اطلاعات تماس
  • 092045*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105096327019272

شارژ اکانت تریدینگ ویو چگونه است؟

کد: 140105096327019272

https://bit.ly/3BL4SCT

، (اخبار رسمی): خرید اکانت تریدینگ ویو برای  تریدرها و معامله‌گران بازارهای مالی و رمز ارزها یکی از ابزارهای کاربردی وضروری به حساب می آید که با به کارگیری از نمودارها و تحلیل‌های تکنیکال آن قادر خواهید بود معاملات بهتری انجام دهند.

 شارژ اکانت تریدینگ ویو چگونه است؟
شارژ اکانت تریدینگ ویو

سایت تریدینگ ویو به عنوان یکی از معتبرترین و مطرح ترین وب‌سایت های تحلیل بازارهای مالی در جهان شناحته شده است.
این سایت در اصل یک نرم‌افزار ابری نمودار و تحلیل برای تریدرها و سرمایه‌گذاران پیشرفته و مبتدی است که از قابلیت های زیادی برخوردار است و این قابلیت ها به شرح زیر می باشد: نمودارهای مختلف سهام‌ها، ارائه انواع تحلیل‌های تکنیکال، فاندامنتال، سنتیمنتال و … که در اختیار کاربران قرار می دهد.

انواع اکانت تریدینگ ویو
سایت تریدینگ ویو چهار طرح متنوع را برای حساب های کاربری در نظر گرفته است. با تهیه اکانت تریدینگ ویو هر طرح، به امکانات مختلفی دستیابی پیدا می‌کنید.
اکانت Basic
این اکانت رایگان بوده و از لحاظ امکانات محدود می باشد؛ تنها یک نمودار و یک هشدار برای سه اندیکاتور را به کاربر ارائه می‌دهد تا روی یک دستگاه استفاده کنید.

  • امکانات اکانت رایگان تردینگ ویو
  • سایت امکان مشاهده تحلیل تحلیلگران
  • امکان استفاده از تایم فریم‌های پیش فرض سایت تریدینگ ویو 
  • امکان استفاده‌ی همزمان از سه اندیکاتور یا اسیلاتور
  • اجازه تنظیم کردن چندین هشدار خرید یا خروج به طور همزمان
  • امکان انتشار تحلیل‌های شخصی خود را با سایر کاربران و تحلیلگران
  • اجازه برقراری ارتباط با تحلیلگران سایت Trading View

اکانت پرو تریدینگ ویو
هزینه ماهیانه اکانت پرو تردینگ ویو ۱۴.۹۵ دلار است و این اکانت برای کاربر شرایطی را فراهم کرده است به گونه ای که یک دوره را به صورت یک ماه آزمایشی در اختیار داشته باشد. این اکانت ۵ اندیکاتور و ۱۰ هشدار برای هر نمودار ارائه می‌دهد و بدون تبلیغات می باشد.
اکانت پرو پلاس تریدینگ ویو
هزینه ماهیانه اکانت پرو پلاس تردینگ ویو ۲۹.۹۵ دلار است و درست مثل اکانت پرو، یک دوره یک ماهه آزمایشی هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
 این اکانت شرایط استفاده از ۴ چارت در یک لایه برای شما فراهم می سازد و همینطور شرایط استفاده از ۱۰ اندیکاتور برای هر چارت در اختیار شما قرار خواهد داد. با خرید اکانت TradingView Pro قادر خواهید بود با دو دستگاه همزمان وصل شوید.
اکانت پریمیوم تریدینگ ویو
اکانت پریمیوم تریدینگ ویو با هزینه ماهیانه ۵۹.۹۵ دلار دستیابی به تمامی امکانات تریدینگ ویو را برای کاربر فراهم می‌کند.
با تهیه اکانت پریمیوم تریدینگ ویو می‌توانید به ازای هر لایه هشت نمودار داشته باشید و به طور هم‌زمان از ۵ دستگاه استفاده کنید.

سیستم تریدینگ ویو به چه صورت کار می‌کند؟
ازجمله خصوصیات دیگری که کاربران را به خرید اکانت تریدینگ ویو مشتاق می‌کند، حجم زیادی اطلاعات بازارهای مختلف است.
نکته جالب تری که وجود دارد این است که کاربران قبل از خرید اکانت تریدینگ ویو هم می‌توانند از بخش عمده‌ای از این اطلاعات که در صفحه اول سایت وجود دارد، استفاده کنند.

زمانی که شما نسبت به خرید اکانت اکانت تریدینگ ویو اقدام می نمایید و از قابلیت های پریمیوم آن برخوردار می‌شوید، به انجمن اصلی برنامه و نمودارهای منحصر به فرد آن هم دسترسی خواهید داشت.

ویژگی های تریدینگ ویو:
دستیابی به نمودارها
یکی از ویژگی های که سایت تریدینگ ویو برای شما ایجاد کرده این هست که می توانید نمودارهای ارزهای دیجیتال مورد نظرتون رو در اختیار داشته باشیند.
 به گونه ای شما با به کاگیری از سایت تریدینگ ویو، قادر خواهید بود به همه نمودارهای دارایی های موجود در بازارهای جهانی دستیابی داشته باشید.
 همینوطر با خرید واچ لیست شخصی، سهم ها، ارزهای دیجیتال و... موردنظر خود را به صورت ثانیه ای تحت کنترل داشته باشید.

ابزارهای تحلیلی تخصصی
یکی دیگر از ویژگی هیا سایت تریدینگ ویو این هست که شرایط دستیابی به ابزارهای تخصصی برای تحلیل های تکنیکال و بنیادی در این سایت قرار دارند.
 این شرایط یکی از مزیت های مهم اکانت تریدینگ ویو هست. به این ترتیب تحلیلگران با مورد استفاده قرار دادن از این ابزارها می توانید تغییرات موردنظر خودشون رو بر روی نمودارها ایجاد کرده و در اختیار بقیه کاربران قرار بدهند.

اشتراک گذاری اطلاعات
تحلیلگران می توانند با به کارگیری از این قسمت از سایت تریدینگ ویو این امکان رو دارند که همه ویژگی های و تحلیل هایی که بر روی نمودار ارزهای دیجیتال انجام دادند، با بقیه کاربران به اشتراک بگذارند تا در مورد آنها بحث و گفتگو داشته باشند. همینطور شیوه به اشتراک گذاشتن در اکانت تریدینگ ویو دارای تنوع زیادی می باشد.

تریدینگ ویو شامل چهار نوع حساب می‌باشد که این نوع 4 اشتراک به شرح زیر می باشد:
 صورت ماهانه، سالانه و دوساله.
 به منظور تهیه و شارژ اکانت تریدینگ ویو می‌توانید به سایت معتبر پبشروپرداخت مراجعه و تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 092045*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه