید و تجربه شیرینی از خرید اینترنتی از سایت‌های بین اللملی را داشته باشید.
 کتفی است به پیمنت22 مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید، بعد از پرداخت هزینه، کارت هدیه شما در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 011333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی