اطلاعات تماس
  • 099236*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105056321019296

در همایش مدیران موفق اتفاق افتاد:

سخنرانی امید بداق درباره موفقیت کسب و کارهای نوپا

کد: 140105056321019296

https://bit.ly/3oGTksh

، (اخبار رسمی): امید بداق، بنیانگذار و مدیرعامل مغز رایانه، در موضوع موفقیت کسب و کار های نوپا  در مراسم همایش مدیران موفق سخنرانی کرد.

سخنرانی امید بداق درباره موفقیت کسب و کار های نوپا
امید بداق مدیر عامل مغز رایانه

به گزارش روابط عمومی دهبان ،1401/04/29 سخنرانی امید بداق در مراسم همایش مدیران موفق  برگزار شد.

بر اساس این گزارش وی در این سخنرانی به موفقیت کسب و کار های نوپا پرداخت.

او در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «سازمان ها یا مجموعه‌های که نیازمنده پیشرفت هستند در نظر داشته باشند تیم شما اهمیت ندارد چند نفر عضو دارد بستگی به نوع برنامه ریزی، استراتژی، اهداف و مهم تر از ۀن نیازمند افراد کلیدی با تجربه و موفق است.»

بالاخره هر چه افراد متشکل تیم ما موفق و سخت کوش تر باشند افرادی که وارد مجموعه ما خواهند شد بلا استثنا شباهتی حداقلی به افراد کلیدی ما دارد.

در اکثر مواقع در نظر داشته باشید اهمیتی ندارد چه فعالیتی در چه زمینه ای انجام می دهید اولویت این است به چه نحوه ی کار را انجام می دهید.

در هر زمینه‌ای (تو ایران واقعا فرصت زیاده) که فکر میکنید میتونید به هر طریقی نیاز مردم را برطرف کنید و بتونید مشتریان را راضی و خوشحال نگه دارید بدون تردید مطمئن باشید موفق خواهید بود. البته هنگامی که محصول یا سرویس کامل نیست و امکان مشکل وجود داره مشتریان را محدود نگه دارید.

وی ادامه داد: «امید بداق بنیانگذار شرکت مغز رایانه از سال ۱۳۹۷، مدیر ارشد سئو هلدینگ چرخ گردون و مدیر ارشد سئو شرکت آویم تیم و معاون عملیات اسنپ از سال 1398 است.من بیش از ۷ مدرک رسمی دیجیتال مارکتینگ و سئو از گوگل (google) و هاب اسپات (hubspot) دارم به لطف خدا و با اعتماد شما تونستم به دستاوردهای متعددی دست پیدا کنم.»

اگر در زمینه سئو (داخلی، خارجی، تکنیکال)، برند سازی، دیجیتال مارکتینگ، طراحی اختصاصی وب سایت، مدیریت، فروش آنلاین به کمک نیاز داشتی میتوانید از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی میتونی باهام در تماس باشی تا بتونم در این زمینه ها کمکت کنم.

 همایش مدیران موفق در تاریخ  1401/04/29 با حضور همراه اول، آپ، اسنپ، مغز رایانه در محل هتل اوین تهران برگزار شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099236*****
[نمایش اطلاعات]