اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106136397919545

پکیج کنکور آسان است

کد: 140106136397919545

https://bit.ly/3TEUKlr

، (اخبار رسمی): برای کسب رتبه عالی در کنکور نیازمند تهیه محصولات با محتوای با کیفیت هستید.پکیج کنکور آسان است،بااستفاده از اساتید مجرب از قبیل:استاد حسین احمدی و مهندس عارف ربیعیان بهترین محتوای آموزشی را به شما ارائه می‌دهند.اگر قصد خرید محصولات آموزشی برای شرکت در آزمون سراسری را دارید،مطالب زیر را مطالعه نمایید.

پکیج کنکور آسان است
استاد حسین احمدی
پکیج کنکور آسان است
کنکور آسان است
پکیج کنکور آسان است
انتشارات گیلنا
پکیج کنکور آسان است
تهیه محصولات کنکور آسان است

پکیج کنکور آسان است

یکی از مهم ترین چالش هایی که بر سر راه همه جوانان وجود دارد شرکت در کنکور است. شرکت در کنکور در صورتی که با موفقیت همراه باشد می تواند در تمامی مراحل زندگی به شما کمک کند. برخی از افراد در سنین بالاتری هم برای شرکت در کنکور اقدام می کنند و موفق هم می شوند که تنها دلیل آن می تواند استفاده از دوره های حرفه ای و اساتید مجرب باشد. شما با تهیه پکیج کنکور آسان است ، می‌توانید به موفقیت در کنکور دست یابید.

پکیج کنکور آسان است با استفاده از اساتید مجرب از جمله استاد حسین احمدی و مهندس عارف ربیعیان سعی در تهیه مناسب ترین محتوای علمی داریم. موفقیت در کنکور می تواند در مراحل دیگر زندگی هم تاثیر مثبت بگذارد، بنابراین باید تمام سعی و تلاش خود را در این برهه از زمان به کار گرفته شود تا این مرحله با موفقیت پشت سر گذاشته شود.

زیست کنکور آسان است

دکتر عرفان پازوکی در سال ۱۳۹۵ توانست موفقیت در کنکور سراسری را با رتبه ۹ کسب کند. همچنین عضو بنیاد ملی نخبگان و دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران می باشد. ایشان پس از به کار گرفتن شیوه ای خاص برای تدریس، توسط استاد حسین احمدی مشغول به فعالیت در انتشارات گیلنا شد.

در برنامه های آموزشی دکتر عرفان پازوکی کتاب ها به صورت خط به خط و مفهومی تدریس می شوند و با استفاده از تکنیک های ویژه دکتر پازوکی، تست زدن را به شما آموزش می دهند. تست زدن با سرعت و در عین حال با دقت فراوان، یکی از مهم ترین و اصولی ترین نکات در موفقیت در کنکور است که با استفاده از پکیج کنکور آسان است می توانید این نکات را به طور کامل یاد بگیرید.

برنامه اوج یادگیری

استاد پازوکی در برنامه تلویزیونی اوج یادگیری، در روز های فرد به آموزش دروس زیست شناسی و کیفیت تست زنی مشغول به تدریس است. با توجه به این که افراد زیادی با استفاده از ویدیوهای آموزشی استاد پازوکی توانسته اند در کنکور سراسری موفق شوند، اگر قصد موفقیت در کنکور با رتبه بالا را دارید، حتما از برنامه های استاد پازوکی استفاده کافی را ببرید.

 قیمت پکیج کنکور آسان است

چنانچه قصد تهیه محصولات آموزشی انتشارات گیلنا را دارید می توانید با استفاده از راهنمایی های همکاران ما در سایت رتبه گردون، اطلاعات کامل نسبت به قیمت ها را به دست آورید. همچنین در صورتی که قصد خرید دی وی دی های آموزشی زیست شناسی کنکور آسان است را دارید، سایت رتبه گردون برای شما این امکان را فراهم آورده تا در کمترین زمان ممکن، نسبت به خرید محصولات آموزشی اقدام نمایید.

 قیمت محصولات آموزشی استاد حسین احمدی نسبت به سایر محصولات و پک های آموزشی، بسیار مناسب بوده و محتوای بهتری با قیمت مناسب تر به شما ارائه دهد. تضمین قبولی با کمترین رتبه، در گرو استفاده از آموزش های اساتید مجرب و مطالعه و مرور فراوان دروس می باشد.

دکتر مهدی شیخی و بیوگرافی

یکی از بزرگترین اساتید زیست شناسی در موسسه کنکور آسان است دکتر مهدی شیخی می باشد. دکتر مهدی شیخی موفق به کسب مدرک پزشکی از دانشگاه تهران شده و تنها دانش آموزی بود که توانست در آزمون تیزهوشان دبستان شکیب موفق شود. ایشان در دوران راهنمایی و متوسطه جز استعداد های درخشان آموزشگاه بود و پس از آن توانست در مرحله اول آزمون المپیاد زیست شناسی موفق شود ولی با وجود مشکلات، از صعود به مرحله دوم المپیاد جا ماند.

دکتر شیخی با کسب رتبه ۲۷ کنکور سراسری در سال ۱۳۸۹ توانست بیشترین درصد زیست شناسی کنکور سال ۸۹ را به خود اختصاص دهد. ایشان در رشته پزشکی با بهترین معدل از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد و از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۸ مشاور و برنامه ریز برترین رتبه های کنکور شد.

ارتباط با سایت رتبه گردون

سایت رتبه گردون، با محوریت آموزش دروس و ایجاد آمادگی برای شرکت در کنکور سراسری می تواند خدماتی از جمله مشاوره تحصیلی، نمونه سوالات و نکات مشاوره ای را به شما ارائه دهد. بنابراین اگر قصد شرکت در کنکور و کسب موفقیت با بهترین رتبه را دارید حتماً از دوره‌های کنکور آسان است، کمک بگیرید. همچنین اگر قصد استفاده از نظریات مشاوران سایت رتبه گردون جهت برنامه ریزی تحصیلی و انتخاب رشته دارید، می توانید از راهنمایی های اساتید ما بهره مند شوید.

تلفنهای تماس 02166552600 و 02191316001 میباشد که شما عزیزان میتوانید جهت ارتباط با انتشارات گیلنا از آنها استفاده نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]