اطلاعات تماس
  • 021551*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106096389819524

لیست قیمت انواع فریزر صندوقی

راهنمای خرید و قیمت یخچال فریزر صندوقی صنعتی و خانگی و قدیمی

کد: 140106096389819524

https://bit.ly/3KzkDij

، (اخبار رسمی): فریزر صندوقی به عنوان یکی از کاربردی ترین تجهیزاتی می باشد، که در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، هایپر مارکت ها، سوپرمارکت ها، هایپر استارها و... مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به این که فریزرهای صندوقی فضای کم تری را اشغال می‌کند، ولی می‌توانند حجم زیادی از محصولات را در خود جای می‌دهند.

راهنمای خرید و قیمت یخچال فریزر صندوقی صنعتی و خانگی و قدیمی
راهنمای خرید و قیمت یخچال فریزر صندوقی صنعتی و خانگی و قدیمی

یخچال فریزر صندوقی در مدل‌های مختلف (یخچال بستنی، یخچال بخواب خانگی و طرح قدیم) طراحی و تولید می شوند. فریزر خوابیده مغازه در مقایسه با فریزر ایستاده قابلیت جاگیری محصولات بیشتری دارد.

فریزر صندوقی

فریزر صندوقی یکی از کاربردی ترین تجهیزات سرمایشی می باشد، که در خانه ها، فروشگاه های زنجیره ای، آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها می باشند. با توجه به این که یخچال صندوقی نسبت به مدل های ایستاده فریزر فضای کمتری را اشغال می کنند، ولی در عوض می توانند محصولات زیادی را در خود نگه دارند، بسیار پرطرفدار هستند. یخچال فریزر صندوقی در مدل های مختلف (یخچال بستنی، یخچال بخواب خانگی و طرح قدیم) طراحی و تولید می شوند. فریزر خوابیده مغازه در مقایسه با فریزر ایستاده قابلیت جاگیری محصولات بیشتری دارد.

جنس شیشه‌های به کار گرفته شده در تولید فریزر صندوقی بدون برفک از نوع شیشه ای نشکن و محدب  است و برق مصرفی فریزرصندوقی 220 ولت است،  همین موضوع باعث می شود تا کمترین میزان انرژی را مصرف کنند. 

به این دلیل به آن‌ها فریزر صندوقی کم مصرف هم می گویند. در یخچال صندوقی شیشه های خم در سبدهای آن قرار داده شده، تا شما بتوانید به راحتی محصولات مختلف را به صورت منظم و در سبدهای جداگانه قرار بگیرند. همین موضوع باعث می شود، تا بتوانید به راحتی به محصولات مختلف داخل سبد دسترسی داشته باشید.
جنس بدنه ی یخچال بستنی مغازه ای از نوع استیل یا گالوانیزه طراحی می شود، و قابلیت درج استیکر (میهن، دومینو، دایتی، کاله، پاک) و یا لوگوی مد نظر کسب و کار شما بر روی بدنه ی آن وجود دارد.

ابعاد فریزر :

  • 400 لیتر

طول: 120، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتی متر

  • 500 لیتر

طول: 150، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتی متر

  • 600 لیتر

طول: 160، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتی متر

  • 650 لیتر

طول: 165، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتی متر

  • فریزر بدون برفک خانگی (تک درب و دو درب)

طول: 105، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتی متر

  • فریزر 4 درب استیل

طول: 120، عرض: 68 ، ارتفاع: 90 سانتی متر

  • فریزر 6 درب استیل

طول: 125، عرض: 65، ارتفاع: 90 سانتی متر

فریزر بدون برفک در گنجایش های مختلف (260 تا 650 لیتری) تولید می شوند که کوچک ترین سایز این نوع از فریزرها، فریزر 150 لیتری درب شیشه ای است، این فریزرها به عنوان بهترین گزینه برای نگهداری مرغ، ماهی ها و... هستند و چون دارای درب های شیشه‌ای هستند، پس مشتریان می‌توانند محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنند.

انواع یخچال صندوقی

  • یخچال صندوقی خانگی (فریزر صندوقی برای منزل)

یخچال صندوقی کوچک خانگی با گنجایش 260 لیتری در دو مدل تک درب و دو درب طراحی و تولید می شوند. یخچال خوابیده خانگی با توجه به ابعادی که دارند، قابلیت استفاده در منزل و یا سوپرمارکت ها و مغازه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. یخچال فریزر صندوقی خانگی مجهز به قفل و کلید هستند، و مناسب برای نگهداری از انواع مواد غذایی و آزمایشگاهی می باشند. جنس بدنه فریزر خوابیده خانگی از نوع گالوانیزه می باشد، و قابلیت استفاده در هر منطقه ای را با هر شرایط آب و هوایی را دارند. تعداد سبدهای در نظر گرفته شده برای یخچال فریزر زمینی تک درب 5 سبد و برای فریزر صندوقی خانگی 2 سبد بزرگ در نظر گرفته شده است. نوع ترموستات در نظر گرفته شده برای فریزر خانگی صندوقی از نوع مکانیکی می باشد، تا بتوانید دمای داخل یخچال بخواب خانگی را تنظیم و کنترل کنید. قیمت فریزر خانگی با توجه به مدل انتخاب شده، نوع موتور، جنس بدنه، و... تعیین می شود. شما می توانید جهت استعلام قیمت یخچال صندوقی خانگی با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید، و نسبت به خرید فریزر صندوقی خانگی اقدام کنید.

  • فریزر صندوقی درب شیشه ای

یخچال بستنی صندوقی در گنجایش های مختلف 300 لیتری، 400 لیتری، 500 لیتری و 650 لیتری تولید می شود، و مناسب جهت فریزر کردن انواع بستنی، محصولات پروتئینی و فراورده های گوشتی می باشد. درب های فریزر صندوقی درب کشویی به صورت محدب و جنس آن از نوع شیشه ی سکوریت نشکن می باشد. جنس بدنه ی یخچال بستنی میهن از ورق گالوانیزه می باشد، و برای جلوگیری از هدر رفت انرژی دارای تزریق فوم پلی اورتان می باشد، و در قسمت زیرین فریزر صندوقی بزرگ و کوچک چهار چرخ تعبیه شده، تا سبب سهولت در جابه جایی آن گردد. نکته ای که حائز اهمیت در مورد یخچال فریزر صندوقی بستنی استفاده از گاز سرد کننده مبرد فریون می باشد. ترموستات فریزر صندوقی بستنی به صورت دیجیتال می باشد، و یخچال بستنی درب شیشه ای دارای برفک زدای دستی می باشد.

  • فریزر خوابیده استیل

فریزر صندوقی طرح قدیم دستگاهی کاربردی برای سوپرمارکت ها، آشپزخانه ها، رستوران و هتل‌ها، مرغ فروشی‌ها و... است. با توجه به این که یخچال فریزر خوابیده دمای صفر دارند، می توان از فریزر بستنی قدیمی برای منجمد کردن و حفظ تازگی محصولاتی مانند گوشت، مرغ، ماهی، میگو استفاده کرد.

با توجه به این که در طراحی یخچال بستنی قدیمی از بهترین و باکیفیت قطعات استفاده می شود. یخچال خوابیده قابلیت استفاده در تمام شرایط آب و هوایی (شرجی و مرطوب) مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت فریزر صندوقی استیل هم با توجه به نوع فریزر (خشک کن و یا معمولی)، تعداد درب، نوع موتور تعیین می شود. یخچال بستنی قدیمی در دو مدل چهار و شش درب طراحی و تولید می شوند. اگر قصد خرید فریزر چهار درب و یا شش درب را ندارید، می توانید فریزر صندوقی دو درب را سفارش دهید.

فریزر صندوقی بهتر است یا ایستاده؟

ظاهر فریزر

از بزرگترین تفاوت‌‌های فریزر ایستاده و فریزر صندوقی در ظاهر این دو فریزر است. در فریزرهای صندوقی یک درب در بالای فریزر وجود دارد، که زمانی که می خواهیم از فریزر استفاده کنیم، حتماً باید آن را بلند کنید. فریزرهای صندوقی از نظر عرضی فضای زیادی اشغال کرده، و مناسب برای مکان هایی هستند، که فضایی بزرگی دارند. اما فریزرهای ایستاده در مکان هایی که هم فضا و هم ارتفاع استاندارد دارند، مناسب هستند. فریزرهای ایستاده که یک درب از جلو دارند، معمولاً در رنگ‌های سفید یا استیل تولید می‌شوند، و فضای کم تری اشغال می‌کنند.

اندازه فریزر

هر دو سبک فریزرها به طور کلی در اندازه‌های 5 تا 25 فوت مکعب تولید می‌شوند، اما در مدل‌های صندوقی و ایستاده، اختلاف ظرفیت وجود دارد. یکی از دلایلی که بیشتر افراد را به خریدن یک فریزر مستقل تشویق می‌کند، کم بودن فضای فریزر یخچال آن هاست. به همین دلیل مشخصه‌ی اندازه و ظرفیت فریزر اهمیت بسیاری دارد.قبل از اقدام برای خرید فریزر مناسب، باید حجم مواد غذایی و سایز فریزر مورد نیاز خود را بدانید، تا بتوانید فریزری با اندازه مناسب تهیه کنید.

سر و صدای فریزر

صدای فریزرها از مهم‌ ترین تفاوت‌های فریزر های ایستاده و صندوقی محسوب می شود. فریزرهای صندوقی که سیستم یخ زدایی دستی هستند، سر و صدای کم تری نسبت به فریزرهای ایستاده دارند. با این حال، اگر فریزر صندوقی یک کمپرسور قدرتمند و پرسرعت داشته باشد، ممکن است، ایجاد سر و صدا کند. هم چنین ممکن است، صدا انبساط و انقباض طبیعی آستر برای شما آزار دهنده باشد. خاموش و روشن شدن سیستم برفک زدایی خودکار در فریزهای ایستاده سر و صدای زیادی تولید می‌کند. کمپرسور این فریزرها نیز صداهای ناگهانی و بلندی ایجاد می‌کنند. هنگام تصمیم‌ گیری برای خریدن یک فریزر ایستاده، فاکتور پر سر و صدایی را در نظر بگیرید.

طول عمر فریزر

فریزرهای صندوقی با سیستم یخ زدایی به خاطر این که اجزای کم تری نسبت به فریزرهای ایستاده دارند، عمر طولانی تری دارند. اما فریزرهای ایستاده همان طور که به خاطر داشتن یخ شکن خودکار اجزای داخلی بیشتر و در نتیجه طول عمر کمتری دارند. فریزرهای صندوقی و ایستاده به طور معمول بین 10 تا 14 سال دوام بیاورند.

قیمت فریزر صندوقی

در تعیین قیمت فریزرهای خوابیده عوامل زیر تأثیرگذار هستند.

  1. ابعاد
  2. مدل
  3. ظرفیت
  4. نوع موتور
  5. تعداد درب
  6. جنس بدنه

ادامه مطالب:

https://narniasarma.ir/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021551*****
[نمایش اطلاعات]