اطلاعات تماس
  • 021225*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106016372319310

معتبرترین طلا فروشی های آنلاین ایران

معتبرترین طلا فروشی های آنلاین ایران

کد: 140106016372319310

https://bit.ly/3Ko3cBl

، (اخبار رسمی): جالب است بدانید در اکثر کشورهای خارجی فروشگاه های معتبر فروش طلا به صورت تک برند کار میکنند. مثل ایران نیستند که از هر برند و مدلی طلایی در فروشگاهشان موجود باشد.

معتبرترین طلا فروشی های آنلاین ایران
معتبرترین طلا فروشی های آنلاین ایران

این روزها خرید طلا غیر از بحث زینتی، تبدیل به یک نوع سرمایه گذاری شده است. همه افراد به دنبال راهی هستند که بتوانند سود بیشتری کنند. اما به این مسئله هم فکر میکنند که از فروشگاه های معتبر خرید طلا داشته باشند که مبادا کلاه سرشان برود.

امروز بزرگترین و بهترین طلا فروشی های جهان و ایران را با هم مقایسه می کنیم و در آخر به شما خواهم گفت اگر بخواهید سود بیشتری کنید آیا باید « از کشورهای دیگر طلا بخرید و در ایران بفروشید یا برعکس؟»

معتبرترین طلا فروشی های دنیا

جالب است بدانید در اکثر کشورهای خارجی فروشگاه های معتبر فروش طلا به صورت تک برند کار میکنند. مثل ایران نیستند که از هر برند و مدلی طلایی در فروشگاهشان موجود باشد.

بلکه هر فروشگاه صرفاً نمایندگی برند خاصی را دارد و شما با خیال راحت طلایی از یک برند خاص را خریداری میکنید. که البته با طراحی های بی نظیری که دارند واضح است که قیمت بالایی هم دارند.

کارتیر

شما به هر کشوری که سر بزنید و در بازارهای آن برای خرید طلا قدم بزنید، فروشگاه های معتبر خرید طلا کارتیر را مشاهده خواهید کرد.

برند کارتیر از سال 1847 در پاریس فرانسه متولد شد. کاتیر از مشهورترین جواهر سازانی است که برای پادشاهان تاج ساخته است. ده ها عضو سلطنتی از کشورهای مختلف تاج‌های ساخت برند کارتیر را سر کرده اند.

بهترین طلا فروشی آنلاین معتبر در ایران

و اما زمان آن رسیده که معتبرترین طلا فروشی های ایران را به شما معرفی کنیم.

جالب است بدانید که ایران رتبه پنجم کشورهایی را دارد که بیشترین طلا را می خرند. و از سال 96 آمار خرید طلا در ایران بیشتر از قبل شده است.

شما میتوانید بدون حضور در فروشگاه های فیزیکی، از بهترین طلا فروشی ها به صورت آنلاین خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی ساعت چی

فعالیت ساعتچی در عرصه تجارت جواهرآلات محصولات متنوع و گسترده ای را (از قبیل انواع دستبند، گردنبند، انگشتر، گوشواره، پابند، آویز ساعت و سنجاق سینه) پوشش می دهد.

محصولات ساعتچی همزمان با ارائه عمده به عرضه کنندگان زیورآلات طلا در سراسر کشور، در سه شعبه تهران (بازار، سام سنتر، آواسنتر) عرضه میگردد.

گالری ساعتچی برای رفاه حال بیشتر مشتریان گرامی اش در سال 97 با راه اندازی سایت اینترنتی خود، به عرضه آنلاین محصولات طلا و ارائه خدمات اینترنتی زیورآلات نیز مبادرت نموده است.

فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد

طلا فروشی آنلاین هنزاگلد ، با استفاده از تجارب صاحب نظران و پیشکسوتان بازار طلا و تلفیق آن با ایده های جوانان توانسته طلای ساخته شده بدون واسطه و با تنوع کم نظیر برای شما فراهم کند

فروشگاه آنلاین طلا هنزاگلد، با توزیع و تولید محصولات متنوع و شیک اعم از خرید انگشتر طلا، دستبند طلا، گوشواره وگردنبند طلا بهترین پکیج و محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار داده است .

امتیاز ویژه ای که گالری هنزاگلد در بین همه فروشگاه ها به خود اختصاص داده و آن را نسبت به بقیه طلا فروشی ها برتر نشان داده است این است که:

  • کلیه محصولات ارایه شده دارای ضمانت طلای 750
  • 7 روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت اصالت کالا
  • گارانتی تعمیر به صورت مادام العمر
  • ارسال رایگان

و همچنین شما می توانید درخواست طراحی مورد نظرتان را برای هنزا ارسال کرده تا پس از بررسی و برآورد، طلای خاص مورد نظرتان را تولید و دریافت نمایید.

گالری هنزا، طلاهایی از برندهای جهانی را جمع آوری کرده و شما میتوانید طلاهای خاص و ناب از برندهای معتبری که گفته شده را به راحتی با همان کیفیت اصلی، در ایران خرید کنید.

هنزاگلد در حال حاضردر کالکشن خود برندهای جهانی کارتیر، تیفانی، هرمس، دیوید یورمن، ورساچه، بولگاری و … را دارد

از دست ندهید: خرید جدید ترین دستبند های طلا

فروشگاه اینترنتی دی جی زرگر

دیجی زرگر با هدف توسعه و تحول صنعت طلا و جواهر فعالیت خود را آغاز کرد. اگر بخواهیم درباره دی جی زرگر بنویسیم باید گفت که فروش آنلاین دی جی زرگر برای طلافروشان هم تجربه‌ی هیجان‌انگیزی بود، چون تاکنون فقط بصورت حضوری طلا فروخته بودند.

دلیل آن این بود که اولین پلتفرم در حوزه طلا و جواهر هست که با چالش‌های زیادی مواجه شده است. همچنین مسیر سختی را در سازمان‌ها و ارگان‌های ارئه‌دهنده خدمات و مجوزهای معتبر، پشت سر گذاشته، اما دست از تلاش برنداشته چون به آینده‌‌ی این کسب و کار و اشتیاق و اراده اعضای فعال و خلاق تیم‌ دیجی زرگر ایمان داشته‌اند.

فروشگاه اینترنتی پرسته

هدف از شکل‌گیری گالری پرسته، طراحی، تولید و عرضه‌ی طلاهای دست‌ساز به سبکی نو و جذاب بود تا طیف گسترده‌ای از اقشار جامعه را تحت پوشش خود داشته باشد.

تنوع محصولات و موادی که در ساخت دست‌سازه‌های طلایی این مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار بالاست. همین امر سبب شده تا افراد مختلف با هر سلیقه و هر بودجه‌ای توان خرید طلا از گالری پرسته را داشته باشند.

پرسته از بخش‌های متفاوتی تشکیل شده است که از جمله می‌توان به گروه طراحی، بخش ساخت زیورآلات چرمی، کارگاه، مخراجی و … اشاره کرد. چرم‌های گالری پرسته از فلورانس ایتالیا و برند «کیاروجی» تهیه می‌شود.

فروشگاه اینترنتی ربیعی

این مجموعه توسط جناب آقای مجید ربیعی که از سال ۱۳۶۲ قدم به عرصه صنف طلا و جواهر گذاشتند و همچنین پسران ایشان، آقایان میلاد ربیعی و علی ربیعی مدیریت می شود.

گالری طلا ربیعی با بیش از نیم قرن فعالیت در صنعت طلا و جواهر یکی از پیشتازان این حوزه است.

گالری ربیعی به منظور ارج نهادن به خواسته‌های مشتریان خود، امکان خرید آنلاین را از طریق وبسایت و اینستاگرام فراهم کرده است.

فروشگاه اینترنتی آزادی گلد

برند طلای آزادی با حفظ کیفیت محصولات خود در خرید های اینترنتی و همچنین قیمت مناسب تر و سهولت بیشتر، فعالیت خود را در عصر تکنولوژی ارتقا داده است.

شرکت تولیدی طلای آزادی توانسته است مدل های جدید و پیشگام را با استفاده از تکنولوژی پرینت های سه بعدی با کمیت بالا پشتیبانی کند.

از کشورهای دیگر طلا بخرید، در ایران بفروشید

همانطور که گفته شد یکی از راه های رسیدن به سود بیشتر خرید و فروش طلا است. اما سوالی که پیش آمده این است که میتوان طلای ایرانی را در کشور های دیگر فروخت؟ و یا میتوان طلای خارجی را در ایران فروخت؟

جواب ما به شما نه است.

اگر شما طلایی بخرید که متعلق به یک برند خارجی باشد، همان برند خارجی در کشورهای دیگر به ویژه در کشورهای اروپایی، آن طلا را از شما نمی خرد زیرا می‌گویند کار ما فروش طلا است.

به همین دلیل باید سراغ فروشگاه های دست دوم فروش مراجعه کنید که این کار خالی از ریسک نیست.

همچنین اگر طلایی از خارج از کشور خریداری کرده باشید، برای فروش آن در ایران، در بخش‌های مختلف از جمله وزن، عیار و… مورد بررسی و کارشناسی قرار می‌گیرد و سپس براساس اطلاعات به دست آمده و برمبنای قیمت روز فروشنده طلا را می‌خرد.

البته باید فاکتور خرید طلا (برای هر کشوری که باشد) را به همراه داشته باشید.

به این علت که قوانین کشورها متفاوت است باید ابتدا کشورهایی را پیدا کنید که بحث خرید طلا را دارند.

اما به طور کلی اگر بخواهیم بررسی کنیم، قیمت طلا در تمام دنیا یک رقم ثابتی دارد.

واحد وزنی اونس طلا یک عدد بر حسب دلار است که روزانه تعیین می شود و کل طلافروشان در سراسر دنیا (و همینطور خریداران) از آن پیروی می‌کنند.

جالب است بدانید که علیرغم ایران، در کشورهای خارجی عیارهای مختلف طلا مرسوم است، به فرض مثال در استانبول طلای عیار 14 بسیار مرسوم تر از عیار 18 است و ممکن است زمان خرید طلا شما را به اشتباه بیاندازد و تصور کنید که قیمت طلا در ترکیه ارزان تر از ایران است! در صورتی که عیار آن طلا پایین تر بوده است.

سخن آخر ...

تمامی فروشگاه‌های گفته شده در این مطلب از معتبرترین طلا فروشی‌های آنلاین هستند که می‌تواند خرید خود را با خیال آسوده و بدون اندکی تردید انجام دهید.

چرا که هر یک از فروشگاه‌های بالا زیر مجموعه اتحادیه بازار طلا کشور  و دارای نماد اعتماد هستند. همچنین میتوانید برای خرید حضوری به آدرس ثبت شده در وبسایت هریک از فروشگاه های بالا مراجعه کنید.

همچنین برای خرید طلا در خارج از کشور حتما از طلافروشی‌های معتبر و با فاکتور ممهور به مهر طلا فروشی خرید کنید.

منبع : هنزاگلد

تولید محتوا وتوسعه : تیم سئو سایت در اصفهان کارینووب

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021225*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی