اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106166406119557

قیمت دستگاه تاریخ زن

کد: 140106166406119557

https://bit.ly/3AU9tjY

، (اخبار رسمی): معرفی بهترین دستگاه تاریخ زن و قیمت زن در بازار

قیمت دستگاه تاریخ زن
قیمت دستگاه تاریخ زن

از دستگاه تاریخ زن و قیمت زن برای درج تاریخ و قیمت بر روی محصول استفاده می شود. دستگاه های تاریخ زن و قیمت زن دارای مدل های مختلف با رنج قیمتی متفاوت می باشند که انتخاب هر کدام به نوع بسته بندی و شغل شما بستگی دارد. در این مقاله به بررسی دستگاه های تاریخ زن و قیمت زن  و نکاتی برای انتخاب بهترین دستگاه می پردازیم.

 بر اساس پیام آریا تجهیزات، در صنایع مختلف به ویژه در صنعت بسته بندی مواد غذایی، پس از تولید و بسته بندی محصول، درج تاریخ تولید، تاریخ انقضا و قیمت بسیار مهم است. درج تاریخ و قیمت باعث می شود خریدار با اطمینان بیشتری محصول را انتخاب کند.

دستگاه های قیمت زن و تاریخ زن به دو دسته اصلی تقسیم می شوند:

- دستگاه های تاریخ زن حرارتی

- دستگاه های لیزری تاریخ یا چاپگرهای جوهرافشان

دستگاه های تاریخ زن حرارتی:

این دستگاه بر اساس گرما و فشار کار می کند. این نوع دستگاه که دارای سه نوع دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک می باشد با ولتاژ 220 ولت کار می کند و دارای قسمت درج حروف می باشد که مجهز به ترموکوپل می باشد.

با قرار دادن حروف و اعداد در این قسمت و اتصال تاریخ  زن به برق دستگاه، المنت شروع به گرم شدن می کند و پس از گرم شدن المنت، عقربه (روی مدل دستی) را فشار داده و از جوهر روی بند استفاده کنید. از دستگاه دستگاه کاراکترها و حروف محصول چاپ می شوند.

دستگاه های قیمت حرارتی خانم ها قابلیت درج حروف را در 3 خط دارند، حروف E X P M F D T و اعداد لاتین 0 تا 9 با دستگاه ارسال می شود، می توانید این حروف و اعداد را در 3 خط قرار داده و تاریخ را قرار دهید.

نوع جوهر این دستگاه ها ریبون است که هر روبان برای تقریبا 3000 چاپ مناسب است.

از نکات مثبت دستگاه های تاریخ زن حرارتی می توان به قیمت مناسب تر، کارکرد آسان، هزینه های جانبی و نگهداری کمتر اشاره کرد.

اما این دستگاه ها دارای نکات منفی هستند از جمله اینکه نمی توانید حروف و کاراکترها و طرح هایی غیر از آنهایی که همراه دستگاه است چاپ کنید و با توجه به گرما و نوع قرارگیری قطعه درج تاریخ این کار فقط امکان پذیر است. برای چاپ تاریخ و قیمت روی سطوح صاف با مواد پلاستیکی، کاغذ، فویل و آلومینیوم دارید و نمی توانید روی سطوح محدب یا شیشه ای و فلزی چاپ کنید.

پرینترهای جوهرافشان (پرینترهای لیزری):

برخلاف تاریخ زن حرارتی، چاپگر لیزری یا جوهرافشان توانایی چاپ بر روی سطوح مختلف با مواد مختلف را دارد.

یک چاپگر جوهر افشان از یک کارتریج برای چاپ روی سطوح استفاده می کند. این کارتریج ها به دو نوع مختلف تقسیم می شوند:

1- کارتریج های پایه آب که مخصوص سطوح نفوذپذیر مانند کارتن، تخم مرغ و ... هستند

2- کارتریج های پایه الکلی (ضد آب) که مخصوص سطوح غیر قابل نفوذ هستند.

با استفاده از این کارتریج ها از دستگاه های مارک لیزری در صنایع مختلف تولیدی استفاده می شود. هر کارتریج با شارژ کامل بسته به نوع و طول چاپ می تواند بین 60000 تا 80000 هزار چاپ کند.

علاوه بر قابلیت چاپ بر روی سطوح مختلف، از طریق پرینترهای جوهرافشان می توانید متون مختلف را با فونت، لوگو، بارکد و ... چاپ کنید که باعث محبوبیت این دستگاه ها شده است.

چاپگرهای لیزری تاریخ مدل های مختلفی دارند، اما اکثر آنها به یک شکل کار می کنند و به طور کلی به دو دسته ثابت و دستی تقسیم می شوند.

چاپگرهای جوهر افشان دستی یا قابل حمل با باتری و قابل حمل هستند و چاپ توسط اپراتور انجام می شود.


چاپگرهای جوهر افشان ثابت بر روی یک تسمه نقاله نصب می شوند و نمی توان آنها را به جایی منتقل کرد، که آنها را برای تولید با حجم بالا ایده آل می کند.

از جنبه های مثبت چاپگر جوهرافشان می توان به قابلیت چاپ بر روی هر سطحی (مانند فلز، شیشه، پلاستیک، پارچه)، امکان چاپ با طول و عرض نامحدود 1.3 سانتی متر، قابلیت چاپ تا 80000 چاپ، کارکرد آسان، قابلیت چاپ تاریخ، قیمت، لوگو، بارکد مشخص شده.

از نکات منفی این دستگاه تنها می توان به قیمت بالای آن ها نسبت به تاریخ زن حرارتی و هزینه نگهداری، شارژ و خرید کارتریج اشاره کرد.

مهمترین نکته در تهیه دستگاه تاریخ زن

باید به نوع بسته بندی محصول و جنس آن توجه کنید. به عنوان مثال، اگر به دستگاهی نیاز دارید که تاریخ و قیمت را روی یک بطری پلاستیکی یا شیشه ای قرار دهد، باید از چاپگر جوهر افشان استفاده کنید، اما اگر تاریخ را روی کاغذ یا برچسب قرار دهید، کار شما کم است. می توانید از دستگاه های کف دست به صورت حرارتی استفاده کنید.

برای انتخاب راحت تر، تمامی پرینترهای حرارتی و جوهرافشان در سایت آریا تجهیزات موجود است.

منبع : ایسنا 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید