اطلاعات تماس
  • 021551*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107176762119524
در دسترس نیست

لیست انواع یخچال ایستاده ویترینی

لیست قیمت انواع یخچال ویترینی ایستاده در اندازه های مختلف + راهنمای خرید

کد: 140107176762119524

، (اخبار رسمی): یخچال ایستاده ویترینی که به آن یخچال مغازه نیز گفته می شود، یکی از مهم ترین تجهیزات سرمایشی و همچنین مهم ترین ملزومات هر فروشگاه مواد غذایی محسوب می شود .یخچال سوپرمارکت بر اساس نیاز و سفارش شما توسط صنایع برودتی نارنیا سرما، در انواع و ابعاد مختلفی برای هر صنف طراحی و تولید می شوند.

لیست قیمت انواع یخچال ویترینی ایستاده در اندازه های مختلف + راهنمای خرید
لیست قیمت انواع یخچال ویترینی ایستاده در اندازه های مختلف + راهنمای خرید

 یخچال ایستاده صنعتی یکی از تجهیزات کاربردی و پر فروش می باشد که بیشتر مواقع در سوپر مارکت، داروخانه، قنادی، قصابی و مراکز فروش جهت نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از تجهیزات مهم و ضروری هر فروشگاه یا هایپرمارکت حتی سوپرمارکت های کوچک، انواع یخچال ایستاده می باشند که دارای اجزایی مانند ترموستات، فن خنک کننده، سیستم گرمایش ضد برفک بوده از این رو با نوع خانگی کاملا متفاوت هستند.به همین دلیل در آشپزخانه های صنعتی نیز کاربرد زیادی دارند زیرا هم کم مصرف بوده و هم مواد غذایی را برای مدت طولانی سالم نگه می دارند.از این یخچال های ایستاده علاوه بر فروشگاه ها و هایپرمارکت ها در داروخانه ها ، قنادی ها، قصابی ها و… استفاده می شود.

 یخچال ایستاده صنعتی یکی از تجهیزات کاربردی و پر فروش می باشد که بیشتر مواقع در سوپر مارکت، داروخانه، قنادی، قصابی و مراکز فروش جهت نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی مورد استفاده قرار می گیرد. در این یخچال فروشگاهی سیستم خنک سازی با نمونه های خانگی متفاوت است. داشتن شیشه هایی از جنس سکوریت نشکن در این محصول باعث می شود که اتلاف انرژی به کمترین حد خود برسد و هیچ سرمایی از یخچال صنعتی خارج نشود.

تعداد درب ها و طبقات یخچال ایستاده متغیر می باشند و مشتریان می توانند طبق نیاز خود تعداد درب و طبقات را کم و زیاد کنند. این محصول به دلیل داشتن ابعاد گوناگون برای مکان هایی که محدودیت فضایی دارند و فضای کافی ندارند نیز می تواند کارایی داشته باشد و مورد استفاده قرار بگیرد. وجود سیستم سرمایشی در این یخچال ارزان باعث می شود که سرمای داخل یخچال بطور یکسان باشد و دما در کل یخچال ویترینی یکنواخت پخش شود و محتوای داخل یخچال تازه باقی بمانند.

بکار گیری از ورق های استیل در این یخچال سوپرمارکتی ایستاده باعث شده است تا به راحتی بتوانید آن را بدون هیچونه نگرانی از خرابی یا زنگ زدگی بشویید. لازم به ذکر است که نوع عایق بندی در این محصول از نوع پلی یورتان می باشد.

انواع ابعاد یخچال ایستاده

یخچال های ایستاده در ابعاد 60، 70، 90، 120 و 200 سانت و در انواع تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب و شش درب طراحی و تولید می شوند.

انواع یخچال ایستاده 

یخچال ایستاده تک درب: یخچال های تک درب در عرض های متفاوت 60 سانت، 70 و 90 طراحی و تولید می شوند و دارای شیشه هایی از نوع سکوریت نشکن، ترموستات دیجیتال می باشند و استیکر آن ها بر اساس سفارش مشنری نصب می شود.

یخچال ایستاده دو درب: از این یخچال های دو درب در قصابی ها، سوپرمارکت ها، داروخانه ها، لبنیاتی ها و ... استفاده می شود و در دو نوع استیل و گالوانیزه طراحی و تولید می شوند.
یخچال ایستاده سه درب: عایق بندی این یخچال ها از نوع تزریق فوم می باشد و در دو نوع استیل و گالوانیزه طراحی و تولید می شود.

یخچال ایستاده چهار درب: در دو نوع پشت بسته و دو طرف نما در دو نوع استیل و گالوانیزه طراحی و تولید می شود و با توجه به سفارش مشتری دارای استیکر های متنوعی می باشد.
یخچال ایستاده شش درب: از این یخچال ها در هایپرمارکت ها، سوپرمارکت ها و فروشگاه های لبنیاتی استفاده می شود و در دو نوع نوفراست و دیفراست تولید می شوند و در طرح ها و رنگهای مختلف موجود می باشند.

یخچال ایستاده نوشابه: این یخچال ها تحت عنوان یخچال نوشابه طرح پپسی و کوکاکولا نیز شناخته می شوند و به منظور خنک نگه داشتن انواع نوشیدنی و نوشابه در فست فودی ها و سوپرمارکت ها مورد استفاده قرار می گیرند.

یخچال ایستاده قنادی: این یخچال ها تحت عنوان یخچال کیک و شیرینی و یخچال شیرینی فروشی شناخته می شوند و در دو نوع دو طرف نما و پشت بسته طراحی و تولید می شوند و تعداد طبقات آن ها طبق سفارش مشتری متغیر است

یخچال ایستاده قصابی: این یخچال ها نیز تحت عنوان یخچال مخصوص گوشت شناخته می شوند و از دو قسمت تشکیل می شوند که یک قسمت از آن ها دارای آویز و قلاب برای آویزان کردن لاشه گوشت و قسمت دیگر دارای تعدادی طبقه برای قرار دارد تکه های گوشت می باشد

یخچال ایستاده کبابی و جگرکی: این یخچال ها دارای عرض بیشتری به منظور نگهداری سیخ های کباب و جگر می باشند

یخچال ایستاده لبنیاتی: از این یخچال ها به منظور نگهداری انواع محصولات لبنی و پروتئینی استفاده می شود و با توجه به نوع کاربرد و محصولی که در آن ها نگهداری می شود، نوع موتور آن ها متفاوت است و دارای انواع متفاوتی از جمله امبراکو، سابکول و دانفوس می باشد.

یخچال ایستاده سوپرمارکت: از این یخچال ها اغلب به منظور نگهداری نگهداری انواع محصولات لبنیاتی و پروتئینی و انواع نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد که مجهز به نورپردازی LED هستند که موجب می شود تمامی محصولات در دیدرس مشتریان قرار بگیرد.

یخچال ایستاده داروخانه ای: این یخچال ها بسیار بهداشتی بوده و با رعایت تمامی اصول استاندارد ساخته شده اند و دارای ابعاد مختلفی می باشند و به منظور نگهداری داروها و واکسن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید یخچال ایستاده باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

قبل از خرید انواع یخچال ایستاده باید به مواردی مثل دمای یخچال، نوع کاربرد، فضای در دسترس و شرایط آب و هوایی محل سکونت خود را در نظر بگیرید تا بتوناید بهترین انتخاب را داشته باشید 

قیمت یخچال ایستاده

یخچال ایستاده به دلیل داشتن تنوع در مدل و اندازه دارای قیمت ثابتی نمی باشد و عوامل زیادی در تعیین قیمت این محصول نقش دارند. با توجه به تعداد درب ها و نوع موتور می توان قیمت ها را محاسبه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021551*****
[نمایش اطلاعات]