اطلاعات تماس
  • 021551*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107176762219524
در دسترس نیست

بهترین مارک دستگاه بستنی ساز صنعتی

لیست قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی (ارزان ترین و با کیفیت ترین)

کد: 140107176762219524

، (اخبار رسمی): دستگاه بستنی ساز صنعتی بهترین وسیله جهت استفاده در بستنی فروشی ها، کافی شاپ ها، کافه ها، آبمیوه فروشی ها و رستوران ها و مراکز تجاری و … می باشد، شرکت صنعتی یخچال سازان از تولید کنندگان برتر تجهیزات صنعتی از جمله دستگاه های بستنی ساز محسوب می شود

لیست قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی (ارزان ترین و با کیفیت ترین)
لیست قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی (ارزان ترین و با کیفیت ترین)

دستگاه بستنی ساز صنعتی یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین دستگاه ها از تولیدات صنایع برودتی یخچالسازان می باشد

دستگاه بستنی ساز صنعتی یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین دستگاه ها از تولیدات صنایع برودتی یخچالسازان می باشد که این انواع دستگاه های بستنی ساز ایرانی وخارجی، بستنی ساز ایستاده و همینطور بستنی ساز رومیزی را در مجموعه خود دارا می باشد که شما مشتریان گرانقدر می توانید برای افزایش کسب و کار خود در کنار مغازه لبنیاتی، قنادی، بستنی و آبمیوه فروشی، کافه و کافی شاپ ها از بستنی ساز صنعی نیز بهره مند شوید.

انواع دستگاه بستنی ساز از نوع ساختار

  • دستگاه بستنی ساز صنعتی
  • دستگاه بستنی ساز خانگی

انواع دستگاه بستنی ساز (از نوع بستنی)

  • دستگاه بستنی‌ساز قیفی
  • دستگاه بستنی بارسفت‌کن
  • دستگاه بستنی‌ساز ژلاتو
  • دستگاه بستنی‌ساز رولی 
  • دستگاه بستنی ساز صنعتی

از آنجایی که میدانید بستنی یک خوراکی بسیار محبوب در تمامی سنین بوده و در همه ی فصل ها طرفدار بی شماری دارد، در این مقاله قصد داریم به انواع  دستگاه بستنی ساز  در برندهای مختلف و مشخصات فنی این دستگاه بپردازیم که شما به راحتی بتوانید با در نظر گرفتن نیاز و فضای فروشگاه خود خرید بستنی ساز را انجام دهید، با ما همراه باشید. با داشتن یک دستگاه بستنی ساز در فروشگاه خود شما می توانید با استفاده مواد اولیه تازه بستنی های با کیفیت و خوشمزه در انواع رولی، قیفی، سنتی و ژلاتو در طعم های ترش، شیرین شکلاتی و میوه ای تولید کنید و به فروش برسانید.

دستگاه بستنی ساز صنعتی

دستگاه بستنی ساز قیفی در دو مدل تک فاز و سه فاز تولید و عرضه می شود، و قابلیت تولید بستنی در طعم ها و رنگ های مختلف به صورت ساده و لبه رنگی را دارد. بستنی سازها قابلیت تولید جلاتو، دسر های میوه ای، خامه ای و... را دارند. موتور دستگاه بستنی از نوع گیربکسی قدرتمند، و عایق بندی یخچال بستنی ساز از نوع تزریق فوم جهت جلوگیری از هدر رفتن سرمای داخل مخزن و شل شدن مایع بستنی می باشد. بدنه ی دستگاه بستنی سازی دو و یا سه جداره می باشد.

دستگاه بستنی ساز خانگی

دستگاه بستنی ساز خانگی جزو یکی از پرطرفدارترین دستگاه بستنی ساز صنعتی می باشد. با توجه به این که این بستنی سازها به خاطر رومیزی بودن فضای کمی را اشغال می کنند، به همین خاطر گزینه ی بسیار مناسبی برای فضاهای کوچک هستند. با استفاده از این دستگاه بستنی ساز می توانید بستنی ای خوشمزه را در خانه تهیه کنید. علاوه به منازل از بستنی ساز صنعتی رومیزی می توانید در مکان های مختلفی اعم کافه ها، کافی شاپ ها، آبمیوه فروشی ها، بستنی فروشی ها و... استفاده کنید. بستنی سازهای صنعتی به نسبت بستنی سازهای خانگی از لحاظ عملکرد تفاوت هایی با هم دارند، و این تفاوت به خاطر قطعات به کار رفته در تولید، نوع برند می باشد، و همین موضوع باعث ایجاد تفاوت بین آن ها خواهد شد. به طور کلی کار کردن با دستگاه راحت تر می باشد، و برای استفاده از آن نیازی به تخصص خاصی ندارید. یکی از بهترین برندهای این بستنی ساز بستنی ساز رومیزی براس می باشد. این بستنی ساز با توجه به این که ابعاد کوچک دارد، به راحتی می توانید آن ها را جا به جا کنید. این بستنی ساز در انواع تک قیف و سه قیف تولید می شوند. با توجه به این که گنجایش مخزن این دستگاه حدود 30 لیتر می باشد، قابلیت تولید 60 بستنی در وزن های 150 گرم در یک ساعت را دارد.

انواع دستگاه بستنی ساز خارجی چیست؟

باتوجه به نوع بستنی دستگاه بستنی ساز نیز انواع مختلفی دارد، بستنی ساز قیفی در فروشگاه های بین راهی و سوپرمارکت ها و همچنین کافی شاپ ها و فروشگاه های بستنی فروشی کاربرد دارد
دستگاه های بستنی ساز صنعتی انواع مختلفی دارند که رایج ترین آن ها شامل بستنی رولی، تاپینگ بستنی، پروسس تانک تولید مایع بستنی و غیره می باشد.

بستنی سازهای قیفی خارجی

  • بستنی ساز صنعتی گوشن و ژلاتو و کلین کول
  • بستنی ساز صنعتی کارپیجیانی ساخت کشور
  • بستنی ساز سه قیف صنعتی اوشن پاور و ice cream
  • بستنی ساز ایستاده صنعتی دلوکس، تسلا

 کمپرسور دستگاه بستنی ساز قیفی در دو مدل بیتزر آلمان و هرمتیک تایلند با قدرت کمپرسور مختلف موجود هستند.همچنین با توجه به نیاز فروشگاه خود می توانید مدل برق تک فاز یا سه فاز را خریداری نمایید. دستگاه های بستنی قیفی مجهز به موتور گیرو بکس دار و قدرتمند با کمترین میزان تولید صدا و ارتعاش می باشد و قابلیت تولید با برق تک فاز و سه فاز را دارا می باشد، همچنین یخچال بستنی ساز قابلیت تولید در دو حالت دو جداره و سه جدار را شامل می شود.

قیمت دستگاه بستنی ساز صنعتی

قیمت بستنی ساز صنعتی با توجه به عوامل مختلفی که در ادامه به آن اشاره می کنیم، متغیر می باشد. هم چنین ممکن است، نوسانات بازار بر روی قیمت دستگاه بستنی تأثیرگذار باشد. 

نوع دستگاه (ایرانی و خارجی)

  • برند
  • ظرفیت تولید بستنی
  • نوع برق مصرفی (تک فاز و سه فاز)
  • قابلیت لبه رنگی یا دو رنگی بودن بستنی
  • نوع موتور
  • تعداد قیف تولید کننده و...

طرز کار بستنی ساز قیفی

دستگاه بستنی ساز باید به طور همزمان مراحل کره گیری و سرمایش ترکیب بستنی را انجام دهد. تا به این ترتیب هوا دهی مناسب صورت گیرد و کریستال های یخ را در اندازه های بسیار کوچک نگه دارد. کره گیری در دستگاه به این معناست که اگر میزان کره موجود در این بستنی ها بیشتر از محدود اشاره شده (حدود 3-6 درصد) باشد، عمل تفکیکی که داخل دستگاه رخ می دهد این میزان اضافی کره را از بین می برد. خوبی این دستگاه ها این است که می توان بستنی را بلافاصله پس از آماده شدن، مصرف کرد. در این دستگاه ها ترکیباتی که حاوی موادی با نقطه انجماد بالاتر می باشند، اغلب بیشتر سرما داده می شوند تا قوام و سفت بودن خود را حفظ کنند.  

اجزای اصلی بستنی ساز قیفی

  • مخزن استوانه ای 
  •  محفظه 
  • همزن 

محفظه و مخزن استوانه ای :محفظه اصلی دستگاه بخشی از دستگاه است که مواد بستنی در آن قرار می گیرد سپس محفظه داخل مخزن خارجی نگه داشته می شود.

همزن دستگاه: در مرکز محفظه اصلی ثابت است ،همزن توسط موتور الکتریکی کوچکی هدایت می شود که نیروی خارجی تامین می کند و یا ممکن است در برخی از مدل ها به وسیله باتری کارکند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021551*****
[نمایش اطلاعات]