اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۷۷۳*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105236351619428

بورس نمایندگی تجهیزات استخر در تهران کجاست؟

کد: 140105236351619428

https://bit.ly/3SRxlNp

، تهران , (اخبار رسمی): با شروع فصل تابستان، بسیاری از افراد ورزش‌های آبی مانند استخر را برای سپری کردن اوقات فراغت خود انتخاب می‌کنند. البته استفاده از استخر، مستلزم رعایت اصول ایمنی و البته بهداشت است. به همین دلیل بسیاری از خریداران ملک، در هنگام خرید خانه ترجیح می‌دهند آپارتمان مورد نظر دارای استخر خصوصی باشد.

بورس نمایندگی تجهیزات استخر در تهران کجاست؟
بورس نمایندگی تجهیزات استخر در تهران کجاست؟

در مقابل پیمانکاران و سازندگان ساختمان نیز در سال‌های اخیر، به فراخور مساحت ساختمان و بودجه سازنده، ساخت استخر را در فرآیند طراحی و اجرای نقشه ساختمان‌های مسکونی قرار داده‌اند. به همین دلیل شاهد افزایش تقاضا برای خرید تجهیزات استخر هستیم.

تجهیزات استخر در واقع ملزوماتی هستند که برای راه اندازی و استفاده از استخر به آنها نیاز دارید. این تجهیزات را می‌توان در سه دسته کلی زیر تقسیم بندی نمود:

تجهیزات راه اندازی استخر تجهیزات تصفیه ای تجهیزات ایمنی و لوازم جانبی

برای تجهیز یک استخر مسکونی، خرید تجهیزات راه اندازی و تجهیزات ایمنی، کاملاً لازم و ضروری است اما اگر خرید لوازم جانبی در گام اول، آنقدرها ضروری به نظر نمی‌رسد. به عبارت دیگر با خرید همان دو مورد اول به راحتی می‌توانید استخر مورد نظر را تجهیز نموده و اوقات فراغت خوشی را برای خود رقم بزنید.

 به یاد داشته باشید که هنوز هم خانه‌های استخر دار، در ردیف ساختمان‌های لاکچری قرار می‌گیرند و قیمت به مراتب بالاتری در مقایسه با خانه های بدون استخر دارند!

تجهیزات ضروری راه اندازی استخر منظور از تجهیزات ضروری استخر، لوازمی است که برای راه اندازی استخر به آنها نیاز داریم و بدون وجود آنها، شنا در استخر با آب تنی در یک رودخانه تفاوتی نخواهد داشت! این لوازم نه تنها بهداشت و تمیزی آب استخر را تضمین می‌کنند، بلکه دمای آب استخر را به اندازه دلخواه تنظیم می‌نماید تا وقتی وارد آب می‌شوید، از شدت سرما یا گرمای آب، عطای آب تنی در استخر را به لقای آن نبخشید!

در نتیجه پس از طراحی و آماده سازی استخر، نوبت به آبرسانی و تجهیز آن با لوازم ضروری می‌رسد. اهمیت تجهیزات ضروری استخر تا به اینجای کار مشخص شده و حالا وقت آشنایی با این تجهیزات است. لوازم زیر در دسته بندی تجهیزات ضروری استخر قرار می‌گیرند.

پمپ تصفیه آب

یکی از مهمترین لوازم در تجهیزات استخر، پمپ تصفیه آب است که وظیفه میکروب زدایی و شفاف سازی آب استخر را بر عهده دارد. بدون استفاده از پمپ تصفیه، بعد از حداکثر یکماه، استخر شما به یک برکه کثیف و پر از جلبک تبدیل خواهد شد.

مکانیزم عملکرد پمپ تصفیه آب به این صورت است که آب از قسمت ورودی پمپ به داخل کشیده می‌شود و پس از میکروب زدایی از نقطه خروجی پمپ به استخر برمی‌گردد. پمپ تصفیه دارای یک قطعه بسیار کاربردی به نام استرینر است که وظیفه آن جمع کردن موهای شناور در آب است. به همین دلیل با نام موگیر استخر نیز در بازار شناخته می‌شود.

نکته بسیار مهم در سرویس و نگهداری از پمپ تصفیه، نظافت استرینر است. برای اینکار باسد پمپ را خاموش و فشار آن را کم کنید سپس استرینر را بیرون آورده و آن را با فشار آب به دقت پاکسازی نمایید.

فیلتر شنی

یکی دیگر از تجهیزاتی که نظافت استخر را تا حد چشم گیری افزایش می‌دهد، استفاده از فیلتر شنی است. این فیلتر مکانیزمی شبیه پمپ آب دارد و همانطور که از نامش پیداست، یک فیلتر با محتوای شن و سیلیس می‌باشد. این فیلتر هر نوع ذره‌ای به ویژه موهای داخل استخر را به راحتی از آب جدا می‌کند.

برای استفاده از حداکثر عملکرد فیلتر شنی، لازم است هراز گاهی آن را شستشو کنید تا رسوبات داخلی آن خارج شود. همچنین توصیه می‌شود هر چندسال یکبار نسبت به تعویض سیلیس فیلتر شنی اقدام نمایید تا فیلتر بهروری مناسبی داشته باشد.

کلر زن

از دیگر تجهیزاتی که به نظافت استخر کمک می‌کند و موجب ضدعفونی شدن آب استخر می‌شود، کلر زن است. کلرین و برومین موجود در کلر زن، منجر به نابودی انواع قارچ و میکروب و باکتری می‌شود و از رشد ویروس و جلبک و حشرات در آب و یا دیواره های استخر ممانعت می‌کند.

البته استاندارد تزریق کلرزن در آب بین 1.5 تا 3 ppm (یک قسمت در میلیون) است و تزریق بیش از اندازه ممکن است به پوست و چشم شناگران، آسیب برساند. 

اسکیمر و گریل

پمپ تصفیه و فلیتر شنی می‌توانند مواردی را که به عمق آب نفوذ می‌کنند و یا درون آب شناور هستند را تصفیه و پاکسازی نمایند. اما برخی از ذرات و چربی ها، روی سطح آب باقی می‌مانند و اصلا وارد سیستم تصفیه نمی‌شوند. برای از بین بردن این ذرات، دریچه های اسکیمر طراحی شده است که در عین سادگی بسیار مفید و کاربردی هستند. توجه داشته باشید که اسکیمر با دریچه سرریز آب تفاوت دارد.

لوازم گرمایشی و کنترل دما

دمای مناسب استخر، کیفیت شنا و آب تنی را تضمین می‌کند. به عبارت دیگر بخش زیادی از لذتی که از شنا در استخر می‌برید، ارتباط مستقیمی با دمای آب آن در فصول مختلف سال دارد. به همین دلیل لوازم گرمایشی نظیر پکیج گرمایشی و دیگ و مشعل برای استفاده از استخر و تنظیم دمای آن در فصل‌های مختلف سال طراحی شده است.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که افزایش و کاهش دمای آب استخر، با دمای محیط در تناسب باشد چرا که پایین آوردن زیاد دمای هوا، در فصل‌های گرم باعث تبخیر آب استخر شده و رطوبت استخر را افزایش می‌دهد و تنفس را برای شما سخت می‌کند. حتی ممکن است باعث سرگیجه به دلیل کمبود اکسیژن کافی شود.

تجهیزات ایمنی استخر تا به اینجای کار شما یک استخر آماده با تجهیزات ضروری در اختیار دارید، اما این پایان کار نیست! بدون شک تامین ایمنی استخر موضوع مهمی است که باید به آن به طور دقیق پرداخته شود. فراموش نکنید که شنا کردن از استخر و لذت بردن از این ورزش آبی پر طرفدار، مستلزم رعایت اصول ایمنی است.

 چرا که بدون استفاده از لوازم و تجهیزات ایمنی، احتمال آسیب دیدگی افراد به دلیل لیز خوردن و یا موارد مشابه بسیار زیاد است. تجهیزات زیر احتمال آسیب دیدگی را به حداقل ممکن می‌رساند.

دستگاه کنترل و نمایشگر دما و PH آب دستگیره ها و پله های ورودی استخر تیوپ و لوازم نجات شناگران کمربند و جلیقه شنا برای افراد مبتدی به کار گیری کاشی های زبر برای کف استخر به منطظور جلوگیری از لیز خوردن افراد خطوط و علائم مشخص کننده عمق آب

لوازمی که به آنها اشاره کردیم، از مهم‌ترین و ضروری‎ترین ملزومات ایمنی برای استخر است. به ویژه اگر استخر شما بزرگ است و عمق‌های مختلفی دارد و نیز افراد متفرقه با مهارت شنای مختلف از آن استفاده می‌کنند، بهتر است برای جلوگیری از حوادث ناگوار، موارد فوق را تهیه و استخر تجهیز نمایید.

لوازم جانبی استخر لوازم جانبی استخر همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، بیشتر جنبه زیبایی و افزای رفاه دارند و نبود آنها سلامتی شناگران را تهدید نمی‌کند. اما استفاده از این لوازم، کیفیت و امکانات رفاهی استخر را افزایش می‌دهد. همچنین به موجب استفاده از این لوازم، سرعت نظافت استخر را نیز افزایش می‌دهد. لوازم جانبی استخر عبارتند از:

  • برگ گیر
  • جاروی استخری
  • دما سنج کف‌شور استخر
  • تخت و صندلی استراحت
  • میز سرو تنقلات

این موارد به کاربران استخر و علاقه مندان ورزش های آبی، این امکان را می‌دهد که در کنار لذت بردن از آبت تنی و شنا در استخر، به استراحت بپردازند و در صورت نیاز، بدون خارج شدن از استخر، میان وعده غذایی خود را میل نمایند.
بورس نمایندگی تجهیزات استخر در تهران کجاست؟

حال که با تجهیزات استخر و لزوم تجهیز استخر به این ملزومات آشنا شدید، اگر در آستانه طراحی و تجهیز استخر باشید، این سوال برای شما به وجود می‌آید که بورس نمایندگی تجهیزات استخر در تهران کجاست و از کجا می‌توانیم این ملزومات را با بهترین قیمت خریداری کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم تاسیسات رشیدی یکی از نمایندگی‌های معتبر فروش تجهیزات استخر برندهای مختلف است. کلیه کالاهای موجود در این مجموعه دارای ضمانت نامه اصالت کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

همچنین مشاوره رایگان خرید تجهیزات استخر توسط کارشناسان خبره به مشتریان ارائه می‌شود. از این رو فروشگاه تاسیسات رشیدی را می‌توان مرجعی مناسب برای خرید تجهیزات دانست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۷۷۳*****
[نمایش اطلاعات]