اطلاعات تماس
  • 021468*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105226349219421

کمپرسور مفیدی

تولید و فروش انواع کمپرسورهای پیستونی و اسکرو

کد: 140105226349219421

https://bit.ly/3AlQEae

، (اخبار رسمی): شرکت هوا صنعت مفیدی در سال 1354 با نام کارخانه کمپرسورسازی ایران مفیدی با دریافت مجوز رسمی وزارت صنایع تاسیس شده است.

ارائه کمپرسور  به بازار  کمپرسور صنعتی - پمپ باد
شرکت هوا صنعت مفیدی ارائه دهند انواع کمپرسور پیستونی و پمپ باد بدون روغن و کمپرسور اسکرو می باشد

این مجموعه رضایت مشتری کمپرسورهای خود را بر اساس نیاز مشتری تولید می‌کند و از طرفی با ارائه مشاوره توسط افراد مجرب و متخصص می‌تواند پمپ باد طبق شرایط شغلی خود تهیه کند.

شرکت مفیدی سالیانه با تولید حدود 6000 دستگاه کمپرسورهای هوای فشرده اسکرو، پیستونی، کمپرسورهای بدون روغن به همراه انواع مخازن تحت فشار، همچنین با تولید دیگر محصولات متنوع با فشار و لیتراژهای گوناگون، مشغول به فعالیت است.

این واحد تولیدی با رعایت استانداردهای بین‌المللی و با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص درکلیه زمینه‌های تولید نظیر فعالیت‌های زیر قادر به پذیریش انواع سفارش از صنایع مختلف است.

  • طراحی و محاسبه هوای فشرده مورد نیاز صنایع گوناگون
  • طراحی وساخت انواع قالب ریخته‌گری
  • ماشین‌کاری کلیه قطعات
  • ساخت مخازن مختلف
  •  ساخت فیلترهای روغن‌گیر
  • تولیدکمپرسورهای بدون روغن و اسکرو

این مجموعه مفتخر است که با بیش از 50 سال سابقه در تولید کمپرسورهای هوای فشرده، خدمت کوچکی به صنایع میهن عزیزمان کرده است. تنها شعارش این است که آنچه که ما را قادر به رقابت با انواع کمپرسورهای داخلی و خارجی کرده است، دقت، کیفیت برتر، کارایی بالای محصول و نهایتاً، اعتمادی است که در مصرف کننده به وجود آمده است.

هوا صنعت مفیدی با تکیه بر توان داخلی و پرسنل مجرب، اولین فعالیت خود را با عنوان تولیدکننده کمپرسور پیستونی آغاز کرده است و اکنون با داشتن خط تولید پیشرفته و نرم افزارهای روز دنیا قادر به تولید انواع پمپ باد است.

لازم به ذکر است که این شرکت با بکارگیری پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا تمامی عملیات جوش های مخازن را به صورت اتوماتیک با بالاترین کیفیت به انجام می رساند و مطابق با استاندارد جهانی تحت انواع تست ها قرار می‌گیرد.

کمپرسور پیستونی

کمپرسورهای پیستونی این مجموعه در دو مدل با لیتراژ و مخازن متفاوت طراحی می شود و هر کدام در صنایع کاربرد خاصی دارند. در واقع این شرکت به عنوان اولین تولیدکننده کمپرسور اقدام به فعالیت کرد.

این کمپرسورها بیشتر برای مشاغلی که نیاز به هوای فشرده دارند مانند صنایع راه‌سازی، صنایع نساجی، صنایع چوب، صنایع چاپ و بسته بند و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کمپرسور اسکرو

این کمپرسور بعد از نوع پیستونی فراوانترین مورد مصرف را داراست و به دلیل ساختمان خاص داخلی که دارد، لرزش و  صدای کمتری دارد. کمپرسور اسکرو بیشتر توسط انرژی برق و بوسیله الکتروموتور کار می کند و دارای دو نوع خشک و روغنی است.

کمپرسور بدون روغن oil free

این کمپرسور همان کمپرسور پیستونی است که تنها تفاوت آن این است که بدون روغن کار می‌کند و بیشتر برای صنایع  حساس مانند بهداشتی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

کیفیت هوای تولید شده عاری از هر گونه آلودگی است و به این کمپرسور، سایلنت و یا کمپرسور دندان پزشکی نیز می‌گویند

چنانچه محصولی انحصاری و اختصاصی بخواهید می‌توانید از طریق نمایندگی معتبر ما یا شماره های سایت با کارشناسان این شرکت تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021468*****
[نمایش اطلاعات]