اطلاعات تماس
  • 091959*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106156405019575

سمپاشی ساس

نحوه سمپاشی ساس چگونه است؟

کد: 140106156405019575

https://bit.ly/3QlUKnI

، (اخبار رسمی): یکی از سوالات کاربران این است که آیا سمپاشی ساس، تنها راه از بین بردن این حشرات موذی است، پاسخ این سوال، بله است. در حال حاضر، تنها روشی که در ایران برای از بین بردن قطعی این حشرات، وجود دارد سمپاشی ساس است.البته باید این نکته را رعایت کنید که سمپاشی ساس را فقط به افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

نحوه سمپاشی ساس چگونه است؟
نحوه سمپاشی ساس چگونه است؟

سمپاشی ساس چیست؟ همان طور که می دانید ساس ها یکی از حشرات موذی هستند که اگر وارد خانه ای شوند و آسایش را از ساکنین خانه، سلب می کنند و تا زمانی که به طور کلی، آن ها را ریشه کن نکرده باشند نمی توان در آن مکان، زندگی کرد. به همین دلیل سمپاشی ساس یکی از بهترین راهکارها برای از بین بردن این حشرات موذی است. البته باید این نکته را یادآوری کنیم که این سمپاشی یک کار بسیار تخصصی است. بنابراین پیشنهاد می کنیم آن را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید یا این سمپاشی را زیر نظر آن ها انجام دهید.

حال یکی از سوالات رایج برای کاربران این است که از کجا متوجه شویم ساس ها به منزل ما حمله کرده اند؟

در این راستا باید متذکر شویم افراد بعد از یک الی 3 هفته متوجه حضور ساس می شوند. راه تشخیص ورود این حشره ی موذی هم به این صورت است که ابتدا افراد در بدن خود احساس سوزش و خارش و در نهایت بیماری های پوستی می شوند. در واقع، با بروز چنین علائمی، ساکنین خانه، متوجه حضور ساس می شوند.

حال اگر تمایل دارید بدانید سمپاشی ساس چگونه انجام می گیرد می توانید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

اهمیت سمپاشی ساس

با توجه به مشکلاتی که هجوم ساس ها برای مردم ایجاد می کنند وقتی خانه ای مورد حمله ی آن ها قرار گرفت ساکنین خانه، سردرگم می شوند. این افراد به جای اینکه از خدمات سمپاشی ساس استفاده کنند خودشان وارد عمل می شوند. در صورتی که این کار، کاملا اشتباه است. این افراد مبتدی برای از بین بردن ساس ها به سم فروشی ها مراجعه می کنند و با خرید سم های کلره و فسفره، سعی می کنند این حشرات موذی را از بین ببرند.

در صورتی که استفاده از این سموم، هیچ فایده ای ندارد و حتی سبب ایجاد برخی مشکلات و عوارض برای ساکنین خانه می شود. یکی از اولین و در واقع مهم ترین نکات برای استفاده از این سموم این است که اصلا استفاده از آن ها ممنوع است. ثانیا، این سموم، به هیچ وجه، ساس ها را از بین نمی برد. ثالثا، استفاده از این سموم، کار را برای سمپاش، سخت تر می کند. همچنین امکان دارد ساکنین خانه به دلیل استفاده از این سموم دچار مشکلات و بیماری هایی شوند.

به همین دلیل به جای سمپاشی غیر اصولی و به خطر انداختن جان ساکنین خانه یا دور انداختن وسایل خانه و ضرر و زیان ناشی از آن و ... بهتر است از سمپاشی ساس استفاده کنید. البته این سمپاشی را به شرکت های معتبری که دارای مجوز وزارت بهداشت هستند بسپارید.

نحوه سمپاشی ساس چگونه است؟

از آنجایی که ساس ها در لای درز و لابه لای وسایل و شکاف های منزل قرار دارند لذا علاوه بر سمپاشی کف اتاق و دیوارها، تمام درز و شکاف های موجود در منزل هم سمپاشی می شوند. علاوه بر این، تمامی اماکن و لوازمی که افراد منزل از آن ها استفاده می کنند مثل تشک ها، تخت خواب، مبلمان و در کل، تمام وسایل پشمی و ابری خصوصا وسایل خواب بچه ها سمپاشی می شود.

مناسب ترین سم برای ساس

بهترین سم برای از بین بردن این حشرات موذی، سم های بادوام و با کیفیتی همچون BHC و بایگون 1%، دیازینون 5/0%، مالاتیون 2% و دی دی وی پی 5/0% می باشند. البته باید متذکر شویم تمام این سموم باید به صورت امولسیون و قابل حل در آب باشند. سموم تدخینی نیز برای سمپاشی ساس مناسب هستند.

گاز گوگرد و یا سوزاندن گوگرد در خانه نیز یکی از روش های قدیمی سمپاشی برای از بین بردن ساس در منزل است. البته باید بدانید برای چنین سمپاشی حتما باید خانه، خالی از سکنه باشد.

مناسب ترین ساعات سمپاشی ساس

بسیاری از سمپاشان ساس بر این باورند که قبل از طلوع یا بعد از غروب خورشید، بهترین زمان برای سمپاشی ساس است. در صورتی که این باور، کاملا اشتباه است. چرا که اصلا ساعت خاصی برای این سمپاشی وجود ندارد. تنها نکته ی مهم، نحوه ی سمپاشی اصولی است نه ساعت آن.

سمپاشی آرامان به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی و مشاوره قبل از اجرا می باشد. اگر تصمیم دارید از شر آفات مخصوصا ساس راحت شوید با سمپاشی آرامان تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091959*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

محیط زیست | دکوراسیون و منزل