اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105056320819305

بازارگاه مشاورین فروش دیدار شروع به کار کرد

کد: 140105056320819305

https://bit.ly/3z8Zneg

، (اخبار رسمی): از راکد بودن فروش‌تان خسته شده‌اید؟ نمی‌دانید چطور فروشتان را متحول کنید؟ راه‌های مختلفی رفته‌اید اما نتیجه نگرفته‌اید؟ نمی‌دانید مشکل‌ کار کجاست و چطور باید فروشتان را بالا ببرید؟

بازارگاه مشاورین فروش دیدار شروع به کار کرد
بازارگاه مشاورین فروش دیدار شروع به کار کرد

بازارگاه مشاورین فروش دیدار اخیرا راه‌اندازی شده تا به تمام این مشکلات‌، پاسخ مناسبی بدهد. کمک کند فروش‌تان را متحول کرده و درآمدتان را افزایش دهید. بازارگاه مشاورین فروش دیدار فرصتی است که به کمک آن می‌توانید در کسب‌وکارتان تحول اساسی ایجاد کنید.

شاید بپرسید اصلاً بازارگاه مشاورین فروش چیست و چه هدفی دارد؟

بازارگاه یا مارکت پلیس جایی‌ است که مشتری و خریدار به آنجا می‌آیند تا نیازشان را برطرف سازند. به زبان ساده یعنی همان بازار، اما از نوع اینترنتی.

تیم دیدار این بازارگاه را راه‌اندازی کرده و از مشاوران فروش حرفه‌ای از سراسر ایران دعوت کرده به آنجا بیایند و به کسب‌وکارهای مختلفی که در زمینه‌ی فروش مشکل دارند یا می‌خواهند فروش‌ و کسب‌وکارشان را متحول کنند، مشاوره بدهند تا موفق شوند.

این مشاوران، دانش و تجربیات‌ ارزشمندشان در زمینه‌ی فروش را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهند تا نحوه‌ فروش‌شان را مدرن و به‌روز کنند.

در بازارگاه مشاورین فروش دیدار، مشاوران ابتدا به تجزیه ‌و‌ تحلیل امور فعلی کسب‌وکار موردنظر می‌پردازند و نقاط ضعف آن را پیدا می‌کنند. سپس راهکار خلاقانه و نوآورانه‌ای را ارائه می‌دهند تا مشکل کسب‌وکار را حل کنند.

کار این مشاوران فقط با ارائه راه‌حل تمام نمی‌شود، کمک می‌کنند تا کسب‌وکار آن راه‌کار و روش جدید را در سازمانش پیاده کند و به نتیجه‌ی مطلوب برسد.

بازارگاه مشاورین فروش دیدار حتی پس از این مرحله هم کارش تمام نمی‌شود. پس از اتمام کار با مشاور، از کسب‌وکار بازخورد می‌گیرد و نظرش را می‌پرسد و اگر مشکلی داشت، کمک می‌کند تا آن را حل کند.

چرا داشتن مشاور فروش برای موفقیت کسب‌وکارتان مهم است؟  

داشتن یک تیم فروش قوی، مشتری محور و منعطف برای موفقیت و رشد هر کسب‌وکاری از واجبات است. اگر تیم فروش‌تان با روش‌های مدرن فروش آشنا نیست و با همان روش‌های قدیمی کار می‌کند، لازم است که مهارت‌های جدید فروش را یاد بگیرد و تحولی در عملکرد و بازده‌اش ایجاد کند.

داشتن یک مشاور فروش حرفه‌ای و باتجربه در کنار هر تیم فروشی یک مزیت به شمار می‌رود که کمک می‌کند کسب‌وکار خودش را در بازار از رقبا متمایز کند.

بازارگاه مشاورین فروش تیم دیدار با کوله باری از تجربه‌ کار با کسب‌وکارهای مختلف و مجموعه‌ای از بهترین مشاورین از سراسر ایران، راه‌اندازی شده تا این فرصت را در اختیار کسب‌وکارهای علاقه‌مند قرار دهد تا فروش‌شان را چند برابر کرده و کسب‌وکارشان را متحول کنند.

مشاوران فروش در این بازارگاه کمک می‌کنند تا:

  • کسب‌وکارتان شفاف عمل کند

اغلب کسب‌وکارها نمی‌توانند از تمام پتانسیل‌شان استفاده کنند، چون منسجم و شفاف عمل نمی‌کنند. هرکدام از افراد، فقط وظیفه‌ خودش را انجام می‌دهد و تصویر بزرگ‌تر که همان موفقیت کسب‌وکار است، در نظر نمی‌گیرد. در کسب‌وکارهای موفق، همه برای یک هدف و به‌صورت متمرکز فعالیت می‌کنند و افراد مختلف تیم به هم کمک می‌کنند تا همه با هم پیشرفت کنند و کسب‌وکارشان رشد کرده و به موفقیت برسد. کسی پنهان‌کاری نمی‌کند و همه شفاف عمل می‌کنند.

  • بهترین و مناسب‌ترین تکنیک‌های فروش برای کسب‌وکارتان را شناسایی کنید

ارتباط مؤثر با مشتریان، رمز موفقیت کسب‌وکارهای بزرگ است. تکنیک‌های جدید فروش به شما یاد می‌دهند چطور با مشتریان ارتباط برقرار کرده، آن‌ها را حفظ و به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

نرم‌افزار CRM یکی از ابزارهای جدیدی است که کمک می‌کند کسب‌وکارها به فعالیت‌هایشان نظم بدهند. امروزه تمام کسب‌وکارهای موفق در سراسر دنیا از CRM مناسب استفاده می‌کنند تا ارتباط خوبی با مشتریان برقرار کرده و فروش و درآمدشان را متحول کنند.

انتخاب تکنیک‌های فروش که بیشترین بازده را برای کسب‌وکارتان دارد، یکی از نقاط قوت کسب‌وکارهای موفق است.

  • بازگشت سرمایه‌تان در فروش را تضمین کنید

به عنوان مدیر فروش، خیلی مهم است که روی تیم‌تان کنترل دقیق داشته باشید، ضمن اینکه به آن‌ها اختیارات کافی بدهید تا کاری را انجام دهند که در آن مهارت دارند. این مهم فقط از طریق فرآیند ساختاریافته و منسجم مدیریت فروش، شفافیت، و اطلاعات باکیفیت میسر می‌شود.

وقتی اطلاعات دقیق و باکیفیت داشته باشید، موجب می‌شود آگاهانه تصمیم بگیرید و فروشتان را چند برابر کنید.

اگر مشاور فروش حرفه‌ای در کنارتان داشته باشید، از همان روز اول متوجه ارزشش برای کسب‌وکارتان می‌شوید.

  • فرآیند مدیریت فروش را مشخص کنید

فرآیند ساختاریافته مدیریت فروش، کارایی و بازده‌ تیم فروش‌تان را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد. این چنین فرآیندی به ارزش کسب‌وکارتان اضافه می‌کند و ابزارهایی را در اختیار اعضای تیم قرار می‌دهد تا از حداکثر ظرفیت‌ و پتانسیل‌شان استفاده کنند و فرصت‌های رشدشان را شناسایی نمایند.

این‌ها فقط چند تا از مزایای داشتنِ مشاور فروش حرفه‌ای در کسب‌وکارتان است. یک مشاور خوب در تمام مراحل کنارتان است و تجربیاتش را در اختیارتان می‌گذارد. ضمن اینکه بازارگاه مشاورین فروش دیدار هم بر کیفیت عملکرد این مشاوران نظارت داشته و بعد از پایان مشاوره هم به ارزیابی کارشان می‌پردازد.

یادگیری و استفاده از تجربیات افراد موفق دو فاکتور مهم و حیاتی برای هر کسی در هر زمینه‌ای است تا به موفقیت برسد. بازارگاه مشاورین فروش دیدار، این فرصت را در اختیار شما گذاشته تا از دانش بهترین مشاوران از سراسر ایران کمک بگیرید و ببینید با توجه به شرایط خاص کار در ایران، چه کار باید بکنید تا موفق شوید و کسب‌وکارتان را متحول کنید.

برای شروع روی لینک کلیک کنید : https://didar.me/sales-consultant-marketplace/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]