اطلاعات تماس
  • 091281***** - ۰۹۱۹۷۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105276364219301

رفع بوی بد لوله تخلیه سینک

چگونه از شر فاضلاب‌های بدبو خلاص شویم / روش‌های رفع بوی بد لوله سینک

کد: 140105276364219301

https://bit.ly/3cBAJeN

، تهران , (اخبار رسمی): روش‌های رفع بوی بد لوله سینک و رفع بوی بد فاضلاب به روش خانگی و آسان

چگونه از شر فاضلاب های بدبو خلاص شویم + روش های رفع بوی بد لوله سینک
رفع بوی بد فاضلاب

بیشتر مردم تا زمانی که اتفاق ناخوشایندی رخ ندهد، توجه زیادی به فاضلاب خود نمی کنند. در بسیاری از مواقع، آن اتفاق ناخوشایند یا یک زهکشی بدبو یا گرفتگی مجرای فاضلاب است. درباره دلایل بوی بد فاضلاب هنگام بارندگی چیزی می‌دانید؟

سینکها، لوله های حمام و فاضلاب آشپزخانه باید تمیز شوند تا بدبو نشوند. شمع‌های معطر یا پات‌پوری ممکن است بوی بد دهان را بپوشانند، اما برای از بین بردن کامل بوها باید منبع را بررسی کنید. با آموزش نحوه تمیز کردن زهکش ها و با تعمیر و نگهداری منظم، می توانید از بوی بد فاضلاب جلوگیری کنید.

به خواندن ادامه دهید تا بدانید چه چیزی می‌تواند باعث مسدود شدن یا بو کردن زهکشی های مختلف در خانه شما شود و چگونه فاضلاب‌های بدبو را تمیز کنید و از بوییدن آنها جلوگیری کنید.

چرا حمام من بو می‌دهد؟

چند دلیل احتمالی وجود دارد که سینک حمام شما بو می‌دهد. خوشبختانه، اگر ابزار مناسب داشته باشید، تمیز کردن فاضلاب بدبو در سینک حمام می تواند آسان باشد.

برای تمیز کردن سینک حمام و از بین بردن فاضلاب های بدبو حمام، داشتن یک تله P مناسب بسیار مهم است. P-trap قسمت منحنی لوله در زیر سینک است. قرار است با نگه داشتن آب یک مهر و موم ایجاد کند که از ورود گازهای فاضلاب به حمام جلوگیری می کند.

اگر تله P به درستی کار نکند، گازهای فاضلاب می توانند به حمام راه پیدا کنند و باعث بدبو شدن سینک شوند.

سینک شما همچنین باید دارای دریچه ای باشد که گازهای برگشتی به جایی برای رفتن می دهد. اگر بوی فاضلاب در سینک شما ناشی از مسدود شدن دریچه هوا باشد، ممکن است به کمک حرفه ای نیاز داشته باشید.

اگر بو از آبی است که از سینک شما جاری می شود و نه از فاضلاب، احتمالا چیزی در شیر آب وجود دارد که باعث ایجاد بو می شود. درپوش هواکش را بردارید و داخل آن را به دنبال هرگونه انباشته یا تفاله‌ای که می‌توانید تمیز کنید بگردید.

این که زهکشی بدبو می شود معمولاً به دفعات تمیز کردن فاضلاب بستگی دارد. همچنین ممکن است آب راکد در زهکشی سرریز شما وجود داشته باشد که می تواند باعث بوی نامطبوع شود. سینک حمام خود را به طور معمول تمیز کنید و از پاک کننده‌های فاضلاب استفاده کنید تا از هر گونه بوی بد فاضلاب جلوگیری کنید.

چرا لوله تخلیه حمام من بو می‌دهد؟

چند دلیل وجود دارد که زهکشی حمام یا وان شما بو می دهد. نحوه تمیز کردن زهکش های بدبو بستگی به شدت بوها و عوامل ایجاد بوی زهکشی دارد.

ممکن است باکتری های ایجاد کننده بو از زباله های لوله های شما تغذیه کنند. این فرآیند یک گاز سولفید هیدروژن بدبو ایجاد می کند که بویی شبیه فاضلاب یا تخم مرغ فاسد می کند.

همچنین، کپک در جایی که گرم و مرطوب است رشد می‌کند - و رشد کپک روی زباله‌ها که باعث گرفتگی فاضلاب می‌شود نیز می‌تواند باعث بوی بد شود. مهم است که فاضلاب خود را تمیز کنید تا از بوهای بدبو و سایر مشکلات تخلیه مانند کپک جلوگیری کنید. شاید بخواهید دلایل رطوبت دیوار را هم بررسی کنید.

چرا آشپزخانه من بوی فاضلاب می دهد؟

اگر فاضلاب سینک آشپزخانه شما بو می دهد، به خصوص اگر بوی فاضلاب به مشام می رسد، ممکن است یک تله P خشک داشته باشید. P-trap قسمت منحنی لوله در زیر سینک است. قرار است آب را در خود نگه دارد، که یک مهر و موم ایجاد می کند که از ورود گازهای فاضلاب به آشپزخانه شما جلوگیری می‌کند. باید همیشه آب در تله P وجود داشته باشد.

چگونه لوله‌های تخلیه فاضلاب را تمیز کنم؟

برای تمیز کردن زهکش های بدبو، از یک پاک کننده فاضلاب با کیفیت مانند Liquid-Plumr® Clog Destroyer Plus+ Pipeguard™ استفاده کنید. فرمول ژل ضخیم، گرفتگی‌های فاضلاب را حل می‌کند، از ایجاد جدید جلوگیری می‌کند و از شر بوی و بو تخلیه خلاص می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تمیز کردن فاضلاب‌های بدبو و نگهداری زهکشی در سرتاسر خانه، مقاله ما را در مورد نکات لوله کشی بهاره برای زهکشی های خود بررسی کنید.

چگونه بوی بد فاضلاب را رفع کنم؟

مرحله 1:
اگر بو از سینکی می آید که به ندرت استفاده می شود، فاضلاب خود را بشویید تا مطمئن شوید که P-trap شما با آب پر شده است. وقتی پر شود، تله P می تواند کار خود را انجام دهد، یعنی ایجاد یک مهر و موم هواگیر که از خروج بوی بد فاضلاب یا سپتیک جلوگیری می کند.

همچنین ممکن است مشکل لوله تخلیه یا دریچه وجود داشته باشد. این ممکن است شامل آسیب لوله یا انسداد در دریچه شما باشد.

همچنین می توانید با ترکیبی از جوش شیرین و سرکه، مجراها را خوشبو کرده و به زهکشی های بدبو کمک کنید. این مواد، زمانی که با هم استفاده می شوند، گاهی اوقات می توانند به پاک کردن گرفتگی های فاضلاب نیز کمک کنند.

مرحله 1:
برای این فرآیند، با ریختن یک قابلمه آب جوش در زهکش شروع کنید.

گام 2:
سپس مخلوطی از یک فنجان جوش شیرین و یک فنجان سرکه را در آبکش بریزید.

مرحله 3:
دوشاخه تخلیه را وارد کنید یا فیلتر را ببندید و 5 تا 10 دقیقه صبر کنید.

مرحله 4:
سپس، زهکش را با یک قابلمه آب جوش دیگر بشویید.

چرا ماشین ظرفشویی من بوی فاضلاب می دهد؟

اگر ماشین ظرفشویی بد بو دارید، ممکن است به این دلیل باشد که ظروف خود را به درستی قبل از قرار دادن آن ها آبکشی نمی کنید. ذرات غذا می توانند در فیلتر و شکاف ماشین ظرفشویی شما جمع شوند و به مرور زمان باعث ایجاد بوی نامطبوع شوند.

برای جلوگیری از بوی بد ماشین ظرفشویی یا زهکشی، مهم است که بدانید چگونه ماشین ظرفشویی خود را مرتباً تمیز کنید.یکی از راه های جلوگیری از تجمع مواد غذایی، استفاده صحیح از ماشین ظرفشویی است. یک قانون بزرگ این است که بشقاب‌ها، ظروف نقره، کاسه‌ها و سایر اقلام را قبل از رفتن به ماشین ظرفشویی کاملاً بتراشید و آبکشی کنید.

بسته به آشفتگی، احتمالاً نیازی نیست که بشقاب‌ها را با صابون بشویید، بلکه غذا را بشویید و ظروف را تمیز بشویید. اگر این کار را انجام ندهید به این معنی است که ذرات بزرگ غذا می توانند در رنده ها (سیستم تخلیه ماشین ظرفشویی شما) گیر کنند. این می تواند منجر به گرفتگی شود که از تخلیه آب جلوگیری می کند یا باعث ایجاد بوی بد در ماشین ظرفشویی می شود.

اگر مواد غذایی در سیستم تخلیه ماشین ظرفشویی شما گیر کرده است، آن را بردارید. سپس، از یک اسفنج تمیز برای پاک کردن محل استفاده کنید. همچنین، می‌توانید یک پاک‌کننده فاضلاب شیمیایی را نیز در زباله‌های خود بریزید. این کمک می کند تا همان لوله کشی مورد استفاده ماشین ظرفشویی تازه شود و بوی تازه و مرکباتی باقی بماند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

lolehbazkon

ارائه خدمات لوله بازکنی در تهران لوله بازکنی پیروزی لوله بازکنی افسریه

اطلاعات تماس
  • 091281***** - ۰۹۱۹۷۶*****
[نمایش اطلاعات]