اطلاعات تماس
  • 011333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105116332019286

گیفت کارت استیم والت

استیم والت گلوبال چیست؟

کد: 140105116332019286

https://bit.ly/3Sk1tAM

، (اخبار رسمی): درحالی که استیم یک سرویس کاملا آنلاین است، اما هنوز گیفت کارت‌های گوناگون در ریجن‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود که در هر فروشگاهی خرید آن‌ها امکان پذیر است.

استیم والت گلوبال چیست؟
گیفت کارت استیم والت

در حالیکه استیم یک سرویس کاملا آنلاین است، اما هنوز گیفت کارت‌های گوناگون در ریجن‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار داده می شود که در هر فروشگاهی خرید آنها امکان پذیر است.

می‌توان از گیفت کارت استیم والت به عنوان یک هدیه مناسب برای تولد یا مناسبت‌های خاص استفاده کرد که شما می‌توانید آن را به دوستان‌تان هدیه کنید؛

در صورتی که در ایران شرایط دریافت گیفت کارت فیزیکی کمی دشوار می باشد. به همین علت است که گیفت کارت‌های دیجیتالی هم در بازار ارائه شدند  تا پروسه خرید و انتقال وجه در حساب ساده‌تر باشد.

تنها فرق گیفت کارت‌های استیم فیزیکی و دیجیتالی، در قیمت‌های آن است. کارت‌های فیزیکی مبالغ ۲۰، ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری را عرضه کرده است و گیفت کارت‌های دیجیتالی مبالغ ۵، ۱۰، ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری را برای کاربران فراهم کرده است.

 گیفت کارت استیم از یک کد فعال سازی برخوردار است که می‌توانید آن را در حساب‌تان وارد کنید و این مبلغ دریافتی را به منظور خرید محصولات مختلف استفاده نمایید.

همانگونه که ذکر شد، استیم یکی از بزرگ‌ترین برنامه های توزیع دیجیتال در صنعت بازی‌های ویدویی است.

 اگر شما جزو گیمر‌هایی باشید که با کامپیوتر بازی می‌کنند، به احتمال زیادی قصد دارید بازی‌های مورد علاقه‌تان را به جای خرید سی دی آن که دیگر در این دوران رایج نیست، دانلود کنید.

 به علاوه اینکه تعداد متعددی بازی مختلف پولی و رایگانی در استیم وجود دارد، شما می‌توانید این بازی‌ها را به طور مستقیم از استیم خریداری کنید و آن‌ها دانلود کنید؛ یا اینکه کد‌هایی که از یک شرکت شخص ثالث دریافت کردید را وارد کنید.

جهت خرید بازی از استیم یا باید از یک کارت بانکی استفاده کنید و اطلاعات مربوط به کارت را در حساب استیم‌تان وارد کنید، یا به طور مستقیم پول را به حساب‌تان واریز کنید.

 استیم والت درواقع گونه‌ای از بانک دیجیتالی است که برای کاربران این شرایط را فراهم می کنند پول وارد حساب‌شان کنند و با به کارگیری از آن، از بازی‌های مختلفی که در استیم قرار دارد استفاده کنند.

 ویژگی های این برنامه

  •  انجام بازی‌های گروهی تحت شبکه
  •  امکان آپدیت کردن بازی‌ها
  • ذخیره سازی اطلاعات در یک فضای ابری
  • امکان چت نوشتاری و صوتی در حالت عادی و هنگام بازی
  • ارتباط با دیگر شبکه‌های اجتماعی و …

اشاره کرد.

 این شرکت بزرگ علاوه بر امکانات مفید و کاربردی که برای کاربران ارائه کرده است، به منظور امنیت بیشتر و جلوگیری از هک حساب‌های کاربران، اقدامات امنیتی مهمی را در بستر سایت انجام داده است.

سایت استیم یک فروشگاه معتبر و محبوب در میان مردم جهان، به ویژه ایرانیان می باشد. شما اگر می خواهید بازی‌های مختلف را برای کامپیوترتان دریافت کنید، کافی است با توجه به آموزش‌های مختلف، یک حساب کاربری برای خودتان درست کنید و با خرید و فعال سازی گیفت کارت استیم، به بازی‌های مختلف دستیابی داشته باشید.

 حقیقتی که در این بین باید به آن اشاره کرد این است که، قیمت بالای این بازی‌ها برای مردم است که اکنون خرید گیفت کارت استیم در ریجن آرژانتین، مناسب ترین و بهترین گزینه است، چراکه می‌توانید بازی‌های مختلف را با قیمت کمتری تهیه کنید.

به منظور استفاده از امکانات برنامه استیم و برخوردار شدن از قابلیت‌های استیم والت، باید برنامه استیم را از سایت Steam دانلود کنید.

بعد از دانلود کردن برنامه استیم، باید یک اکانت در آن بسازید تا بتوانید از امکانات آن برخوردار شوید. با راه اندازی اکانت استیم خود می‌توانید از کلیه قابلیت‌های فروشگاه استیم استفاده کنید و از جدیدترین اخبار مربوط به بازی‌های مورد علاقه‌تان که در صفحه مرتبط با هر بازی قرار می‌گیرد، اطلاع پیدا کنید.

 با ساخت اکانت استیم، می‌توانید با دوستانتان که از این سایت استفاده می‌کنند، ارتباط برقرار کنید و لحظات جالب بازی‌هایی که انجام دادید را اشتراک گذاری کنید.

در صورتی که هنوز نسبت به ساختن اکانت استیم اقدادم نکرده‌اید، می‌توانید با انجام این روش، برای خودتان یک اکانت استیم بسازید.

  • ابتدا آی پی خود را در کشویی که می‌خواهید در آینده گیفت کارت مربوط به آن بخرید، تنظیم کنید.
  • سپس وارد سایت می شوید و بر روی گزینه Join Steam کلیک کنید.
  • اطلاعات درخواست شده، مثل رمز عبور، نام کاربری، ایمیل و … را وارد کنید و دقت کنید تا این اطلاعات به درستی ثبت شوند.
  • در آخر بر روی گزینه I agree AND am 13 years of age or older و بر روی ساخت اکانت کلیک کنید تا حساب کاربری ایجاد شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 011333*****
[نمایش اطلاعات]