اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106106393617470

گزارشی از موفقیت‌ها‌‌‌‌‌ی شرکت بالابر ابتکار صنعت نوین

آشنایی با بهترین شرکت تولیدکننده بالابر خانگی

کد: 140106106393617470

https://bit.ly/3Qm6Hto

، (اخبار رسمی): وجود امکاناتی همچون آسانسور و بالابرهای هیدرولیکی می‌تواند در هر فرایند ساخت و سازی، ارزش افزوده ایجاد کند و حتی قابلیت تبدیل شدن به یک سرمایه‌گذاری سودآور را نیز دارد.

آشنایی با بهترین شرکت تولیدکننده بالابر خانگی
آشنایی با بهترین شرکت تولیدکننده بالابر خانگی
آشنایی با بهترین شرکت تولیدکننده بالابر خانگی
آشنایی با بهترین شرکت تولیدکننده بالابر خانگی
آشنایی با بهترین شرکت تولیدکننده بالابر خانگی
آشنایی با بهترین شرکت تولیدکننده بالابر خانگی

بسیاری از خریداران خانه نیز به دنبال خانه‌هایی هستند که یا امکان نصب آسانسور در آینده را داشته باشند یا خانه‌هایی که قبلاً با آسانسور عرضه شدند؛ زیرا در صورت کاهش تحرک سرنشینان، دسترسی محدود به طبقات، ممکن است چند سال بعد به یک مشکل تبدیل شود. 

زمانی که کاربر تحرک کمتری دارد، بالابر خانگی می‌تواند راه حلی کاربردی در خانه باشد. این وسیله دشواری تحرکات روزمره مانند بالا رفتن از پله‌ها را به حداقل می رساند و حمل بارهای سنگین و حجیم از پله ها‌‌‌‌ را غیر ضروری می کند. مواردی که می تواند خسته کننده و زمان بر باشد.

اگر ملکی دارای بالابر باشد، باعث افزایش قیمت شده در هنگام فروش نیز خریداران استقبال بیشتری نسبت به این نوع خانه ها نشان می دهند. این روزها با بالارفتن سن جمعیت شهرنشین اگر خانه ای قدیمی باشد، تا ارتقاء و بهبود شکل نگیرد، افراد نمی‌توانند به راحتی در طبقات رفت و آمد کنند و این مساله می تواند یکی از نقاط ضعف خانه ها در موقع فروش باشد. 

بالابرهای هیدرولیکی، راه حلی مدرن

راحتی بالابرهای خانگی هیدرولیکی، آن‌ها را به بهترین انتخاب برای بسیاری از صاحبان خانه ها‌‌‌‌یی تبدیل می کند که به حفظ سلامتی خود در زندگی روزمره از جوانی تا کهنسالی اهمیت می دهند و راحتی و آسایش را در خانه‌های خود به عنوان یک نیاز اصلی تلقی می کنند. افزایش تقاضا برای خانه های راحت تر باعث شده است سازندگان نیز به این موضوع اهمیت بیشتری دهند. 

معرفی شرکت ابتکار صنعت نوین 

شرکت ابتکار صنعت نوین با 17 سال سابقه فعالیت در شهرک صنعتی چهاردانگه؛ مجری، طراح و تولیدکننده بیش از 600 پروژه انواع بالابرهای خانگی، هیدرولیک، پله‌ای، رستورانی، مغازه‌ای، صنعتی، ساختمانی و ... در استان‌های مختلف کشور عزیزمان است.

در بررسی کارنامه فعالیت این شرکت، نصب و پیاده سازی طرح ها‌‌‌‌ی گوناگون بالابرها در سراسر کشور (از شمال تا جنوب) بیشتر به چشم میخورد.

این شرکت با شعار زیبای «بالا و پایین زندگیتان را در آرامش همراه ابتکار صنعت سفر کنید» همواره می کوشد در کوتاه ترین زمان ممکن (20 روزه ) پروژه مشتری را آماده و نصب کنند. 

با نگاهی به بالابرهای هیدرولیکی بسیار مقاوم بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نور یا کافه رستوران ریوان، متوجه نقش و عملکرد بسیار فراوان مهندسان ماهرو درعین حال هنرمند این شرکت در طراحی و نصب آنها خواهید شد. 

نمونه بالابرهای عرضه شده توسط این شرکت تولیدی، امکانات فوق العاده جدید و منحصر به فردی را برای دسترسی ایمن، قابل اعتماد و آسان بازدیدکنندگان و کارکنان فراهم می‌کند.

تفاوت آسانسور و بالابر

هر دو اصطلاح آسانسور و بالابر به یک محفظه یا سکویی گفت می‌شود که در یک شفت برای بالا و پایین بردن افراد یا اشیا به سطوح مختلف قرار گرفته است. 

تفاوت اصلی آسانسور و بالابر در استفاده از آنهاست. اصطلاح lift در انگلیسی بریتانیایی و اصطلاح elevator در انگلیسی آمریکایی استفاده می‌شود. 

در آمریکا، اصطلاح آسانسور برای اشاره به نوعی آسانسور نیز به کار میرود. اجازه دهید این دو اصطلاح را با جزئیات بررسی کنیم و ببینیم که آیا بین آسانسور و آسانسور تفاوتی وجود دارد یا خیر.

در آمریکا اصطلاح بالابر به شکل ساده ای از آسانسورها نیز اشاره دارد که می توانند در خانه ها‌‌‌‌ نصب شوند. به عنوان مثال، بالابر صندلی یا بالابر پله ای وسیله ای برای بالا و پایین بردن افراد از پله ها‌‌‌‌ است. 

بالابر ویلچر وسیله ای مکانیکی است که برای حمل ویلچر و سرنشین آن بین طبقات طراحی شده است. این نوع بالابرها می توانند تنها یک نفر را در یک زمان حمل کنند. بنابراین از این نظر، بالابر از نظر طراحی ساده تر از آسانسور است. علاوه بر این، آسانسورها ظرفیت بیشتری نسبت به بالابرها دارند.

به طور کلی تفاوت آسانسور و بالابر در این است که از آسانسور صرفاً برای جابجایی افراد استفاده می‌شود اما بالابر علاوه بر جابجایی افراد کاربردهای دیگری نیز دارد.

انواع بالابرها

  • خانگی
  •  بالابر پله
  •  بالابر ویلچر
  •  بالابر خودرو
  •  بالابر هیدرولیکی

انواع مدل بالابر خانگی

  • بالابر خانگی متحرک
  •  بالابر خانگی برقی (هیدرولیکی)
  • بالابر شیشه‌ای
  •  بالابر کابین دار
  •  بالابر خانگی برقی ساده

چرا از بالابر هیدرولیکی و بالابر خانگی ابتکار صنعت استفاده کنیم؟

بالابرهای هیدرولیک در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها را می توان در صنایع خودروسازی، حمل و نقل، ساخت و ساز، حذف زباله، معدن و صنایع خرده فروشی یافت زیرا ابزاری موثر برای بالا بردن و پایین آوردن افراد، کالاها و تجهیزات هستند. 

بالابرهای خانگی مزایای زیادی برای بالابر هیدرولیک به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت جابجایی آسان دارد و این امر به دلیل وزن کم آن است. چرخ ها‌‌‌‌ی آن به گونه ای طراحی شده است که به راحتی حرکت می کند. با استفاده از آن می‌توانید به راحتی ۵۰۰ کیلوگرم وزن را جابجا کنید. 

مهمترین مزایای استفاده از بالابر هیدرولیک

  • وزن کم و قابلیت حمل و نقل آسان
  • از آنجا که سیستم به کار رفته در این بالابر، هیدرولیکی است، مصرف برق آن بسیار کم است.
  • ایمنی و امنیت بالا
  • ظاهری شیک و زیبا
  • سیستم هیدرولیک به کار رفته صدای آن را کاهش می دهد.
  • سرعت و قدرت زیاد در جابه جایی
  • کیفیت و عملکرد آن بسیار بالاست از این رو دوام زیادی دارد. سبک زندگی و خانه افراد دارند.

مزیت‌های رقابتی بالابرهای هیدرولیکی

در مباحثی مانند ایمنی در بالابر و سقوط اشیاء از ارتفاع ذکر این نکته اهمیت دارد که سقوط حتی کوچکترین و سبک‌ترین شیء ناچیز از سبد بالابر هیدرولیکی و به طور کلی از ارتفاع، می تواند خطرات زیادی به همراه داشته باشد.

محمد چناری، مدیرعامل شرکت تولیدکننده ابتکار صنعت درباره مزیت‌های رقابتی بالابرهای هیدرولیکی گفت:«مزیت رقابتی بالابر هیدرولیکی شرکت ابتکار صنعت نوین نسبت به بالابر گیربکسی این است که خطر سقوط ندارد؛ ضریب ایمنی آن نسبت به بالابرهای دیگر خوشبختانه بسیار بالاست.»

وی با بیان اینکه آسانسورهای هیدرولیکی در جهت بالا با موتور روشن عمل می‌کنند و در جهت پایین، موتور خاموش است، افزود: «مصرف برق این نوع آسانسور در پایین آمدن، بسیار کمتر از بقیه است. فقط در بالا رفتن، به میزان یک لامپ 100 واتی، 20 ثانیه روشن می شود، در صورتی که بقیه هم در بالا رفتن و هم در پایین آمدن مصرف برق دارند.»

یکی از سه تولید کننده بالابرهای هیدرولیکی اصلی در شهرک صنعتی چهاردانگه گفت: «تیم مهندسی این شرکت از کارشناسان طراحی، قرارداد و مکانیک، همچنین کارشناس فنی و گروه نصب که همگی از جوانان جوشکار و برقکار حرفه‌‌ای هستند تشکیل شده است. ما طی یک قرارداد تعمیر و نگهداری که با اماکن می بندیم ملزم به سرویس ماهانه هستیم که اجباری است و مشتری نیز متعاقبا باید امضا کند.»

کیفیت ابتکار صنعت را پایانی نیست

شرکت ابتکار صنعت نوین در کنار تولید محصولات با کیفیت، در صادرات محصولات خود نیز موفق عمل کرده است. کلیه پکهایی که صادر می‌کنند، از جنس مرغوب و بدون آبکاری است. در حقیقت جنس جکهای هیدرولیکی این تولید کننده ایرانی کروم استیل رومانی است. جکهای این شرکت با 3 تا 10 سال گارانتی (بسته به ارتفاع بنا) به مشتری عرضه میشود در صورتی که جکهای آبکاری تنها 6 ماه تا یکسال گارانتی دارد.

قطعات و ابزارهای اولیه این تولیدکننده همچون چدن، توسط خود تیم فنی تراشکاری میشود. این شرکت شفت‌های کروم استیل رومانی را از واردکننده اصلی تهیه می‌کند. درخصوص مواد اولیه دیگری به نام شیرهای بلین BLAIN آلمان، نیز یک سری واردکننده هستند که انحصاری به اسم خودشان است و فقط مجبورند از خودشان تهیه کنند.

به گفته چناری، این شرکت با وجود نوسان نرخ ارز، تقریبا 30 درصد از سهم بازار را به خودش اختصاص داده که این آمار در سالهای پیش به 50 درصد هم می‌رسید. اکنون امنیت شغلی این تولیدکننده با رکود شدید بازار در خطر است ولی به خاطر کم نشدن رزق و روزی کارگرانش، مقاومت می کند.

نگاهی به برخی دیگر از قابلیت ها‌‌‌‌ی حال و آینده بالابرها

1- خلاص شدن از دست زانو درد و پادرد در پله‌های خانه و ساختمان

زمانی که تحرک افراد در اثر شرایط پزشکی مانند زانو درد و پادرد، تصادف و به طور کلی افزایش سن... کاهش یافته است، با اولین و بزرگترین چالش زندگی خود که همان بالا و پایین رفتن از پله‌ها است، روبرو می‌شوند. در صورت بی توجهی به عوامل محدودیت حرکتی، آسیب‌های وارد شده به یک شخص در یک دوره بلندمدت، قابل توجه و شکننده خواهد بود؛ اینجاست که افراد به فکر وسایل کمکی در پله مانند بالابر پله می افتند.

2- در سال‌های اخیر، بالابرها پله‌ای به گزینه‌ای ارجح برای افراد مسن و سایر افراد کم تحرک تبدیل شده‌اند.

مزایای این وسیله مفید و ضروری از این قرار است:‌

  • استفاده ایمن
  • افزایش آزادی و راحتی
  • دسترسی کامل به راه پله
  • دسترسی قابل تنظیم
  • نصب بالابر درخانه‌های قدیمی

تاکنون به این موضوع اندیشیده‌اید که می‎توان بالابر و آسانسور را به خانه‌های قدیمی اضافه کرد؟

چه بسیارند ساختمانها قدیمی که آسانسور ندارند و بدتر از آن متاسفانه حتی، محلی مناسب برای نصب آسانسور در آینده تعبیه نشده است. 

خبر خوب اینکه شهرداری و سازمان مسکن و شهرسازی طی یک بخش‌نامه مصوب و تایید شده، نصب آسانسور در ساختمانهای با بیش از سه طبقه را الزامی می‌داند. 

بنابراین فقط برای داشتن آسانسور در خانه، مجبور نیستید کل زندگی خود را جابجا کنید و ریشه کن کنید! بازسازی تقریباً در هر شرایطی امکان پذیر است. شما به راحتی می توانید یک آسانسور را در داخل محل سکونت فعلی خود بازسازی کنید (با اجازه فضا) یا اگر این گزینه نیست، می توانید آن را در نمای بیرونی خانه خود نصب کنید. 

این بدان معناست که مالکان خانه‌های قدیمی که مجبور به استفاده از آسانسور هستند، در صورت نداشتن پول نصب آسانسور کششی و یا حتی فضای کافی برای آن؛ مجبورند که به بالابرهای هیدرولیکی روی بیاورند. خوشبختانه این موضوع اکنون در 4-3 سال اخیر ترند شده است.

 رشد فروش بالابرهای دکل عمودی

جمعیت جهان در سال 2019، 7.6 میلیارد نفر بود و در پایان سال 2021 ، به 7.7 میلیارد نفر رسید که طبق برآورد صندوق بین‌المللی پول (IMF) تا سال 2027 ، به 8.1 میلیارد نفر افزایش خواهد یافت. 

برای برآوردن نیازهای فضا و مسکن جمعیت رو به رشد با منابع زمین محدود، رشد عمودی یا ساخت و ساز نقش مهمی در بازار VML ایفا می‌کند.

برای حمل مصالح ساختمانی در ارتفاعات و راهروهای باریک، بالابرهای دکل عمودی به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین، با رشد صنعت ساخت و ساز، پیش بینی می شود فروش بالابرهای دکل عمودی نیز به صورت پشت سر هم افزایش یابد.

صنعت فزاینده تجارت الکترونیک، فروش بالابرهای دکل عمودی را هدایت خواهد کرد. شرکت‌های تجارت الکترونیک به یک انبار برای ذخیره کالا نیاز دارند و برای نگهداری این کالاها در قفسه‌ها از بالابرهای دکل عمودی استفاده می‌کنند. عوامل دیگری مانند استفاده از بالابر دکل عمودی برای نظافت و نگهداری ساختمان‌های تجاری، مدیریت رویدادها، هوانوردی و دفاع، در میان سایر موارد، فرصت ها‌‌‌‌ی زیادی را برای تولیدکنندگان آسانسور دکل عمودی در آینده فراهم می کند.

رشد بازار بالابر برقی خودرو

مطالعه بازار بالابرها نشان میدهد افزایش ساخت و ساز ساختمان‌های بلند و تقاضای فزاینده برای پله برقی در مناطق مسکونی، برخی از عوامل افزایش دهنده رشد این بخش است.

 انتظار می‌رود آمریکای شمالی به دلیل افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه لوکس در ایالات متحده و کانادا، بر بازار بالابرهای برقی خودرو تسلط یابد. 

پیش‌بینی می‌شود آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا شاهد افزایش تقاضا برای خودرو باشند که به دلیل افزایش شهرنشینی و رشد اقتصادی است و این به نوبه خود باعث تسریع رشد بازار بالابر برقی خودرو می‌شود.

گوشه‌ای از خدمات و فعالیت‌های ابتکار صنعت

  • تعمیر و نوسازی بالابر
  • نوسازی و بازسازی بالابر
  •  بازرسی و تست کامل باربر

 نیاز به راهنمایی بیشتری دارید؟

چنانچه پرسش‌های دیگری در خصوص ویژگی و طریقه نصب انواع بالابرها دارید؛ یا به تجربه اهل فن و متخصصین مجموعه شرکت ابتکار صنعت نوین به جهت خرید بالابر ساختمانی مناسب نیاز دارید، می توانید از طریق راههای ارتباطی مشاوره بگیرید. 

این افراد با دریافت اطلاعات لازم درباره هدف از نصب بالابر، نوع ملک، میزان بودجه شما و بسیاری عوامل دیگر، مناسب‌ترین گزینه‌های ممکن را به شما پیشنهاد می‌دهند.

 

راه‌های ارتباطی

رقبای ابتکار صنعت نوین

از رقبای خارجی شرکت بالابر ابتکار صنعت نوین می توان از مجموعه elevators.com نام برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]