اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۴۴۸*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106166407919580

ارائه دهنده مستربچ‌های با کیفیت

کد: 140106166407919580

https://bit.ly/3B5b3Q1

، (اخبار رسمی): برای خرید و استعلام قیمت و خواندن مطلب درباره مستربچ ها وارد سایت ما شوید.

ارائه دهنده مستربچ های با کیفیت
ارائه دهنده مستربچ‌های با کیفیت

مستربچ ماده ای است که برای تولید محصولات پلیمری مورد استفاده واقع می‌شود. این ماده برای ساخت محصولات مختلف مانند قطعات خودرو، لوازم خانگی، لوله و اتصالات، صنعت بسته بندی، سیم و ... استفاده می‌شوند.

مستربچ ماده‌ای است که برای تولید محصولات پلیمری مورد استفاده واقع می‌شود. این ماده برای ساخت محصولات مختلف مانند قطعات خودرو، لوازم خانگی، لوله و اتصالات، صنعت بسته بندی، سیم و کابل، پلیمر‌ها استفاده می‌شوند. با توجه به محصول نهایی باید نوع مناسبی از پلیمر انتخاب شود.

Masterbatch ماده ای است که از سه جز تشکیل شده است. این سه جزء عبارتند از پلیمر، مواد افزودنی و عوامل سازگار کننده. از مستر بچ در تولید پلاستیک استفاده می‌شود. مستربچ‌ها به صورت پودرهای معدنی و آلی و پیگمنت همراه با افزودنی‌های دیگر در ساخت پلاستیک به کار برده می‌شوند.

انواع مستربچ 

اگر بخواهیم محصول نهایی استحکام زیادی داشته باشد باید از تقویت کننده‌ها در آن استفاده شود. در لیست زیر انواع مختلفی از مستربچ‌ها آورده شده است:

  • مستر بچ سفید
  •  مستر بچ رنگی
  •  مستر بچ مشکی
  •  مستر بچ ضد الکتریسیته ساکن یا آنتی استاتیک
  •  مستر بچ لیز کننده
  •  مستر بچ آنتی بلاک
  •  مستر بچ آنتی اکسیدانت
  •  مستر بچ مقاوم کننده در برابر اشعه ماورا بنفش
  •  مستر بچ کمک فرایند
  •  مستر بچ ضد بخار یا ضد مه گرفتگی
  •  مستر بچ تمیز کننده
  •  مستر بچ ضد حریق
  •  مستر بچ شفاف کننده

مستربچ پلی اتیلن چیست؟

مستربچ پلی اتیلن ازجمله محصولات و فرایند هایی می باشد که برای دوام و طول عمر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. پلیمر ها از جمله متریال هایی می باشند که به صورت گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده از این محصولات می توان انواع وسایل را تولید نمود. یکی از مهم ترین محصولات که به وسیله پلی اتیلن‌ها ساخته می‌شود لوله‌ها هستند.

مستربچ سفید چیست؟

تا به حال فکر کرده‌­اید که اقلام پلاستیکی رنگ خود را از کجا می‌­گیرند؟ بطری­های پلاستیکی یا اسباب بازی یا وسایل رنگی دیگر را چگونه می­سازند؟

در این مقاله به طور اختصاصی به ویژگی­‌ها و مزایای مستربچ سفید می­پردازیم. اگر به طور مستقیم یا غیرمستقیم بخشی از صنعت تولید پلاستیک هستید، این امکان وجود دارد که با مستربچ سفید و مزایای آن برای انواع مختلف صنایع آشنا باشید.

در مستربچ رنگی، مستربچ سفید بسیار پرطرفدار بوده و می توان محصولات بسیار زیادی در این رنگ را تولید کرد. با استفاده از مستربچ رنگی سفید می‌توان محصولات بسیار متنوعی را نیز  تولید کرد. مستربچ سفید در ۱۲ گرید مختلف بین ۲۰ تا ۸۰ درصد در دسترس است. هر یک از این گرید ها دارای میزان مشخصی از موارد مخصوص هستند. این ماده اصلی که باعث این گرید بندی می شود تیتانیوم دی اکسید است. با مواد اولیه‌های مختلف می‌توان این گرید بندی را تغییر داده و تنوع بسیار خوبی را مشاهده کرد. با استفاده از این گرید بندی می توانید محصولات با کیفیتی را تولید کنید. 

مستربچ کربنات کلسیم چیست؟

مستربچ کربنات کلسیم یا همان کامپاند کربنات کلسیم به عنوان یک فیلر یا پرکننده در صنایع کاربرد دارد.این مستربچ را در صنعت با نام تجاری کلسیت نیز می شناسند. این محصولات در گرید های بسیار متنوعی با درصدهای مختلف از کربنات کلسیم تولید می‌شوند. مستربچ را در پایه رزین با گریدهای بسیار متنوع تولید و در بازار عرضه می‌کنند. کیفیت موجود در مستربچِ کربنات کلسیم بستگی  به نوع پودر موجود کربنات و افزودنی های دیگر دارد.

افزودنی‌های کمک فرآیندی موجود در مستربچ بسیار با اهمیت بوده و باید در انتخاب آن‌ها دقت کرد. به شکلی گسترده این افزودنی ها باعث تغییر در کیفیت مستربچِ کربنات کلسیم خواهند شد. موارد دیگری نیز وجود دارند که در هنگام تولید اثر خود را می گذارند. در هنگام تولید مستربچ موارد و نکاتی وجود دارند که باید به آن ها بسیار توجه داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۴۴۸*****
[نمایش اطلاعات]