اطلاعات تماس
  • 091218***** - 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106126396519542

علائم و دلایل مسمومیت با گاز چاه چیست

کد: 140106126396519542

https://bit.ly/3TFuBTE

، تهران , (اخبار رسمی): گاز چاه چیست؟ چرا گاز چاه باعث ایجاد مسمومیت می شود؟ علائم مسمومیت با گاز چاه چیست؟ نحوه تشخیص نشت گاز

علائم و دلایل مسمومیت با گاز چاه چیست
علائم و دلایل مسمومیت با گاز چاه چیست

آیا گاز فاضلاب می تواند شما را بیمار و مسموم کند؟ بله، قرار گرفتن در معرض گاز فاضلاب می تواند اثرات منفی بسیاری بر سلامتی داشته باشد. علائم یا نشانه های قرار گرفتن در معرض گاز فاضلاب ممکن است شامل خستگی، تحریک چشم، سرفه، حالت تهوع، تنگی نفس، سردرد، تحریک پذیری، مشکلات حافظه یا سرگیجه باشد. اگر نشانه های پر شدن چاه فاضلاب را ملاحظه کردید، قبل از آنکه دیر شود با یک شرکت تخلیه چاه تماس بگیرید.

با غلظت های بالاتر گاز فاضلاب، اثرات سلامتی می تواند شدید باشد و ممکن است شامل از دست دادن هوشیاری، دیسترس تنفسی، کما یا حتی مرگ باشد.

علاوه بر این، اگر فردی قبلاً یک بیماری تنفسی داشته باشد، حتی قرار گرفتن جزئی در معرض گاز فاضلاب می تواند یک مشکل جدی برای سلامتی ایجاد کند. اگر علائم مسمومیت با گاز فاضلاب شما جزئی است، ممکن است نیازی به مراجعه به پزشک نداشته باشید، اما اگر مشکلی که باعث نشت گاز فاضلاب به خانه شما می شود حل نشد، ممکن است همچنان این علائم را تجربه کنید.

خدمات بازسازی HRS می تواند خانه شما را از نظر وجود گاز فاضلاب ارزیابی کند و تعیین کند که برای رفع مشکل چه کاری باید انجام شود. تیم ما متشکل از کارشناسان آموزش دیده و با تجربه ما خطرات گاز فاضلاب را درک کرده و خانه شما را در اسرع وقت به حالت قابل سکونت در می آورد.

مشتریان ما از پاسخ سریع و در دسترس بودن 24 ساعته و توجه به جزئیات قدردانی می کنند. ما نزدیک به چهل سال است که شرکتی برای از بین بردن خطر گاز فاضلاب در دنور بوده ایم.

قرار گرفتن در معرض گاز فاضلاب ناسالم و در بدترین حالت - کشنده است. در اولین نشانه های نشت گاز فاضلاب امروز با ما تماس بگیرید!

https://lolehbazkon.com/contact-us/

گاز فاضلاب چیست؟

گاز فاضلاب به مخلوط پیچیده ای از گازهای سمی و غیر سمی اشاره دارد. گاز فاضلاب در نتیجه تجزیه زباله های خانگی و صنعتی شکل می گیرد. سمی ترین ترکیبات شامل سولفید هیدروژن و آمونیاک است، اما می تواند شامل متان، دی اکسید کربن، دی اکسید گوگرد و اکسیدهای نیتروژن نیز باشد.

در زیر با جزئیات بیشتری به آرایش گاز فاضلاب می پردازیم. برای شناخت آشنایی با انواع چاه فاضلاب بر روی لینک کلیک کنید.

آمونیاک

آمونیاک گازی بی رنگ با بوی تند است. در حالی که ممکن است با آمونیاک به عنوان یک عامل پاک کننده آشنا باشید، قرار گرفتن در معرض آمونیاک می تواند منجر به تحریک چشم، بینی و گلو شود. در سطوح بالا، آمونیاک برای انسان سمی است و ممکن است منجر به آسیب اندام یا مرگ شود.

متان

متان یک گاز طبیعی و نسبتا غیر سمی است و محصول فرعی پوسیدگی طبیعی است. بوی آن بویی است که بیشتر مردم با گاز فاضلاب می شناسند. و به دلیل قابل اشتعال بودن، تجمع گاز متان می تواند باعث انفجار یا خفگی شود.

سولفید هیدروژن

سولفید هیدروژن که به دلیل بوی «تخم مرغ فاسد» شناخته می شود، بسیار قابل اشتعال و بسیار سمی است. مطالعات موسسه ملی بهداشت نشان داده است که سولفید هیدروژن برای سیستم های اکسیژن بدن سمی است و در مقادیر زیاد می تواند باعث علائم نامطلوب، آسیب اندام ها یا حتی مرگ شود.

دی اکسید کربن

دی اکسید کربن هنگام تنفس بازدم می شود و به شکل جامد "یخ خشک" است. در غلظت های بالا، دی اکسید کربن می تواند منجر به کمبود اکسیژن در خون شود که منجر به عوارض جدی سلامتی و در صورت عدم درمان، مرگ می شود.

چه چیزی باعث بوی گاز فاضلاب در خانه شما می شود؟

در بیشتر موارد، گاز فاضلاب زمانی ایجاد می شود که در خانه خود مشکل لوله کشی داشته باشید. این ممکن است یک لوله نشتی یا ترک خورده، یک دریچه هوا مسدود شده، یا حتی یک زهکش مسدود شده باشد که منجر به گیر افتادن گاز فاضلاب در خانه شما می شود. از دیگر دلایل گاز فاضلاب می‌توان به گیرکردن زباله‌ها در مجرای فاضلاب یا ایمن نشدن مناسب توالت‌تان اشاره کرد. در زیر، علل اصلی گاز فاضلاب را با جزئیات بیشتری مورد بحث قرار می دهیم.
وجود نشتی در لوله فاضلاب

اگر در هر نقطه لوله یا دریچه فاضلاب شما به درستی قرار نگیرد، ممکن است در معرض گاز فاضلاب قرار بگیرید. مگر اینکه شما یک لوله کش حرفه ای باشید، تعمیرات لوله ها و دریچه های شما باید توسط شخصی با اعتبار مناسب انجام شود.
لوله های ترک خورده

ممکن است لوله های شما آسیب دیده و در نتیجه گاز فاضلاب نشت کرده باشد. لوله های فاضلاب قرار است از شما در برابر گاز فاضلاب محافظت کنند، اما اگر خراب، ترک خورده یا شکسته شوند، گاز فاضلاب می تواند به خانه شما فرار کند.
دریچه های هوا مسدود شده

اگر دریچه های هوای شما با کثیفی، زباله یا سایر موارد مسدود شده باشد، نمی توانند گازهای سمی را به داخل و خارج از خانه پخش کنند. این امر می تواند باعث تجمع گاز فاضلاب در لوله ها و نشت به داخل خانه شود.
زهکشی مسدود شده

خیلی چیزها می توانند مجرای فاضلاب را مسدود کنند. مو، دستمال توالت اضافی، محصولات زنانه، لیست بی پایان است. هنگامی که فاضلاب شما مسدود می شود، فاضلاب ممکن است شروع به پشتیبان گیری کند. اگر پشتیبان حذف نشود، گرفتگی تجزیه می شود و گاز فاضلاب به خانه شما برمی گردد.

شترگلوی خشک شده

هر چه توالت ها و زهکش ها طولانی تر بدون استفاده بمانند، خشک می شوند و مانع آب خود را از دست می دهند. هنگامی که ناپدید می شود، به زودی بوی گاز فاضلاب را حس خواهید کرد، زیرا سد آب قبلاً از برگشت بو به فاضلاب حمام جلوگیری می کرد.
توالت های شل

اگر بین توالت ها و خطوط فاضلاب فاصله وجود داشته باشد، گاز فاضلاب می تواند به داخل حمام شما نشت کند. این زمانی اتفاق می افتد که بین توالت و لوله کشی آب بندی وجود نداشته باشد یا آسیب دیده باشد یا ترک خورده باشد. شاید بد نباشد با روش های از بین بردن لکه توالت فرنگی هم آشنا شوید.


آیا گاز فاضلاب خطرناک است؟

آیا گاز فاضلاب خطرناک است؟ بله، گاز فاضلاب مضر است و در غلظت های بالا می تواند سمی باشد یا منجر به از دست دادن هوشیاری شود. برای قرار گرفتن کوتاه مدت در معرض گاز فاضلاب، علائم سلامتی ناشی از آن معمولاً بدون مداخله پزشکی برطرف می شود.

با این حال، اگر فردی که در معرض گاز فاضلاب قرار دارد، بیماری تنفسی داشته باشد، یا اگر قرار گرفتن در معرض گاز شدید و طولانی مدت باشد، ممکن است چنین نباشد.
علائم مسمومیت با گاز فاضلاب

علائم قرار گرفتن در معرض گاز فاضلاب ممکن است شامل: خستگی، سردرد، حالت تهوع، استفراغ، سرگیجه، حافظه ضعیف و گیجی باشد. گاز فاضلاب حاوی سولفید هیدروژن است که به توانایی بدن شما برای پردازش اکسیژن حمله می کند. در زیر ما در مورد مسمومیت با گاز فاضلاب با جزئیات بیشتری صحبت می کنیم.
خستگی
اگر در معرض گاز فاضلاب قرار گرفته اید، ممکن است بدون هیچ دلیل مشخصی احساس خستگی و بی حالی کنید. ارزیابی کنید که آیا شما یکی از علائم دیگری را که در زیر به آنها اشاره شده است دارید یا اینکه زمانی که دور از خانه خود هستید، این علائم کاهش یافته است یا خیر.

سردرد
قرار گرفتن طولانی مدت در معرض گاز فاضلاب می تواند منجر به سردرد شود. مواد شیمیایی مضر موجود در گاز فاضلاب بر رگ های خونی مغز شما تأثیر می گذارد و باعث انبساط و انقباض آنها می شود که ممکن است منجر به سردرد دردناک مداوم شود.
حالت تهوع
بوی گاز فاضلاب بسیار شبیه تخم مرغ فاسد است. گاز مضری که گاز فاضلاب را تشکیل می دهد بسیار بد است، اما همچنین می تواند باعث ایجاد احساس بیماری در افراد شود.

استفراغ
هنگامی که سیستم عصبی بدن تحت تأثیر گازهای مضر قرار می گیرد، استفراغ اغلب با حالت تهوع همراه است.
سرگیجه
سرگیجه یکی دیگر از علائم قرار گرفتن در معرض گاز فاضلاب است. مانند سایر علائم، زمانی که نشت گاز فاضلاب ترمیم شود یا زمانی که منطقه آسیب دیده را برای مدت طولانی ترک کنید، فروکش می کند.
حافظه و تمرکز ضعیف
یکی دیگر از اثرات احتمالی سلامتی استنشاق گاز فاضلاب، حافظه و تمرکز ضعیف است که در نتیجه گازها و ترکیباتی که گاز فاضلاب را تشکیل می‌دهند جریان منظم اکسیژن در بدن را مختل می‌کنند.

علائم نشت فاضلاب
اگر زهکشی کندی دارید و متوجه بوی «تخم مرغ گندیده» شدید، اینها نشانه نشت فاضلاب هستند. همچنین ممکن است متوجه شوید که کف‌هایتان حالت اسفنجی دارد، به این معنی که نشت کف‌های شما را اشباع کرده است. یا در صورت شنیدن صدای تق تق و چکش، شل بودن لوله ها ممکن است باعث نشت فاضلاب شده باشد. در نهایت، اگر هر یک از اثرات بهداشتی قرار گرفتن در معرض گاز فاضلاب را داشته باشید، ممکن است نشت فاضلاب داشته باشید.

چه زمانی با یک شرکت تخلیه چاه تماس بگیرید
اگر تجربه، ابزار و تجهیزات حفاظتی ندارید، بهتر است با یک متخصص برای رسیدگی به خطر گاز فاضلاب تماس بگیرید. تلاش برای تعمیر لوله کشی یا تعمیرات نامناسب می تواند منجر به سیل و آسیب به اموال یا قرار گرفتن در معرض گاز فاضلاب شود.

اگر مشکوک به نشتی فاضلاب در خانه خود هستید، باید با یک تیم حرفه ای مرمت متشکل از پیمانکاران، لوله کش ها و متخصصان تصفیه آب تماس بگیرید.

تیم‌های مجرب شرکت خدمات فنی بهمن و لوله بازکنی بهمن می‌توانند به شما کمک کنند پس از نشت گاز فاضلاب به مسیر خود بازگردید.

می توانید ما را در شبکه های اجتماعی ذیل دنبال کنید. 

  • twitter
  • pinterest

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تاسیسات ساختمان

ارائه کلیه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران رفع گرفتگی لوله ها با فنر لوله بازکنی بدون کثیف کاری

اطلاعات تماس
  • 091218***** - 021887*****
[نمایش اطلاعات]