اطلاعات تماس
  • 092045*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105026313119272

نقد کردن درآمد یوتیوب

روش‌های نقد کردن درآمد یوتیوب کدامند؟

کد: 140105026313119272

https://bit.ly/3cGMKQ5

، (اخبار رسمی): این روزها بسیاری از افراد در ایران به دنبال راهی هستند که بتوانند کسب درآمد دلاری داشته باشند و سطح کار خود را تا حد جهانی بالا ببرند. اکنون منابع زیادی برای کار با کشور‌های خارجی، کسب درآمد از یوتیوب یا سایر سایت‌ها برای تمامی مردم جهان فراهم شده است.

این روزها بسیاری از افراد در ایران به دنبال راهی هستند که بتوانند کسب درآمد دلاری داشته باشند و سطح کار خود را تا حد جهانی بالا ببرند.

نقد کردن یوتیوب در ایران با دشواری‌هایی مواجه است اما برای حل این مشکلات در حال حاضر راه حل‌هایی ارائه شده است.

 قبل از شروع به درآمدزایی و رسیدن به مرحله نقد کردن درآمد باید ابتدا کانال شما از شرایط درآمد زایی برخوردار باشد، سپس کانال خود را به حساب گوگل ادسنس وصل کنید و پس از آن با استفاده از کارت‌های اعتباری خارجی مانند کردیت کارت و دبیت کارت حقوق خود را از یوتیوب دریافت کنید. در ادامه تک تک این مراحل را برای شما شرح خواهیم داد:

شروط اولیه برای مانیتایز شدن اکانت:

برای شروع به درآمدزایی یوتیوب کانال شما را به صورت کامل مورد ارزیابی قرار می گیرد و در صورتی که شما شرایط عضویت به عنوان پارتنر یوتیوب را داشتید می‌توانید از یوتیوب به درآمدزایی برسید. یوتیوب سه شرط مهم برای این کار در نظر گرفته است:

  • حداقل ۱۰۰۰ دنبال کننده داشته باشید
  • طی ۱۲ ماه گذشته حداقل ویدیوهای شما ۴۰۰۰ ساعت ویو گرفته باشد.
  • کانال و محتوای شما باید به قوانین YouTube Partner Program مطلع باشد و از آنها پیروی کند.
  • رای تایید صلاحیت یوتیوب موارد زیر را نیز در نظر خواهد گرفت:
  • موضوع اصلی و منحصر به فرد بودن محتوای کانال
  • ویدیوهای بیشتر بازدید گرفته شده
  • جدیدترین ویدیوهای منتشر شده
  • بیشترین نسبت زمان تماشا به تعداد ویدیوها

شیوه پرداخت‌های یوتیوب

همانگونه که قبل تر اشاره کردیم، چند مرحله برای راه اندازی پرداخت لازم است. گوگل باید از اینکه شما یک شخص حقیقی هستید و ادرس و اطلاعات بانکی متعلق به خود شما می باشد، مطمئن شود.

به این صورت که شما اولین درآمدی که کسب می کنید باید حداقل 100 دلار باشد ، پس از آن گوگل حساب شما را مورد بررسی قرار داده و بعد پرداخت‌های شما را شروع می‌کند.

شیوه ی نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران

زمانی که شما قصد دارید حساب ادسنس و قابلیت دریافت وجه از آن را وریفای کنید، گوگل لیستی در کشورهایی که می‌توان در آنها فعالیت کرد و دارای شرایط پرداخت هستند را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اکنون تمامی خدمات ارزی در ایران به وسیله وب سایت های واسط مانند پیشروپرداخت انجام می‌شود.

برای نمونه شما قادر خواهید بود انواع کارت‌های اعتباری نظیر ویزا کارت یا مستر کارت را از این شرکت‌ها به نام خود دریافت کنید اما متاسفانه این برای شارژ کردن حساب ادسنس شما کافی نیست.

به علت وجود تحریم‌ها افرادی که در ایران زندگی می‌کنند نمی توانند به طور مستقیم درآمد خودشان را از گوگل دریافت کنند و به هم خاطرنیاز است که سایر شیوه ها را مورد استفاده قرار دهند.

شیوه 1 ) استفاده از مشخصات ایرانیان خارج از کشور

در این شیوه لازم است که دوست یا فامیلی خارج از ایران داشته باشید که مشخصات پستی و بانکی خودش را در اختیاز شما قرار بدهد تا بتواند فرم ادسنس را ثبت نام و در ادامه برای دریافت درآمد مشخصات بانکی را وارد پنل ادسنس بکنید.

شیوه 2 ) به کارگیری از ام سی ان ها

به طور معمول ام سی ان ها یا شرکت های واسطه که نقد کردن درآمد را از ایران انجام می دهند که فقط درآمدهای یوتیوب را نقد می کنند.

نکته ای که وجود دارد این است که به جز تعهدات و قراردادهای که در رابطه همکاری با ام سی ان ها وجود دارد، از لحاظ فنی هر وقت که بخواهید می توانید از پنل یوتیوب چنج انجام دهید و کانال خودتان را به پنل ادسنس دیگری وصل کنید.

شیوه 3 ) پنل های اشتراکی ادسنس

افرادی هستند که به واسطه اقامت در کشورهای دیگه به عنوان های مختلف پنل ادسنس ایجاد کرده و شارژ کردن آن را انجام داده اند که می توانید با وصل شدن سایت، کانال و... در داخل اپلیکیشن خودتان درآمد را طبق مورد 3 به پنل ادسنس آنها انتقال دهید.

شیوه 4 ) ایجاد یک حساب بانکی

این شیوه اگر به درستی انجام شود، مطمئنا بهترین مدل نقد کردن درامد ادسنس خواهد بود اما به طور معمول افرادی که این شیوه را برمی گزینند نمی توانند شرایط باز کردن حساب بانکی در یک کشور دوم را داشته باشند که در این صورت یا به طور کل ایجاد نمی شود و یا ممکن است که به دلیل های مختلف حساب بانکی مسدود شود.

اما از بین این 4 شیوه در کل روش اول از همه بهتر است از طرفی این مدل همکاری ها به طور معمول از یسکری نکات منفی هم برخوردار است ولی در کل اگر تجربیات رو مرور کنیم این روش از همه بهتر است.

با توجه به توضیحات گفته شده و تحریم های موجود در ایران، به منظور نقد کردن درآمد یوتیوب از وب سایت پیشروپرداخت راهنمایی بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 092045*****
[نمایش اطلاعات]