اطلاعات تماس
  • 091218***** - 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107146756119542
در دسترس نیست

روش های رفع گرفتگی توالت

روش های رفع گرفتگی توالت با تلمبه دستی لوله بازکنی

کد: 140107146756119542

، تهران , (اخبار رسمی): روش های رفع گرفتگی توالت با تلمبه دستی لوله بازکنی

روش های رفع گرفتگی توالت با تلمبه دستی لوله بازکنی
روش های رفع گرفتگی توالت با تلمبه دستی لوله بازکنی

گرفتگی توالت یکی از رایج ترین و استرس زاترین مشکلاتی است که افراد در خانه با آن دست و پنجه نرم می کنند. اگر به سرعت و به درستی پاک نشود، می تواند به یک آشفتگی بزرگ تبدیل شود و احتمالاً روی کف حمام ریخته و به اتاق های زیر نشت کند. 
خوشبختانه، گرفتگی توالت تقریباً همیشه یک چیز آسان برای تعمیر است. چند گزینه قابل اعتماد برای پاک کردن گرفتگی توالت وجود دارد - از جمله استفاده از یک پیستون، فنرلوله بازکنی توالت و حتی یک سطل ساده آب صابون و ما شما را با روش صحیح استفاده از هر روش راهنمایی خواهیم کرد. مانند روش های رفع گرفتگی لوله با سیمان

مراحل رفع گرفتگی توالت

مرحله 1: توالت را برای کار آماده کنید
اول از همه، اگر تازه توالت خود را شسته اید و به دلیل گرفتگی در شرف سرریز شدن است، ممکن است این فرصت را داشته باشید که با برداشتن سریع درب مخزن و پایین آوردن شیر فلاپ قبل از اینکه دریچه بالکن را ببندید، از ریختن آن به کف حمام خود جلوگیری کنید. کل مخزن خالی می شود
همچنین ایده خوبی است که به سرعت دریچه منبع تغذیه را در جایی که خط آب پشت مخزن متصل می شود ببندید، به خصوص اگر فشار دادن فلپر در مخزن به پایین باعث توقف جریان آب به داخل کاسه نمی شود.
به سمت پایین دراز کنید و دستگیره شیر را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا خاموش شود.

مرحله 2: اگر کاسه توالت پر است، آب را بردارید

اگر توالت گرفتگی تا بالای کاسه پر شده است، قبل از ادامه باید مقداری از آب را بردارید، به طوری که روی زمین نریزید. برای این کار ابتدا چند دستکش لاستیکی بلند بپوشید و یک سطل کوچک و یک سطل بردارید. یک ظرف بزرگ ماست و یک سطل قدیمی کهنه کار را انجام می دهند.
سپس از سطل برای قرار دادن آب در سطل استفاده کنید تا زمانی که آب توالت به سطح معمولی خود - تقریباً نصف پر شود. اکنون زمان رفع انسداد فرا رسیده است.

مرحله 3: انسداد توالت را با یک پیستون پاک کنید

واضح ترین راه برای رفع گرفتگی توالت استفاده از پیستون است. کلید موفقیت با این روش داشتن نوع صحیح پیستون و تکنیک موثر است.
پیستون مناسب را انتخاب کنید
هر کدام از اینها به خوبی کار خواهند کرد، اما بهترین پیستون‌ها آنهایی هستند که حجم کافی برای فشار دادن آب فراوان به لوله فاضلاب داشته باشند و به اندازه کافی نرم باشند تا با منحنی‌های کاسه توالت مطابقت داشته باشند و مهر و موم خوبی ایجاد کنند.

شما نمی‌خواهید از یکی از آن پیستون‌های لاستیکی کوچک و سخت که برای تمیز کردن سینک‌ها و وان‌ها استفاده می‌شوند، استفاده کنید، زیرا حجم کافی برای فشار دادن آب به داخل تله تخلیه طولانی توالت شما را ندارند.

نحوه استفاده صحیح از تلمبه دستی لوله بازکنی

برای اینکه یک تلمبه دستی لوله بازکنی نیروی کافی برای رفع انسداد ایجاد کند، باید آب را فشار دهد، نه هوا را. بنابراین انتهای تلمبه دستی لوله بازکنی خود را با زاویه به داخل کاسه توالت فرو کنید و مقداری آب داخل آن بریزید. اگر تلمبه دستی لوله بازکنی را با دسته مستقیم بالا و پایین در آب پایین بیاورید، فقط هوا در داخل آب وجود دارد.

سپس آن را مستقیماً به سمت پایین فشار دهید تا تمام لبه تلمبه دستی لوله بازکنی با کاسه تماس پیدا کند. سپس به سرعت تلمبه دستی لوله بازکنی را چندین بار به بالا و پایین فشار دهید و مراقب باشید که فشار زیادی وارد نکنید، که ممکن است آب از کاسه به بیرون پاشیده شود. عمل رانش موثر است زیرا به طور متناوب بین فشار دادن و کشیدن آب از طریق تله باریک، باعث شل شدن انسداد و عبور از زهکشی می شود.

با فشار دادن محکم پیستون به کف کاسه و سپس استفاده از یک حرکت سریع به جای حرکت بالا و پایین، موفقیت خوبی کسب کرده است. او متوجه می شود که فرو رفتن به سمت پایین گاهی اوقات انسداد را به جای پاک کردن انسداد عمیق تر در تله تخلیه باریک فشرده می کند. شما می توانید هر دو روش را امتحان کنید و ببینید کدام یک برای شما بهتر است.
پس از غوطه ور شدن، زمان آن است که ببینیم آیا کار موفق بوده است یا خیر. توالت را بشویید و آب را تماشا کنید که از مجرای فاضلاب پایین می رود - اما آماده باشید که به سرعت درب مخزن را بردارید و شیر فلپر را به سمت پایین فشار دهید تا از سرریز شدن توالت در صورت پاک نشدن آن جلوگیری کنید. اگر بار اول موفق نبودید، مراحل بالا را چند بار تکرار کنید، اما اگر مشکل همچنان ادامه داشت، وقت آن است که به روش بعدی بروید.

توجه: اگر مصمم هستید که کار را با تلمبه دستی لوله بازکنی انجام دهید، برخی از افراد ادعا می کنند که با ریختن یک کاسه آب گرم و صابون در کاسه و گذاشتن آن به مدت 15 دقیقه برای کمک به رفع انسداد قبل از امتحان مجدد پیستون موفق شده اند. . اما مطمئن باشید که از آب داغ استفاده نکنید، که می تواند به چینی آسیب برساند و باعث ترک خوردن توالت شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تاسیسات ساختمان

ارائه کلیه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران رفع گرفتگی لوله ها با فنر لوله بازکنی بدون کثیف کاری

اطلاعات تماس
  • 091218***** - 021887*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید