اطلاعات تماس
  • 091959*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106216420919575

سمپاشی موریانه

روش های سمپاشی موریانه

کد: 140106216420919575

https://bit.ly/3eKMKzs

، (اخبار رسمی): قبل از اینکه در مورد سمپاشی موریانه و اهمیت این سمپاشی صحبت کنیم، به بررسی حشره موریانه می پردازیم.

روش های سمپاشی موریانه
روش های سمپاشی موریانه

این حشره هیچ خطری برای درختان و چوب های زنده ندارد و فقط چوب های خشک و بریده شده را بازیافت کرده و به خاک تبدیل می کند. در واقع، در بین تمام حشرات، هیچ حشره ای نمی تواند مانند موریانه، ضرر و خسارات زیادی برای بنای ساختمان و وسایل منزل به وجود آورد. به همین دلیل سمپاشی موریانه بسیار حائز اهمیت است. چرا که تنها راهکار ممکن برای از بین بردن کامل این حشرات در منزل، همین سمپاشی می باشد.

مطمئن باشید اگر از طریق سمپاشی موریانه با این حشرات مبارزه و آن ها را کنترل نکنید، در مدت زمان کوتاهی تمام ساختار منزل و وسایل آن توسط این حشرات، نابود می شود. از آنجایی که غذای اصلی این حشرات، سلولز و فیبر آلی موجود در چوب است، لذا به تمام مصالح ساختمان ها آسیب وارد می کنند تا به چوب برسند. این اقدام سبب می شود رفته رفته از استحکام ساختمان، کاسته شده و خسارات جبران ناپذیری برای افراد به وجود آید.

به دلیل اینکه منزل هر شخصی بزرگ ترین سرمایه او تلقی می شود، بهتر است در صورت مشاهده این حشرات، در اولین اقدام برای از بین بردن کامل آن ها از سمپاشی موریانه استفاده کنید.

چگونه متوجه شویم موریانه ها به خانه حمله کرده اند؟

به طور کلی از آنجایی که موریانه ها انواع مختلفی دارند و برخی از آن ها داخل زمین و برخی دیگر داخل چوب زندگی می کنند، تشخیص آن ها برای افراد مبتدی بسیار سخت خواهد بود. به تبع آن، از بین بردن آن ها نیز کار افراد مبتدی نخواهد بود. به همین دلیل بهتر است از کارشناسان این حوزه، کمک بگیرید و با یک سمپاشی موریانه تمام آن ها را یک بار برای همیشه نابود کنید.

ولی برخی از علائم و نشانه های حمله ی موریانه ها بسیار شایع است. به این صورت که بدون مشاهده موریانه ها و تنها با این علائم می توان به حضور آن ها پی برد. در ادامه برخی از این علائم معروف را معرفی می کنیم.

بهترین روش مبارزه با موریانه ها چیست؟

درست است که امروزه روش های زیادی از جمله استفاده از پودر فلفل، آب نمک، اسپری بوراکس و ... برای از بین بردن این حشرات موذی ارائه می شود. اما بدون شک، سمپاشی موریانه یکی از مطمئن ترین و بی خطرترین راه های از بین بردن کامل آن هاست. لذا در صورتی که از حمله ی این حشرات موذی به سطوح آمده اید، قبل از اینکه هر گونه اقدامی کنید در اولین فرصت از کارشناسان سمپاشی موریانه، کمک بخواهید.

لازم به ذکر است بدانید در سمپاشی موریانه از سم های خاصی استفاده می شود. لذا هر شخص مبتدی نمی تواند اقدام به سمپاشی موریانه نماید. در حال حاضر، کارشناسان زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که به صورت تخصصی در این زمینه، مهارت دارند. لذا سمپاشی موریانه ی منزل خود را به این افراد بسپارید تا برای افراد ساکن در منزل، ایجاد خطر نکنید.

البته اگر می خواهید از تخصص این کارشناسان مطمئن شوید، می توانید رزومه ی کاری شان را مطالعه کنید تا با خیالی آسوده، سمپاشی موریانه ی منزل خود را به آن ها بسپارید.

سمپاشی موریانه چگونه است؟

همان طور که اشاره نمودیم در سمپاشی موریانه از سموم خاصی استفاده می شود. به همین دلیل افراد عادی نمی توانند این سمپاشی را انجام دهند. عموما سم مصرفی برای این سمپاشی، یک سم ترکیبی از 3 نوع سم به همراه یک پودر خاص است که به طور قطع می تواند تمام موریانه ها را از بیخ و بن نابود کند.

کارشناسان سمپاشی موریانه، این سم را در اطراف و بیرون خانه، لای درز و شکاف ها و سقف خانه، اسپری می کنند و حتی در صورت نیاز، اطراف درختان مشکوک را هم سمپاشی می نمایند. این سم آنچنان موریانه ها را ریشه کن می کند که به عنوان قاتل موریانه ها شناخته می شود.

جمع بندی و سخن آخر

درست است که امروزه داروهای ضد موریانه و یا سم هایی مخصوص از بین بردن موریانه ها در سم فروشی ها بسیار زیاد است. اما به هیچ وجه نباید افراد مبتدی از این سموم استفاده کنند. در اغلب مواقع دیده شده، افراد به محض مطمئن شدن از حمله ی موریانه ها به منزل، سریعا خودشان دست به کار شده و با مراجعه به سم فروشی ها، اقدام به سمپاشی منزل خود می کنند.

مطمئن باشید این کار نه تنها اصلا نتیجه ای ندارد و سبب از بین رفتن موریانه ها نمی شود. بلکه در بسیاری از مواقع، سبب پخش شدن کلونی های این حشرات شده و فعالیت آن ها را وسیع تر می کند. موریانه ها سبک زندگی پیچیده ای دارند. لذا با یک سمپاشی معمولی و موقتی نمی توانید به طور کامل آن ها را نابود کنید.

برای مشاوره حتما با شرکت سمپاشی آرامان تماس بگیرید، به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی شما هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091959*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی