اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106106393519174

محصولات دکتر بیز سیر سیاه/09109483228

کد: 140106106393519174

https://bit.ly/3RiBGYK

، (اخبار رسمی): سیر سیاه محصولی فوق العاده موثر است که از تخمیر سیرهای بی آلایش ساخت و ساز میشود. این فرآورده که خاصیت فوق العاده ای داراست در طب سنتی اکثری از کشورهای جنوب شرقی آسیا نیز پیشنهاد شد‌ه‌است

معرفی سیر سیاه دکتر بیز ۱۷۰ گرمی
سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز یک فرآورده پر بازدید از تولید ها کمپانی پزشک بیز هست. سیر سیاه بیز در بسته‌بندی‌های پلمپ گردیده و به طور کامل بهداشتی به دست خریدار می رسد. فرصت وصال این جنس به خریدار بعداز پیشنهاد 3 تا 5 روز کاری هست که از روش پست به شما تحویل داده میشود. کمپانی بیز با ساخت باکیفیت این فرآورده توانسته رضایتمندی مشتریان خویش را به شدت ارتقا دهد.

سیر سیاه شرکت بیزچیست؟
شاید سیر سیاه آوازه سیر بی آلایش را نداشته باشد ولی مزایای آن یک‌سری موازی سیر ساده میباشد. پیش از هر چیزی ببینیم سیر سیاه چیست و چه‌گونه ساخت‌و‌ساز می شود. سیر سیاه از تخمیر سیر ساده در دما و رطوبت معینی به طور تقریب 60 الی 77 سکو ساتیگراد در مقطع ۶۰ الی ۹۰ روز به دست می اید بعداز این زمان سیر موقعیت ژله ای پیدا کرده تغییر‌و تحول رنگ میدهد و شیرین می‌گردد.

معمولا از آن تحت عنوان ادویه و مزه دهنده در خوراک استعمال میشود که خواص انرژی زایی متعددی داراست. به جهت همین خواص انرژی زایی در ایجاد نوشابه و شکلات نیز از ان استعمال می گردد.

اکنون اشخاص متفرقه متعددی مبادرت به عرضه سیر سیاه می نمایند البته آیا حقیقتا سیر سیاه را از کجا تهیه و تنظیم کنیم ؟ شایسته ترین و معتبرترین برندی که در کشور ایران مبادرت به ایجاد و عرضه سیر سیاه می کند کمپانی بیز میباشد که گزینه پذیرش وزارت بهداشت است. همگی محصول ها ارائه گردیده پزشک بیز که در وبسایت آریوکالا بفروش می‌رسد اصل و دارنده تاریخ مصرف مطلوب میباشند.

خرید سیر سیاه دکتر بیز
جهت فروش سیر سیاه دکتر بیز در وب سایت آریوکالا میتوانید فرآورده را به سبد خرید خویش اضافه کرده ، آن‌گاه نام نویسی نمایید و نشانی و ویژگی ها بدون نقص را وارد فرمایید و بعداز پرداخت پایانی توصیه بصورت انلاین ، توصیه شما تصویب و طی بازه زمانی 3 الی 5 روز در هر کجای کشور ایران که باشید تحویل میدهیم.

چگونه سیر سیاه را مصرف کنیم؟
سیر سیاه ماندگاری زیاد دارااست. می‌توانید آن را در پلاستیک یا این که شیشه در دمای اتاق تا یک‌سال حفظ فرمائید. مصرف کنندگان سیر سیاه سیر سیاه نخسین بار در کره برای هدف ها دارویی ایجاد شد. سیر سیاه در قبل تحت عنوان یک غذای سنتی در کشورهای آسیایی مانند ژاپن، تایلند و کره جنوبی گزینه به کارگیری قرار می گرفت، البته در ده سال های اخیر به جهت فواید بارز آن، اشخاص متعددی به سیر سیاه روی آورده اند و این جنس توانسته وارد گردد. بازارهای جهانی

سیر سیاه بیز یک جنس بی سابقه برای لاغری میباشد که خاصیت زیاد دیگری نیز داراست، ما در این مقاله قصد داریم پاره ای بیشتر درباره سیر سیاه پزشک بیز حرف کنیم.

محصولات دکتر بیز سیر سیاه
سیر سیاه محصولی فوق العاده موءثر میباشد که از تخمیر سیرهای بی آلایش ساخت و ساز میشود و از قبل های به دور گزینه به کار گیری قرار می گرفته میباشد. این فرآورده که خاصیت فوق العاده ای دارااست در طب سنتی اکثری از کشورهای جنوب شرقی آسیا نیز پیشنهاد شد‌ه‌است و همین مسئله نیز منجر گردیده‌است تا امروزه از محبوبیت متعددی منتفع باشد و اشخاص متعددی عشق مند به مصرف آن باشند.

https://aryokala.ir/product/dr-biz-black-garlic-price/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]