اطلاعات تماس
  • 021225*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107256774419310
در دسترس نیست

نرخ روزانه انگشتر طلا

نرخ انگشتر طلا

کد: 140107256774419310

، (اخبار رسمی): نرخ انگشتر طلا چیزیست که هر روز دارای نوسان است. بازار طلا و جواهر همیشه گرم است و مشتری های خودش را دارد. به همین دلیل اکثر فروشگاه های سنتی اقدام به فروش آنلاین محصولات خود کرده اند.

نرخ انگشتر طلا
نرخ انگشتر طلا

نرخ انگشتر طلا چیزیست که هر روز دارای نوسان است. بازار طلا و جواهر همیشه گرم است و مشتری های خودش را دارد. به همین دلیل اکثر فروشگاه های سنتی اقدام به فروش آنلاین محصولات خود کرده اند.

نرخ انگشتر طلا چیزیست که هر روز دارای نوسان است. بازار طلا و جواهر همیشه گرم است و مشتری های خودش را دارد. به همین دلیل اکثر فروشگاه های سنتی اقدام به فروش آنلاین محصولات خود کرده اند.

چیزی که در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم نرخ خرید انگشتر طلا در فروشگاه های مختلف است. چرا که بعضی از فروشگاه ها قیمت بیشتر و یا کمتری نسبت به دیگر همکاران خود دارند.

نرخ انگشتر طلا چگونه محاسبه می شود؟

قیمت خرید طلا چگونه محاسبه می شود؟ غیرممکن است که به یک طلافروشی بروید و دوست نداشته باشید بدانید قیمتی که به شما می گویند از چه طریقی به دست می آید.

همیشه شاهد بوده ایم که طلافروشان اعداد و ارقام زیادی را در دستگاه محاسبه می کنند و در نهایت قیمت را به ما می گویند، اما هرگز نگفته اند که چگونه قیمت طلا محاسبه می شود؟

فرمول اصلی محاسبه قیمت طلا در ادامه آمده است، این فرمول در همه فروشگاه ها یکسان است و طبق همین قیمت انگشتر طلا محاسبه می شود. اما تفاوت قیمت در فروشگاه های مختلف، موارد دیگری است که در ادامه بررسی می شود.

7 درصد سود طلافروش + (وزن طلا × (اجرت ساخت + قیمت یک گرم طلای ۱۸ عیار)

همانطور که می بینید به غیر از وزن طلا و قیمت یک گرم طلا موارد دیگری نیز در نرخ طلا دخیل هستند که گران تر بودن یا ارزان تر بودن یک انگشتر طلا به همین موارد بستگی دارد.

سود طلا فروش

سود طلا فروش مقداری نیست که هر مغازه داری بتواند آن را تغییر دهد و مقدار دلخواه را اعمال کند. این قیمت را اتحادیه معادل 7 درصد تعیین کرده است و طلا فروش باید دقیقاً همین مقدار را محاسبه کند.

اجرت ساخت

هزینه ای که بابت ساخت طلا به طلا ساز داده می شود اجرت ساخت نام گذاری شده.

طلاهای مختلف اجرت ساخت متفاوتی دارند، اگر مدل طلایی به روز باشد قیمت آن بیشتر می شود. یعنی به طور کلی دستمزد ساخت زیورآلات بر اساس طرح آنها تعیین می شود و نرخ مصوبی برای تعیین دستمزد وجود ندارد!

دیجی کالا – خرید آنلاین هر چیزی

هر زمان که اقدام به خرید آنلاین طلا کردید می توانید روی دیجی کالا حساب کنید. دیجی کالا یک وب سایت فروشگاهی معتبر و شناخته شده برای کل ایران است. هر چیزی که بخواهید می توانید با بهترین قیمت از دیجی کالا سفارش دهید.

بررسی نرخ انگشتر طلا در فروشگاه آنلاین دیجی کالا

حدود نرخ انگشتر طلا در دیجی کالا از 300 هزار تومان تا 11 میلیون تومان قیمت خورده است. که این نرخ نشان دهنده فروش انگشتر با قیمت های مناسب برای عموم افراد می باشد.

این فروشگاه به علت بازدید بالای عموم مردم سعی در فروش محصولات با حاشیه سود مناسب و همچنین قیمت قابل توجیه برای مشتریان خود می کند. و صد البته این محصولات برای خاص پسندان و برند پسنتان مورد پسند نخواهد بود.

دیجی کالا امروز به فروشگاه همه چی فروش تبدیل شده است و به همین دلیل نمی توان به همه محصولات موجود در آن اعتماد نمود ولی پر واضح است که این فروشگاه بزرگترین و پرفروشترین فروشگاه آنلاین در ایران است.

دیجی زرگر – اولین فروشگاه آنلاین طلا

فروشگاه آنلاین طلا دیجی زرگر از سال 1395 شروع به کار کرد. این تیم قوی تصمیم گرفت مدل جهانی معاملات طلا را در بازار ایران راه اندازی کند.

بررسی نرخ انگشتر طلا در فروشگاه آنلاین دیجی زرگر

حدود  نرخ انگشتر طلا در این فروشگاه از 300 هزار تومان شروع و تا 50 میلیون تومان قیمت خورده است. این فروشگاه به علت تخصصی بودن در این حوزه طلا محصولات بیشتر و متنوع تری را به کاربران نمایش می دهد و  البته جزو فروشگاه های گران قیمت در این حوزه به حساب می آید.

با یک نگاه میتوان دریافت که محصولات این فروشگاه بیشتر برای یک گروه از سلایق جذاب است و برای بیشتر افراد از جمله بانوانی که به دنبال انگشتر های شیک و زیبا هستند، آنچنان جذابیتی ندارد!

در این فروشگاه بیشتر به انگشتر های پر زرق و برق و سنگین پرداخته شده و همین علت باعث شده پاسخگوی بقیه سلیقه ها نباشد.

هنزا گلد – مجموعه ای کم نظیر برای خاص پسندان

هنزاگلد گام بزرگی در صنعت تولید طلا برداشته است. علاوه بر فروشگاه فیزیکی واقع در تهران، وب سایت این مجموعه انواع زیورآلات برند و کلاسیک را موجود دارد.

این مجموعه خدمات زیادی برای مشتریان خود عرضه می کند تا آنها را تبدیل به مشتریان دائمی خود کند. زمانی که از مجموعه هنزاگلد خرید می کنید 5 درصد از قیمت کل خریدتان در کیف پولتان ذخیره می شود و برای خرید های بعدی می توانید از آن استفاده کنید.

از بهترین ویژگی های این فروشگاه میتوان به دریافت تنها 7 درصد اجرت ساخت برای همه محصولاتش اشاره کرد.

بررسی نرخ انگشتر طلا در فروشگاه آنلاین هنزاگلد

بررسی نرخ انگشتر طلا در گالری هنزا، حدود قیمت را از 1.5 میلیون تومان تا 25 میلیون تومان نشان می دهد. این فروشگاه آنلاین طلا همانند فروشگاه دیجی زرگر به صورت اختصاصی در حوزه فروش ملزومات طلا فعالیت دارد، ولی با این تفاوت که محصولات این گالری بیشتر برای خاص پسندان جمع اولی شده است.

با نگاه اجمالی به انگشتر های طلای موجود در این فروشگاه به خاص بودن محصولات آن پی می بریم، حتی انگشتر های کم قیمت این فروشگاه نیز بسیار شیک و جذاب هستند که مهم بزرگترین وجه تمایز این فروشگاه نسبت به سایر طلا فروشان است.

البته اگر انگشتر با قیمت های مناسبتر در این فروشگاه موجود بود می توانست جذابیت آن را دوچندان کند.

گالری هنزا برای ارائه تضمین به مشتریان خود گارانتی مادام مالعمر  و فاکتور رسمی ضمانت اصالت کالا به همه محصولات خود ارائه میدهد ولی عدم وجود اینماد می تواند کمی مشتریان را با تردید مواجه کند، که البته مشتریان اگر کمی کنج و کاو کنند به معتبر بودن این گالری پی خواهند برد.

ساعتچی – انتخاب، مقایسه و خرید طلا

گالری ساعتچی از دیگر مجموعه های فروش آنلاین طلا است. این فروشگاه مجموعه بزرگی از انواع طلا و جواهرات را موجود دارد که همه روزه با پست پیشتاز و ارسال درون شهر تهران با پیک انجام می دهد.

این مجموعه تعمیرات محصول شامل جوش دادن زنجیر، آبکاری، پرداخت، سوارکردن نگین و... را رایگان انجام می دهد. فقط هزینه پیک رفت و برگشت محصول به کارگاه بر عهده مشتری می باشد.

بررسی نرخ انگشتر طلا در گالری ساعتچی

نرخ انگشتر طلا در این گالری از 500 هزار تومان شروع و تا 22 میلیون تومان است.

وجه تمایز این فروشگاه را میتوان به تنوع اجناس آن در نظر گرفت ، که میتواند برای همه افراد جذاب باشد. البته تعمیرات طلا هم به صورت رایگان انجام می گرد. البته دسته محصولات این فروشگاه را نمیتوان جزو دسته محصولات خاص قرار داد.

در آخر ...

پیشنهاد میکنیم برای خرید انگشتر طلا ، اگر به دنبال قیمت های پایین هستید فروشگاه دیجی کالا محصولات کم قیمت را در این حوزه ارائه میدهد ، اگر به دنبال انگشتر های درشت و سنگین هستید، دیجی زرگر میتواند انتخاب مناسبی باشد و همچنین اگر به دنبال انگشتر های خاص هستید گالری هنزاگلد میتواند بهترین انتخاب شما باشد.

منبع: هنزاگلد

تولید محتوا و توسعه: گروه سفارش طراحی سایت کارینو

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021225*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی