اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010608638799545

فروشنده بدون مجوز فروش سیم کارت!

چطور از کلاهبرداری در خرید سیم کارت 0912 جلوگیری کنیم؟

کد: 14010608638799545

https://bit.ly/3Aw34er

، تهران , (اخبار رسمی): چطور در خرید سیم کارت ۰۹۱۲ از کلاهبرداری جلوگیری کنیم؟ از فروشنده داری جواز کسب و نمایندگی همراه اول خرید کنیم. تا حد امکان از سایت های واسط و آگهی کننده خرید سیم کارت ۰۹۱۲ نداشته باشیم. اگر قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ فریبنده و غیرمتعارف بود زنگ خط است و باید تحقیق بیشتری کنید.

چطور از کلاهبرداری در خرید سیم کارت 0912 جلوگیری کنیم؟
چطور از کلاهبرداری در خرید سیم کارت 0912 جلوگیری کنیم؟

فرض کنید شما قصد خرید سیم کارت ۰۹۱۲ کد ۱ دارید، قیمت روز این کد در تابستان ۱۴۰۱ از ۵۵ میلیون تومان شروع می شود، پس اگر شما آگهی سیم کارت ۰۹۱۲ کد ۱ با قیمت ۴۰ میلیون تومان دیدید قطعا کلاهبرداری است

قیمت سیم کارت نقش تعیین کننده ای در جذب مشتری دارد، گاهی قیمت بعضی سیم کارت های ۰۹۱۲ بصورت بسیار عجیبی پایین است و همین اولین زنگ خطر برای شماست!

چرا قیمت نامتعارف ( قیمت پایین ) در خرید سیم کارت ۰۹۱۲ زنگ خط است؟!

فرض کنید شما قصد خرید سیم کارت ۰۹۱۲ کد ۱ دارید، قیمت روز این کد در تابستان ۱۴۰۱ از ۵۵ میلیون تومان شروع می شود ، پس اگر شما آگهی سیم کارت ۰۹۱۲ کد ۱ با قیمت ۴۰ میلیون تومان دیدید قطعا کلاهبرداری است و این اولین زنگ خطر برای شماست.

سایت های آگهی سیم کارت هیچ مسئولیتی در قبال خرید شما ندارند!

سایت های واسط و آگهی فقط و فقط آگهی ها را بدون هیچ بررسی و اعتبار سنجی منتشر می کنند و محل مناسبی برای خرید امن سیم کارت ۰۹۱۲ نبوده و نخواهند بود!

فروشنده بدون مجوز فروش سیم کارت!

سومین زنگ خط فروشنده بدون مجوز است که به واسطه سایت های آگهی دهنده بدون هیچ شناختی اقدام به فروش سیم کارت ۰۹۱۲ می کند ، این افراد با قیمت های غیر واقعی قصد به دام انداختن مخاطبان را دارند!

چطور در خرید سیم کارت ۰۹۱۲ از کلاهبرداری جلوگیری کنیم؟

 از فروشنده داری جواز کسب و نمایندگی همراه اول خرید کنیم.

تا حد امکان از سایت های واسط و آگهی کننده خرید سیم کارت ۰۹۱۲ نداشته باشیم.

اگر قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ فریبنده و غیرمتعارف بود زنگ خط است و باید تحقیق بیشتری کنید.

درباره ما

۰۹۱۲ سیم دات آی آر اولین سایت مستقل فروش سیم کارت که تمامی خطوط درج شده متعلق به مجموعه نمایندگی همراه اول محبی می باشد و بیش از یک دهه با مجوز رسمی از اتحادیه مخابرات و نمایندگی رسمی همراه اول فعالیت می کند.

مجموعه نمایندگی همراه اول محبی اولین سایت مستقل با نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که خرید آسان و امن را برای شما به ارمغان می آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه فروش آنلاین سیم کارت

0912sim.ir سامانه خرید و فروش سیم کارت اولین سایت رسمی و مجاز فروش سیم کارت با مجوز رسمی از اتحادیه محترم دستگاه های مخابراتی ، نمایندگی رسمی همراه اول ، دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مجوز رسمی از وزارت ارشاد اسلامی است.

اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]