اطلاعات تماس
  • 091393*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105256358919394

درمان بدون دارو ناباروری با طب سوزنی

معجزه طب سوزنی در درمان ناباروری و افزایش تخمدان

کد: 140105256358919394

https://bit.ly/3AnoziH

، (اخبار رسمی): طب سوزنی ممکن است جریان خون به رحم را بهبود دهد و ماهیچه‌ها را آرام سازد. در نتیجه فرصت مناسبی برای نطفه فراهم می‌سازد تا با موفقیت رشد کند.

معجزه طب سوزنی در درمان ناباروری و افزایش تخمدان
معجزه طب سوزنی در درمان ناباروری و افزایش تخمدان

ناباروری زنان نیز علل متعددی دارد. استرس زیاد، اختلالات هورمونی زنان در مغز، غده فوق کلیه و تخمدان‌ها از علت‌های اصلی نازایی هستند. ناباروری در خانم‌ها همچنین به علت اختلالات ساختاری رحم و تخمدان‌ها، کیست تخمدان، تنبلی تخمدان، فیبروم رحمی، نازک بودن ضخامت جداره رحم، برخی اختلالات ایمونولوژیک و روماتیسمی، اندرومتریوز، عوارض داروهای ضد بارداری می‌تواند ایجاد شود. دیابت، کمبود میل جنسی، مقاربت دردناک، چاقی، انسداد لوله رحمی، مشکلات ژنتیک و ایدیوپاتیک و ... نیز باعث نازایی در زنان می شود.
 

درمان ناباروری با طب سوزنی

طب سوزنی ممکن است جریان خون به رحم را بهبود دهد و ماهیچه‌ها را آرام سازد و در نتیجه فرصت مناسبی برای نطفه فراهم می‌سازد تا با موفقیت رشد کند.

در مجموع پزشکان توصیه می‌کنند در صورت تمایل برای مشورت با یک متخصص طب سوزنی برای بیماران توجه به نکاتی از جمله بررسی در مورد این روش و برنامه‌ریزی مناسب، آگاهی از روند درمان و هماهنگ کردن آن با سایر روش‌های درمانی همزمان ضروری است.

یکی از مزیت های این روش، درمان بدون درد است که موجب شده افراد بسیاری بری درمان بیماری خود به این روش روی آورند.

طب سوزنی ممکن است برای درمان بیماری‌های زنان مفید باشد و  سیستم غدد داخلی را تحریک کند. طب سوزنی یک روش درمانی در چین باستان است که از هزاران سال پیش کاربرد داشته و در این روش نقاط خاصی از بدن با سوزن‌های نازک و کوچک تحریک می‌شوند.

متخصصان این طب معتقدند وارد کردن سوزن در نقاط خاصی از بدن می‌تواند انرژی بدن را متعادل سازد.

این روش می‌تواند در درمان عارضه‌های مختلف از کنترل درد تا ناباروری مورد استفاده قرار گیرد.

اگر به دنبال یافتن بهترین مرکز تخصصی درمان ناباروری در اصفهان هستید، ما به شما دکتر علی اعتمادی متخصص طب سوزنی در اصفهان را معرفی می کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091393*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان